Platformu Shoptet už využívá přes 20 tisíc e-shopů, pomáhají i s rozvozem hotových jídel a trvanlivých potravin
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet pokračuje v růstu, v březnu překonal hranici 20 tisíc obchodů využívajících jeho platformu. Společnost během uplynulého roku navíc zdvojnásobila množství doplňků, mezi nejoblíbenější patří slevové kupony nebo různé platební brány. Shoptet ve spolupráci s Rohlik.cz minulý týden spustil službu Suchý Rohlík zaměřenou na prodej trvanlivých potravin. Platformu využívají pro rozvoz jídla záchranným složkám i restaurace Zdeňka Pohlreicha.
Společnost Shoptet, český lídr v oblasti e-commerce, zaznamenala na své platformě v uplynulých týdnech dvojnásobný nárůst nových e-shopů oproti běžnému stavu. Zároveň přesáhla celkový počet 20 tisíc provozovaných internetových obchodů. „Podle dat za celý loňský rok byly nejprodávanějšími kategoriemi elektronika, kosmetika a oblečení, letos se ale situace zatím dynamicky mění. Aktuálně v prodejích vedou hlavně hygienické potřeby a potraviny. E-shop s číslem dvacet tisíc se zaměřuje na kávu, od nás jako dárek dostal dvacet tisíc hodin provozu zdarma,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Přibývají rozvážkové služby
Mezi nejnovějšími e-shopy drží významný podíl obchody z oblasti gastronomie, která je silně zasažena současnými opatřeními proti šíření koronaviru. E-commerce spolu s rozvozem jídla tak pro ně kromě provozování výdejních okének představuje jedinou možnost, jak pokračovat ve svém podnikání. „Na rozvážkových službách po Praze spolupracujeme s Liftagem a například také s restauracemi Zdeňka Pohlreicha, které připravují jídlo pro záchranné složky. Minulý týden jsme pro Rohlik.cz pomohli zprovoznit novou službu Suchý Rohlík, která se specializuje na nákup a rozvoz trvanlivých potravin do druhého dne,“ vyjmenovává Miroslav Uďan.
Dvojnásobné množství doplňků
Shoptet svou platformu pro provoz e-shopů a na ní navázané služby stále zdokonaluje. Během posledního roku se například zdvojnásobilo množství doplňků, které mohou internetové obchody využívat. „Statistiky nám ukazují, že mezi nejoblíbenější patří reporting pro kompletní přehled o stavu obchodu. E-shopaři také velmi rádi využívají slevové kupony nebo napojení na dodavatele a jejich produkty. A samozřejmě i platební brány pro pohodlné online platby,“ dodává Miroslav Uďan.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
- Češi loni v e-shopech utratili rekordních 217 miliard, zájem vzrostl hlavně o nákup potravin online
- Češi před Vánoci utratili v e-shopech téměř 70 miliard korun, na jednoho obyvatele připadají tři objednávky
- Nejčastějšími dárky z e-shopů budou chytré hodinky, robotické vysavače i poukazy, více než polovina nákupů je z mobilů
- Rekordní den předvánočních nákupů v e-shopech přišel dříve než loni, Češi včera nakoupili za jeden a půl miliardy
- Slevy během Black Friday dosáhnou ve velkých e-shopech 35 %, týkat se ale budou hlavně výprodejového zboží
Poslední články z blogu
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic
- Únorové novinky
- Vydělat milion za rok? Když se člověk snaží, nemá to limit
- Nová architektura a expanze? Výzvy, kdy určujeme směr na roky dopředu, říká CTO Filip Kopecký
- Proč si Josef Hojdar svůj e-shop s doplňky z mramoru vytesal na Shoptetu a jak mu pomáhá v podnikání?
- Platební metody a platební brány v roce 2021
- Migrace e-shopu s prémiovým kuchyňským nádobím na Shoptet řešení – případová studie
- Stone Imperial: Více než placená reklama se mi dosud osvědčilo doporučování spokojenými klienty
- Vlastní výroba potravin: jak založit živnost a provozovnu – 1. díl
- Lednové novinky