Platformu Shoptet už využívá přes 20 tisíc e-shopů, pomáhají i s rozvozem hotových jídel a trvanlivých potravin
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet pokračuje v růstu, v březnu překonal hranici 20 tisíc obchodů využívajících jeho platformu. Společnost během uplynulého roku navíc zdvojnásobila množství doplňků, mezi nejoblíbenější patří slevové kupony nebo různé platební brány. Shoptet ve spolupráci s Rohlik.cz minulý týden spustil službu Suchý Rohlík zaměřenou na prodej trvanlivých potravin. Platformu využívají pro rozvoz jídla záchranným složkám i restaurace Zdeňka Pohlreicha.
Společnost Shoptet, český lídr v oblasti e-commerce, zaznamenala na své platformě v uplynulých týdnech dvojnásobný nárůst nových e-shopů oproti běžnému stavu. Zároveň přesáhla celkový počet 20 tisíc provozovaných internetových obchodů. „Podle dat za celý loňský rok byly nejprodávanějšími kategoriemi elektronika, kosmetika a oblečení, letos se ale situace zatím dynamicky mění. Aktuálně v prodejích vedou hlavně hygienické potřeby a potraviny. E-shop s číslem dvacet tisíc se zaměřuje na kávu, od nás jako dárek dostal dvacet tisíc hodin provozu zdarma,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Přibývají rozvážkové služby
Mezi nejnovějšími e-shopy drží významný podíl obchody z oblasti gastronomie, která je silně zasažena současnými opatřeními proti šíření koronaviru. E-commerce spolu s rozvozem jídla tak pro ně kromě provozování výdejních okének představuje jedinou možnost, jak pokračovat ve svém podnikání. „Na rozvážkových službách po Praze spolupracujeme s Liftagem a například také s restauracemi Zdeňka Pohlreicha, které připravují jídlo pro záchranné složky. Minulý týden jsme pro Rohlik.cz pomohli zprovoznit novou službu Suchý Rohlík, která se specializuje na nákup a rozvoz trvanlivých potravin do druhého dne,“ vyjmenovává Miroslav Uďan.
Dvojnásobné množství doplňků
Shoptet svou platformu pro provoz e-shopů a na ní navázané služby stále zdokonaluje. Během posledního roku se například zdvojnásobilo množství doplňků, které mohou internetové obchody využívat. „Statistiky nám ukazují, že mezi nejoblíbenější patří reporting pro kompletní přehled o stavu obchodu. E-shopaři také velmi rádi využívají slevové kupony nebo napojení na dodavatele a jejich produkty. A samozřejmě i platební brány pro pohodlné online platby,“ dodává Miroslav Uďan.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?