Poslední článek na blogu

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Přes internet dnes nakupuje 94 % Čechů

2. listopad 2017
 
<p><strong>Praha, 2. listopadu 2017 – Nakupování přes internet už není žádnou zvláštností a většina Čechů jej považuje za běžnou součást života. Celých 94 % respondentů průzkumu, zaměřeného na nákupy online, bezstarostně a naplno využívá pohodlí, nižších cen i širokého výběru, které e-shopy přinášejí. Doba, kdy se lidé stavěli k nákupům online s přílišnou opatrností, tedy definitivně pominula. </strong></p> <p>Najít mezi Čechy člověka, který nakupuje pouze v kamenných obchodech, je těžší, než by se mohlo zdát. E-shopy se totiž kamenným prodejnám staly rovnocenným partnerem, který láká na řadu ověřených výhod. Téměř 41 % z celkových více než 950 respondentů si nejvíce cení pohodlí nákupu. Koupit si zboží komfortně od stolu a neztrácet zbytečně energii v přelidněných uličkách mezi regály patří k přednostem, kterým kamenné obchody nemají jak konkurovat.</p> <p><em>„Češi si chytře všimli, jak je nakupování přes internet výhodné. Nejen že si při vybírání užívají nerušeného pohodlí, ale 19 % si je vědomo i toho, že se zajímavými cenami v e-shopech zároveň ušetří. Jako další hlavní výhody pak ve stejném poměru uváděli značně širší výběr a časovou úsporu,“</em> komentuje výsledky průzkumu Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.</p> <p>I přesto jsou lidé při nakupování v e-shopech obezřetní. Spolehlivost internetových obchodů si ověřuje 78 % dotazovaných. Dobrým zdrojem informací, nakolik lze konkrétnímu prodejci důvěřovat, mohou být srovnávače, jako například Zboží.cz.</p> <p>Mezi možné komplikace, kterých se obává 22 % lidí, patří pozdní doručení nebo problémy při případném vracení zboží. Největší obavu však míváme z toho, že si nevybereme správně. Více než třetina dotazovaných se obává toho, že si nemůže zboží vyzkoušet a naživo se přesvědčit, že je pro ně výrobek ten pravý.<em> „Zde se tak otvírá prostor pro kreativitu e-shopů, jak se odlišit od konkurence,“ </em>dodává Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.</p> <p><strong>O společnosti Shoptet</strong></p> <p>Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 11 850 aktivních e-shopů, což je čtvrtina všech internetových obchodů působících na českém trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Shoptet Pokladna je připravena na EET. Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na <a href="/">www.shoptet.cz</a>.</p>

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss