Poslední článek na blogu

Jak efektivně řešit chybové stránky 404? 

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Při výběru pokladního systému je potřeba myslet dopředu

10. srpna 2016
 

Praha, 10. srpna 2016 – Na konci března letošního roku byl schválen zákon o zavedení elektronické evidence tržeb. Velká část obchodníků a řemeslníků, pro něž povinnost vést EET začne platit v průběhu roku 2017, se této změny velmi obává. Práci by však mohl značně zjednodušit výběr správného pokladního systému, který si s EET poradí.

Malí i velcí obchodníci se obávají, že jim s nástupem EET přibude i spousta – pro někoho zbytečné – práce. Především živnostníci, řemeslníci a ostatní menší podnikatelé se také bojí rizika zneužití osobních dat a vysokých výdajů, které se pojí s nákupem nových zařízení technologií a které by na jejich byznys mohly mít zásadní dopad. Díky vhodně zvolenému pokladnímu systému však problémy týkající se finanční stránky, ale také problémy spojené s neznalostí moderních technologií odpadnou.

Konkrétní technické specifikace k zavedení EET byly zveřejněny až nedávno, my ale celou situaci sledujeme již od jejího začátku, a tak jsme se na příchod elektronické evidence připravovali postupně. Nyní náš pokladní systém Shoptet Pokladna upravujeme tak, aby naši klienti nemuseli nic řešit navíc a systém vše vyřídil za ně. Pořízení online pokladního systému je zároveň několikanásobně levnější než pořizování speciálního hardwaru,“ okomentoval současnou situaci Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet (www.shoptet.cz).

Shoptet Pokladna je speciální pokladní systém, který se snaží maximálně zjednodušit správu jak kamenného, tak internetového obchodu, případně obou. A to v rámci jednoho sytému. Jedná se o webovou aplikaci, která je velmi nezávislá na konkrétním hardware zařízení. Proto při jejím pořízení není potřeba nakupovat nové speciální vybavení, majitel obchodu se do systému přihlásí z počítače, tabletu nebo chytrého mobilního telefonu. „Možnost spravovat svůj obchod z mobilních zařízení má velké výhody a není k tomu potřeba nic víc než připojení k internetu. Své zakázky, tržby nebo třeba stav skladových zásob tak můžete mít pod kontrolou, i když jste právě na dovolené a ležíte na pláži u moře,“ uvádí Miroslav Uďan a dodává, že pokladní systém lze propojit také se čtečkou kódů a tiskárnou, díky čemuž je prodej ještě rychlejší a efektivnější. Zároveň lze v systému nastavit elektronické zasílání účtenek a faktur na e-mail.

Shoptet Pokladna eviduje všechny zákazníky, kteří v obchodě nakoupili, a historie jejich objednávek se obsluze pokladny vždy zobrazí. Díky tomu je snazší upravovat a personalizovat speciální nabídky či newslettery. Pokladna nezapomene připomenout ani slevy či jiné další výhody, na které má zákazník nárok. „Zákazníci o sebe nechávají rádi pečovat a Pokladna je i v tomto ohledu velmi užitečným pomocníkem. Není potřeba vystavovat žádné speciální slevové karty či kupony, vše lze vyřešit elektronicky. Kupující tak ušetří čas i peníze a prodejci snadno získají nové stálé zákazníky,“ uzavírá Miroslav Uďan.

Více informací o Shoptet Pokladně naleznete na www.shoptetpokladna.cz

O společnosti Shoptet

Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 8 400 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.

Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss