Reshoper mění majitele. Shoptet kupuje známý český e-commerce veletrh
Významný e-commerce veletrh a konference Reshoper mění vlastníka. Spojuje se se společností Shoptet, československou jedničkou v poskytování e-shopové platformy. Cílem tohoto spojení je oslovení nových klientů a rozšíření povědomí o veletrhu i mimo tradiční účastníky.
Reshoper je velkolepá akce pro takřka 4 000 odborníků, provozovatelů e-shopů nebo potenciálních nových podnikatelů v e-commerce, kteří se každoročně potkávají na letňanském výstavišti, aby společně hledali cesty, jak zvýšit zisky z online prodeje, vytvářet lepší marketingové kampaně a zefektivnit procesy v e-shopech.
„Reshoper dlouhodobě vnímáme jako nejlepší e-commerce akci v České republice a jsme rádi, že bude nově vznikat pod našimi křídly. Věříme také, že je to koncept, který si zaslouží společně s námi jít na zahraniční trhy. Naším cílem je z Reshoperu postupně vybudovat největší středoevropskou e-commerce konferenci,“ říká CEO Shoptetu Samuel Huba s tím, že firma chce Reshoper začít postupně představovat dalším zahraničním trhům, kde sama působí.
Akce si udrží svou nezávislost i kvalitu
Nezávislost odborníků i vystavovatelů chce Shoptet nadále zachovat „Chtěli bychom všechny účastníky ujistit, že veletrh i konference zůstanou zcela nezávislé, jako tomu bylo doposud. Naším cílem není měnit věci, které fungují, a návštěvníci díky nim mají Reshoper rádi. Budeme se ale snažit posunout akci zase o krůček dál, protože bychom rádi oslovili nové klienty a rozšířili povědomí o veletrhu i mimo již tradiční účastníky,“ říká CMO Shoptetu Radek Hudák s tím, že Shoptet mimo jiné plánuje nasazení nových forem spolupráce.
Zároveň dodává, že Shoptet má dnes největší marketplace aplikací pro e-shopy i nejširší komunitu specialistů, kteří služby pro e-shopy nabízí. V tomto vidí firma v souvislosti s Reshoperem logickou synergii.
S tím souhlasí také zakladatelka a dosavadní organizátorka veletrhu Eva Knirschová. „Když jsme začali prodej veletrhu plánovat, Shoptet byl prvním potenciálním partnerem, kterého jsme měli v hlavě. Mám radost, že jsme se poměrně rychle domluvili a věřím, že firma takové velikosti dokáže posunout veletrh ještě o úroveň výše,“ říká Knirschová.
„Při jednání o prodeji Reshoperu pro mě bylo klíčové, aby si akce udržela svou nezávislost a kvalitu. Po mnoha společných debatách s Radkem a dalšími zástupci Shoptetu mám pocit, že v tomto jsme na stejné vlně a Reshoper bude v dobrých rukou,“ říká pořadatel Jindřich Faborský.
První novinky návštěvníci zažijí již při 4. ročníku Reshoperu, který se uskuteční 13. dubna 2022 na letenském výstavišti PVA EXPO Praha.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
- Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší
- Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy
- Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay
- Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
- Shoptet, Seyfor a Optimio vydávají know-how nabitého Průvodce úspěšného e-shopaře
- E-shopy i letos stále rostou. Češi navzdory krizi investují do svého volného času
- Shoptet má nového ředitele marketingu
- Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
- Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
Poslední články z blogu
- Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší
- Czechdesign: Chceme dostat kvalitní design do každé domácnosti. Cestou je i e-shop
- Platby na e-shopu: Seznamte se s metodou Click to Pay s Visa
- Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě
- Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu
- Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?
- 5 tipů, jak zvládnout nápor úkolů, když e-shop roste
- Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí
- Spolupráci s Shoptet Partnery stále rozvíjíme. Jak to chodí v partnerském týmu?
- E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků