Ondřej Tomek opět investuje – koupil skoro tři čtvrtiny společnosti Shoptet
Praha, 22. října 2014 – Ondřej Tomek opět rozšiřuje své investice, tentokrát zakoupil necelých 70 % podílu ve společnosti Shoptet, která se zaměřuje na poskytování e-shopových řešení. Cena byla odvozena od hodnoty společnosti, která se odhaduje na 3 miliony USD. Někdejší spoluzakladatel Centrum.cz se dnes soustředí zejména na mladé, dynamické firmy s velkým potenciálem. Shoptet se tak zařadí mezi další společnosti, kde má Tomek podíl.
Společnost Shoptet zabývající se pronájmem a tvorbou e-shopů založili v roce 2009 Miroslav Uďan a Tomáš Krejčí. Po pěti letech fungování nyní provozuje Shoptet více než 4 000 e-shopů v České republice a na Slovensku. V celkovém trhu s e-shopy u nás zabírá Shoptet přibližně 15 % podílu.
„Předcházející 3 roky investic a skvělá práce všech lidí vedených Miroslavem Uďanem z Shoptetu udělaly hlavního hráče na trhu pronájmů řešení pro e-commerce a vidím zde velký prostor pro další růst. Jsem velmi rád, že mohu přispět k takto dynamickému růstu. Shoptet skvěle zapadá do mé strategie investovat do silně rostoucích českých, zejména technologických firem a věřím, že v blízké době přidám další zajímavé investice, na které mám vyčleněno okolo 500 milionů korun,“ uvedl Ondřej Tomek.
Tomek svůj 69,3% podíl ve společnosti odkoupil od původního zakladatele Tomáše Krejčího. Smlouva byla podepsána 20. října 2014. Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet, nově disponuje 29,7% podílem a 1 % náleží technickému řediteli Ondřeji Brablcovi. Doposud vlastnil 70 % Tomáš Krejčí a Uďanovi příslušelo zbylých 30 %.
„S odchodem spoluzakladatele Tomáše Krejčího, který se rozhodl svou pozornost obrátit na vlastní projekty, se otevřela ideální příležitost pro nového investora. Shoptet je stále rostoucí firma a jsme proto rádi, že právě Ondřej Tomek do nás vložil svou důvěru,“ řekl Miroslav Uďan, CEO Shoptet. Dle statistiky společnosti Shoptet se na jejich e-shopech každý den provede desítky tisíc objednávek a čísla stále stoupají.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Shoptet Kampaně: jak pomáhají e-shopům k lepším výsledkům?
- „Zákazníky jsme získávali i v době, kdy ceny rostly.” LAVONIO během dvou let úspěšně rozjelo tři e-shopy
- Jak si AppleTop.cz plní databázi pro e-mail marketing pomocí sítě e-shopů Děkovačka
- Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?
- Shoptet je partnerem Akademie online podnikání, kterou spouští #HolkyzByznysu
- Bezpečnost plateb na špičkové úrovni: Shoptet Pay jako první v Česku získává členství v Merchant Risk Council
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?