Plníme slib. Videa ze Shopcampu jsou kompletně online
Praha 21. listopadu 2014 - Videa z konference Shopcamp 2014 jsou kompletně online, na konferenci se tak mohou podívat i ti, kdo se nemohli osobně zúčastnit. Pomohou jim i prezentace účastníků, které jsou již déle k dispozici na službě SlideShare.
Videa je možné najít na www.shopcamp.cz u každého z přednášejících pod ikonkou YouTube. Případně všechny přímo přes kanál ShopCamp na YouTube. A pokud je chcete pohromadě na jednom místě, můžete využít souhrnný článek: Jaký byl ShopCamp? Podívejte se sami na našem blogu.
Kompletní prezentace najdete na Shopcamp 2014 na SlideShare a v řadě případů je zřejmé, že bez vyslechnutí unikátních vystoupení přednášejících není možné získat kompletní informace. Co hlavně, bez videí přijdete o některé velmi osobitá a originální vystoupení.
Co například stojí za nastudování a zhlédnuti
David Grudl zakončoval ShopCamp s tématem “Jak to nepo…kazit v cílové rovince” a na Twitteru zaznělo, že jde o “legendární přednášku aneb programátoři jsou arogantní hajzlíci”. Právě jeho přednáška prozatím na YouTube, co se počtu zhlédnutí týče, vede.
Jan Penkala z ACOMWARE hovořil na téma STOP mass mailům! Nastartujme inteligentní emailing. Věnoval se v ní hlavně tomu, že dnes e-shopy příliš neumí pracovat s vlastními databázemi a spíše se věnují hromadnému obesílání kupujících, než práci s nákupními daty a tvorbě na míru šitých oslovení.
Za shlédnutí rozhodně stojí i Michal Kubíček a jeho Jak zdvojnásobit obrat eshopu za pouhé čtyři měsíce (prezentace, video najdete zde). Na SlideShare je tato přednáška jedničkou a pokud si pustíte video, tak zjistíte, že hlavně mluví o tom, jak vybudovat úspěšný cukrářský e-shop. Michal Kubíček v ní přináší řadu velmi praktických tip a nebojí se mluvit o chybách, které na cestě úspěšnému e-shop můžete potkat.
Přednáška Jana Tichého se na SlideShare objevila až později (video zde), ale na ShopCampu byla pozitivně hodnocena. Možná i proto, že Honza Tichý Google Analytics a vůbec statistikám a analytikám okolo webu opravdu hodně rozumí a hodně může naučit. Věnoval se hlavně pojmu “User Centered Analytics”, tedy analytice zaměřené na konkrétního člověka - což v dnešním prostředí počítačů, mobilů a tabletů začíná být velký problém.
Jan Kvasnička (ano, Shopcamp 2014 měl těch Honzů mezi přednášejícími nebývale hodně) se věnoval Optimalizaci objednávkového procesu, tedy tématu velmi důležitému. Může totiž velmi výrazně ovlivnit to, jestli lidé na e-shopu budou kupovat či nebudou. Čím složitější nákupní proces je, tím více lidí nedojde do cíle. Na podobné téma je ostatně i Díra v nákupním procesu - návod “co nedělat” od Lukáše Hurycha.
Tradičně originální a nezapomenutelný byl ale i Jan Řezáč s tématem Jak přemýšlet nad obsahem e-shopu. Zde hlavně zaznělo, jak důležité je správně přizpůsobit obsah a formu cílové skupině.
Vedle přednášek se na Shopcampu konala čtveřice workshopů, ty na YouTube nenajdete, ale je možné se podívat na prezentace. Můžete zkusit třeba Lukáše Pítru a jeho Analýzu klíčových slov (aneb Pro krásnější klíčovky!). A nutno dodat, že právě analýza klíčových slov je to, co Lukáš opravdu umí.
Můžete se samozřejmě podívat i na ostatní přednášky (jak na YouTube, tak na Slideshare) či workshopy (na SlideShare) a sami zjistit, co by vás osobně nejvíce zaujalo. Na náš výběr a komentáře se neohlížejte.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?