Plníme slib. Videa ze Shopcampu jsou kompletně online
Praha 21. listopadu 2014 - Videa z konference Shopcamp 2014 jsou kompletně online, na konferenci se tak mohou podívat i ti, kdo se nemohli osobně zúčastnit. Pomohou jim i prezentace účastníků, které jsou již déle k dispozici na službě SlideShare.
Videa je možné najít na www.shopcamp.cz u každého z přednášejících pod ikonkou YouTube. Případně všechny přímo přes kanál ShopCamp na YouTube. A pokud je chcete pohromadě na jednom místě, můžete využít souhrnný článek: Jaký byl ShopCamp? Podívejte se sami na našem blogu.
Kompletní prezentace najdete na Shopcamp 2014 na SlideShare a v řadě případů je zřejmé, že bez vyslechnutí unikátních vystoupení přednášejících není možné získat kompletní informace. Co hlavně, bez videí přijdete o některé velmi osobitá a originální vystoupení.
Co například stojí za nastudování a zhlédnuti
David Grudl zakončoval ShopCamp s tématem “Jak to nepo…kazit v cílové rovince” a na Twitteru zaznělo, že jde o “legendární přednášku aneb programátoři jsou arogantní hajzlíci”. Právě jeho přednáška prozatím na YouTube, co se počtu zhlédnutí týče, vede.
Jan Penkala z ACOMWARE hovořil na téma STOP mass mailům! Nastartujme inteligentní emailing. Věnoval se v ní hlavně tomu, že dnes e-shopy příliš neumí pracovat s vlastními databázemi a spíše se věnují hromadnému obesílání kupujících, než práci s nákupními daty a tvorbě na míru šitých oslovení.
Za shlédnutí rozhodně stojí i Michal Kubíček a jeho Jak zdvojnásobit obrat eshopu za pouhé čtyři měsíce (prezentace, video najdete zde). Na SlideShare je tato přednáška jedničkou a pokud si pustíte video, tak zjistíte, že hlavně mluví o tom, jak vybudovat úspěšný cukrářský e-shop. Michal Kubíček v ní přináší řadu velmi praktických tip a nebojí se mluvit o chybách, které na cestě úspěšnému e-shop můžete potkat.
Přednáška Jana Tichého se na SlideShare objevila až později (video zde), ale na ShopCampu byla pozitivně hodnocena. Možná i proto, že Honza Tichý Google Analytics a vůbec statistikám a analytikám okolo webu opravdu hodně rozumí a hodně může naučit. Věnoval se hlavně pojmu “User Centered Analytics”, tedy analytice zaměřené na konkrétního člověka - což v dnešním prostředí počítačů, mobilů a tabletů začíná být velký problém.
Jan Kvasnička (ano, Shopcamp 2014 měl těch Honzů mezi přednášejícími nebývale hodně) se věnoval Optimalizaci objednávkového procesu, tedy tématu velmi důležitému. Může totiž velmi výrazně ovlivnit to, jestli lidé na e-shopu budou kupovat či nebudou. Čím složitější nákupní proces je, tím více lidí nedojde do cíle. Na podobné téma je ostatně i Díra v nákupním procesu - návod “co nedělat” od Lukáše Hurycha.
Tradičně originální a nezapomenutelný byl ale i Jan Řezáč s tématem Jak přemýšlet nad obsahem e-shopu. Zde hlavně zaznělo, jak důležité je správně přizpůsobit obsah a formu cílové skupině.
Vedle přednášek se na Shopcampu konala čtveřice workshopů, ty na YouTube nenajdete, ale je možné se podívat na prezentace. Můžete zkusit třeba Lukáše Pítru a jeho Analýzu klíčových slov (aneb Pro krásnější klíčovky!). A nutno dodat, že právě analýza klíčových slov je to, co Lukáš opravdu umí.
Můžete se samozřejmě podívat i na ostatní přednášky (jak na YouTube, tak na Slideshare) či workshopy (na SlideShare) a sami zjistit, co by vás osobně nejvíce zaujalo. Na náš výběr a komentáře se neohlížejte.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
- Češi loni v e-shopech utratili rekordních 217 miliard, zájem vzrostl hlavně o nákup potravin online
- Češi před Vánoci utratili v e-shopech téměř 70 miliard korun, na jednoho obyvatele připadají tři objednávky
- Nejčastějšími dárky z e-shopů budou chytré hodinky, robotické vysavače i poukazy, více než polovina nákupů je z mobilů
- Rekordní den předvánočních nákupů v e-shopech přišel dříve než loni, Češi včera nakoupili za jeden a půl miliardy
- Slevy během Black Friday dosáhnou ve velkých e-shopech 35 %, týkat se ale budou hlavně výprodejového zboží
Poslední články z blogu
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic
- Únorové novinky
- Vydělat milion za rok? Když se člověk snaží, nemá to limit
- Nová architektura a expanze? Výzvy, kdy určujeme směr na roky dopředu, říká CTO Filip Kopecký
- Proč si Josef Hojdar svůj e-shop s doplňky z mramoru vytesal na Shoptetu a jak mu pomáhá v podnikání?
- Platební metody a platební brány v roce 2021
- Migrace e-shopu s prémiovým kuchyňským nádobím na Shoptet řešení – případová studie
- Stone Imperial: Více než placená reklama se mi dosud osvědčilo doporučování spokojenými klienty
- Vlastní výroba potravin: jak založit živnost a provozovnu – 1. díl
- Lednové novinky