Novinky na Shoptetu: Katalog dodavatelů a Shoptet.TV
Praha 6. prosince 2017 – Shoptet svým e-shopařům připravil dvě užitečné novinky: portál doporučených dodavatelů a Shoptet.TV. Provozovatelé online obchodů tak mohou objevit nové a hlavně spolehlivé cesty, jak udělat svůj e-shop efektivnější. Shoptet totiž dobře rozumí specifickým problémům tohoto odvětví a neváhá sdílet dobré rady a inspiraci.
Na portále Doporucuje.shoptet.cz najdete v současné době 186 tipů na spolehlivé profesionály, služby a nástroje z oblasti elektronické komerce, se kterými se jakýkoli e-shop vyšvihne o úroveň výš. Nebo zkrátka pomohou vyřešit problémy, na které e-shopaři sami nestačí. Není třeba se bát, že si vyberete nekvalitní službu, která zklame vaše očekávání. Ať už jde o grafiky, advokáty, analytiky, nebo např. marketingové konzultanty. S výběrem těch absolutně nejlepších dodavatelů vám pomůže speciální značka „Prověřen Shoptetem“, která je garantem spolehlivosti.
Inspirace není nikdy dost. Proto se Shoptet rozhodl spojit s Filipem Novákem (známým z populárního marketingového pořadu ZeptejSeFilipa) a společně vytvořili YouTube kanál Shoptet.TV. Na něm se každý týden zábavnou formou dozvíte nový způsob, jak udělat e-shop atraktivnější a hlavně výnosnější. Proč je důležité zákaznické hodnocení, jaké typy slev využít a proč jsou důležité dobré popisky produktů? Na Shoptet.TV objevíte i mnoho dalších užitečných rad.
Kromě dvou zmíněných novinek mají provozovatelé e-shopů na bázi Shoptetu k dispozici i další osvědčené kanály podpory. Na Facebooku je to Shoptet poradna, kde se můžete zapojit do diskuze s ostatními e-shopaři. Na webových stránkách Shoptet.cz zase naleznete bohatou nápovědu, často kladené otázky i blog. Video návody zase názorně pomáhají zorientovat se v jednotlivých úkonech spojených s provozováním e-shopu. Všechny tyto unikátní formy podpory jsou důkazem, že Shoptet své obchodníky na holičkách nikdy nenechá.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu přes 12 200 aktivních e-shopů, což je čtvrtina všech internetových obchodů působících na českém trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému včetně řešení pro EET. Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na www.shoptet.cz.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení
- Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů?
- Popisky vytvořené umělou inteligencí? Je to tu!
- Jak pomohla integrace se Shoptetem zvýšit tržby e-shopu o 105 %