Projeví se Valentýn v českých e-shopech?
Svátek svatého Valentýna slaví v Česku přibližně 60 % lidí, a to spíše ženy než muži. Ti jsou ve většině případů k oslavám „donuceni“ svými partnerkami. Mezi dárky pak převládají drobnosti, jako jsou květiny, sladkosti či šperky v hodnotě kolem 600 Kč. Tyto pozornosti zatím pořizuje více než 70 % dotázaných na poslední chvíli, a to především v kamenných obchodech. V e-shopech nakoupilo nebo plánovalo nakoupit téměř čtvrtina respondentů.
Vzhledem k tomu, že letos svátek připadá na neděli, využije možnost donášky květin nebo bonboniéry jen málokdo. Tuto možnost využije nebo o ní uvažuje pouze 10 %, co což je oproti minulému roku propad o téměř 15 %. Klasikou je pak romantická večeře, a tak mnoho restaurací připravuje vedle speciálního menu také zajímavé akce i pro rozvoz.
„Většina e-shopů i letos připravila speciální tematické nabídky u příležitosti svátku svatého Valentýna. Lidé často nakupovali šperky, hodinky, alkohol nebo i elektroniku, V tomto období se více než obvykle také prodává zboží s erotickým nádechem. Zaznamenali jsme nárůst téměř o 20 % oproti jiným měsícům,“ uvedl Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 6 900 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.
Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
Poslední články z blogu
- Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
- Jak naplno využít doplněk Základní SEO?
- Jak poznat, že je sales práce pro mě? Vyzpovídali jsme zkušeného obchodníka
- AI v zákaznické péči. Na co si dát pozor při použití umělé inteligence
- Doklad k přijaté platbě, WebP nebo cookie lišta. Přehled Shoptet novinek za první pololetí 2024
- Propagujte jednodušší platby na svém e-shopu a vyhrajte v soutěži s Visa Click to Pay
- Obaly zásilek a nejčastější chyby při balení. Jak to vidí soudní znalec?
- Tvorba grafiky na míru. Jak s grafikem domluvit úpravy pro váš Shoptet
- Místo letní brigády rozjet e-shop? Shoptet nabízí 20% slevu pro studenty
- 7 nejčastějších právních chyb při provozování e-shopu