Poslední článek na blogu

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Při nákupu rozhoduje důvěryhodnost e-shopu - Deset tipů jak na to

28. květen 2015
 
<p>Praha, 28. května 2015 – E-shopy jsou dnes již pro většinu Čechů součástí běžného dne. Přesto jsou lidé stále při on-line nákupech obezřetnější než v reálném světě. Mnoho provozovatelů si toto neuvědomuje a pořád se dopouští stejných chyb, které odrazují potenciální zákazníky. Níže naleznete desatero důvěryhodného e-shopu.</p> <p>Důvěryhodnost internetového obchodu je základ úspěšného on-line podnikání. Zákazník, dříve, než uskuteční svůj nákup, chce mít jistotu, že vše proběhne v pořádku. Proto mnoho lidí před tím, než nakoupí v daném e-shopu poprvé, si vyhledá na internetu recenze a potřebné informace. Chtějí mít jistotu, že jim bude zboží v pořádku doručeno. Díky rozšířenému mobilnímu internetu je velmi snadné a rychlé, si e-shop „prověřit“. Svou roli hraje i to, že stále více lidí využívá možnost za zboží platit kartou online, ale zároveň si uvědomují rizika s tím spojená a nechtějí dávat tyto detaily někomu neověřenému.</p> <p>„<em>Stejně, jako v reálném světe, je důležitý první dojem. Otevřenost a jednoduchost se i tady vyplácí. Alfou a omegou každého e-shopaře je komunikace se zákazníkem,</em>“ říká Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet, který zároveň dodává: „Na internetu lze nalézt mnoho rad, jak správně vést e-shop, přesto se více jak 80 % e-shopařů dopouští základních chyb.“</p> <h4>Deset základních kroků, jak vybudovat důvěryhodný a oblíbený e-shop:</h4> <ol> <li>Mějte správné, viditelné a úplné kontaktní údaje. Případné fotografie musí odpovídat skutečnosti.</li> <li>Obchodní podmínky musí být jasné a stručné.</li> <li>Nutná registrace před prvním nákupem zaručeně mnohé odradí. Pro registrované mějte věrnostní program.</li> <li>Zákazník ocení přehledný, jednoduchý a moderní e-shop. Pokud zákazník rychle nenajde to, co hledá, odejde.</li> <li>Ceny uvádějte vždy včetně DPH, v objednávce jasně uvádějte dopravu a všechny další poplatky.</li> <li>Využívejte Heuréku – zapojte se například do programu Ověřeno zákazníky. Tím bude mít zákazník větší důvěru ve váš e-shop.</li> <li>Nebojujte s konkurencí cenou, ale kvalitou služeb.</li> <li>Komunikujte se zákazníkem, využívejte všechny kanály – telefon, e-mail, chat, sociální sítě. Nikdy nelžete a vždy se chovejte slušně a korektně.</li> <li>Udělejte ze svého e-shopu komunitu. Místo, kde zákazníci naleznou nejen produkty, ale také rad, tipy a jiné důležité informace.</li> <li>Najděte důvod, proč by měli lidé nakupovat právě u vás. Za tím si stůjte.</li> </ol> <p>Ucelený souhrn rad, jak na e-shop a on-line marketing, lze nalézt na <a href="http://www.MujPrvniEshop.cz" target="_blank" rel="noopener noreferrer">MujPrvniEshop.cz</a>, kde je vše popsáno na jednom místě. Na jeho přípravě se podíleli odborníci z praxe. Inspirovat se mohou, jak začínající, tak i již zkušenější e-shopaři.</p> <h4>O společnosti Shoptet</h4> <p>Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 5 000 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a,kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.</p> <p>Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na <a href="htts://www.shoptet.cz /" target="_blank" rel="noopener noreferrer">www.shoptet.cz </a></p>

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss