První ShopCamp se vydařil, praktické rady vystačí účastníkům na dlouhé zimní večery
Praha, 18. října 2014 – Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v pronajímání e-shopů –Shoptet a ShopSys. Konference se zúčastnilo více než 320 posluchačů, proběhlo celkem devět přednášek a čtyři workshopy.
Dveře Fakulty architektury ČVUT v Praze se pro účastníky otevřely v devět hodin ráno. Po registraci návštěvníků přivítání a úvodním slovu organizátorů – Miroslava Uďana a Petra Svobody – odstartoval v hlavním sále běh přednášek.
Celkem devět přednášek uvedli speakeři z Čech i Slovenska, zaměřené hlavně na elektronickou komerci a e-shopy. Analytickým nástrojům a jejich využití se ve svých přednáškách věnovali Jan Laštůvka a Jan Tichý; Jan Penkala prozradil tipy, jak účinně využívat newslettery a e-mailovou komunikaci se zákazníky; Jan Kvasnička a Lukáš Hurych promluvili o optimalizaci nákupního a objednávkového procesu. Mezi přednášejícími se objevili také Michal Král, Michal Kubíček, Jan Řezáč či David Grudl.
Souběžně s přednáškami proběhly čtyři workshopy. Lukáš Krejča a Petr Pavelek se zaměřili na problematiku PPC reklamy, Lukáš Pítra přítomné naučil základní postupy, jak pochopit a vytvořit správnou analýzu klíčových slov, a Filip Podstavec představil možnosti, jak zpracovat a využít analýzu dat konkurenčních e-shopů.
“První ShopCamp nás příjemně překvapil účastí i přednáškami. Potvrdilo se, že právě model barcampu se pro podobné akce hodí. Výběr přednášejícím samotnými účastníky navíc přinesl velmi dobrou skladbu teorie, praxe i čísel,” říká Miroslav Uďan, CEO Shoptet.
Petr Svoboda potvrzuje s tím, že “Mírně jsme měli obavy nad sobotním termínem, ale ukazuje se, že spojení kvalitních přednášejících i zajímavých témat dokáže přesvědčit i ty, kteří v sobotu nemají ve zvyku dozvídat se nové věci a navíc brzy vstávat, aby dorazili na konference. ShopCamp 2014 byl přínosnou akci jak pro účastníky, tak pro nás. A těšíme se na další ročník.”.
Celá akce probíhala od 9 do 18 hodin v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. Kromě přednášek a workshopů bylo možné se seznámit s přítomnými firmami. A co hlavně, posedět na pláži pod palmami nebo si vyzkoušet elektronickou kapelu a roli hudebníka. Mělo se tím e-shopařům připomenout, že úspěšný e-shop lze řídit z jakéhokoli koutku světa a také je vhodné myslet na odreagování a sbírání sil. Večerní afterparty pro speakery i účastníky se konala v Bowling & Billiard Dejvice.
Více na: www.shopcamp.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Obrat e-shopů byl v letošním prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než v loňském, e-shopy Shoptetu v růstu překonaly průměr trhu
- Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba
- Češi si v pandemii zvykli na nákupy v e-shopech, čtyři z deseti lidí budou nakupovat převážně online i po návratu k normálu
- Tým Shoptetu posílil Ivo Mrena z Peppermint Digital, zaměří se na slovenský trh i budování značky Shoptet Premium
- Online poptávka po rozvozu květin je před MDŽ třikrát větší než na Valentýna, květiny v e-shopech koupilo 140 tisíc mužů
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
Poslední články z blogu
- Na Shoptet chtějí větší a větší značky. To mě na práci obchodníka baví
- Ptáme se v Doller, jak budovat komunitu a brand
- Březnové novinky
- Recyklační příspěvek: jak ho uvést na účtenku?
- Technická podpora je i o komunikaci. Jedině tak klientovi nabídneme nejlepší řešení
- Jak převést offline business do onlinu – Případová studie
- Petr Handlíř: Jak z reklamy na Facebooku vytěžit maximum?
- Chcete lépe pracovat s daty? Jak jednoduše na Google Data Studio, ukáže Tomáš Hanáček
- Výroba potravin doma a bezpečnost potravin – 2. díl
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic