První ShopCamp se vydařil, praktické rady vystačí účastníkům na dlouhé zimní večery
Praha, 18. října 2014 – Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v pronajímání e-shopů –Shoptet a ShopSys. Konference se zúčastnilo více než 320 posluchačů, proběhlo celkem devět přednášek a čtyři workshopy.
Dveře Fakulty architektury ČVUT v Praze se pro účastníky otevřely v devět hodin ráno. Po registraci návštěvníků přivítání a úvodním slovu organizátorů – Miroslava Uďana a Petra Svobody – odstartoval v hlavním sále běh přednášek.
Celkem devět přednášek uvedli speakeři z Čech i Slovenska, zaměřené hlavně na elektronickou komerci a e-shopy. Analytickým nástrojům a jejich využití se ve svých přednáškách věnovali Jan Laštůvka a Jan Tichý; Jan Penkala prozradil tipy, jak účinně využívat newslettery a e-mailovou komunikaci se zákazníky; Jan Kvasnička a Lukáš Hurych promluvili o optimalizaci nákupního a objednávkového procesu. Mezi přednášejícími se objevili také Michal Král, Michal Kubíček, Jan Řezáč či David Grudl.
Souběžně s přednáškami proběhly čtyři workshopy. Lukáš Krejča a Petr Pavelek se zaměřili na problematiku PPC reklamy, Lukáš Pítra přítomné naučil základní postupy, jak pochopit a vytvořit správnou analýzu klíčových slov, a Filip Podstavec představil možnosti, jak zpracovat a využít analýzu dat konkurenčních e-shopů.
“První ShopCamp nás příjemně překvapil účastí i přednáškami. Potvrdilo se, že právě model barcampu se pro podobné akce hodí. Výběr přednášejícím samotnými účastníky navíc přinesl velmi dobrou skladbu teorie, praxe i čísel,” říká Miroslav Uďan, CEO Shoptet.
Petr Svoboda potvrzuje s tím, že “Mírně jsme měli obavy nad sobotním termínem, ale ukazuje se, že spojení kvalitních přednášejících i zajímavých témat dokáže přesvědčit i ty, kteří v sobotu nemají ve zvyku dozvídat se nové věci a navíc brzy vstávat, aby dorazili na konference. ShopCamp 2014 byl přínosnou akci jak pro účastníky, tak pro nás. A těšíme se na další ročník.”.
Celá akce probíhala od 9 do 18 hodin v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. Kromě přednášek a workshopů bylo možné se seznámit s přítomnými firmami. A co hlavně, posedět na pláži pod palmami nebo si vyzkoušet elektronickou kapelu a roli hudebníka. Mělo se tím e-shopařům připomenout, že úspěšný e-shop lze řídit z jakéhokoli koutku světa a také je vhodné myslet na odreagování a sbírání sil. Večerní afterparty pro speakery i účastníky se konala v Bowling & Billiard Dejvice.
Více na: www.shopcamp.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti