Projeví se Valentýn v českých e-shopech?
Svátek svatého Valentýna slaví v Česku přibližně 60 % lidí, a to spíše ženy než muži. Ti jsou ve většině případů k oslavám „donuceni“ svými partnerkami. Mezi dárky pak převládají drobnosti, jako jsou květiny, sladkosti či šperky v hodnotě kolem 600 Kč. Tyto pozornosti zatím pořizuje více než 70 % dotázaných na poslední chvíli, a to především v kamenných obchodech. V e-shopech nakoupilo nebo plánovalo nakoupit téměř čtvrtina respondentů.
Vzhledem k tomu, že letos svátek připadá na neděli, využije možnost donášky květin nebo bonboniéry jen málokdo. Tuto možnost využije nebo o ní uvažuje pouze 10 %, co což je oproti minulému roku propad o téměř 15 %. Klasikou je pak romantická večeře, a tak mnoho restaurací připravuje vedle speciálního menu také zajímavé akce i pro rozvoz.
„Většina e-shopů i letos připravila speciální tematické nabídky u příležitosti svátku svatého Valentýna. Lidé často nakupovali šperky, hodinky, alkohol nebo i elektroniku, V tomto období se více než obvykle také prodává zboží s erotickým nádechem. Zaznamenali jsme nárůst téměř o 20 % oproti jiným měsícům,“ uvedl Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 6 900 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.
Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Shoptet Kampaně: jak pomáhají e-shopům k lepším výsledkům?
- „Zákazníky jsme získávali i v době, kdy ceny rostly.” LAVONIO během dvou let úspěšně rozjelo tři e-shopy
- Jak si AppleTop.cz plní databázi pro e-mail marketing pomocí sítě e-shopů Děkovačka
- Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?
- Shoptet je partnerem Akademie online podnikání, kterou spouští #HolkyzByznysu
- Bezpečnost plateb na špičkové úrovni: Shoptet Pay jako první v Česku získává členství v Merchant Risk Council
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?