Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
Páteční vyhlášení nových pravidel pro nošení ochranných pomůcek v MHD nebo obchodech výrazně zvýšilo poptávku po respirátorech. Podle společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy, hledalo přes víkend respirátory na internetu téměř 600 tisíc lidí, přičemž jejich hledanost neklesá ani dnes. Největší zájem je o balení po pěti a deseti kusech. Průměrná cena respirátorů FFP2 v e-shopech činí 22 korun za kus, u respirátorů třídy FFP3 potom 68 korun za kus. Hledanost nanoroušek se zvýšila čtrnáctkrát.
Víkendová hledanost respirátorů na internetu se i navzdory svému výraznému nárůstu nevyrovnala číslům z poloviny ledna, kdy se zprávy o jejich povinném využívání objevily poprvé. V tomto období totiž respirátory hledalo online zhruba 700 tisíc lidí. „I to je však jen poloviční poptávka oproti prvním dvěma dnům loňského března, kdy ochranné pomůcky vyhledávalo téměř jeden a čtvrt milionu lidí. Za celý loňský březen potom respirátory na internetu hledalo téměř dva a tři čtvrtě milionu lidí,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Poptávka bude větší než před rokem
Podobný zájem o respirátory jako o víkendu se projevuje i dnes, a je tedy pravděpodobné, že aktuální hledanost přesáhne tu z loňského března. Průměrná cena respirátorů s třídou ochrany FFP2 se v internetových obchodech aktuálně pohybuje na úrovni 22 korun za kus. V případě respirátorů typu FFP3 dosahuje průměrná cena dokonce 68 korun za kus. Nejoblíbenější jsou balení po pěti a také deseti kusech respirátorů.
Například hledanost nanoroušek, které by měly sloužit jako alternativa respirátorům nebo dvěma rouškám současně, zvýšila aktuální opatření ještě více než u respirátorů. „Z týdne na týden se hledanost nanoroušek zvýšila čtrnáctinásobně a jen v pátek je na internetu hledalo téměř 120 tisíc lidí. Jejich průměrná cena aktuálně činí zhruba 45 korun za kus,“ dodává Miroslav Uďan z Shoptetu.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
- Češi loni v e-shopech utratili rekordních 217 miliard, zájem vzrostl hlavně o nákup potravin online
- Češi před Vánoci utratili v e-shopech téměř 70 miliard korun, na jednoho obyvatele připadají tři objednávky
- Nejčastějšími dárky z e-shopů budou chytré hodinky, robotické vysavače i poukazy, více než polovina nákupů je z mobilů
- Rekordní den předvánočních nákupů v e-shopech přišel dříve než loni, Češi včera nakoupili za jeden a půl miliardy
- Slevy během Black Friday dosáhnou ve velkých e-shopech 35 %, týkat se ale budou hlavně výprodejového zboží
Poslední články z blogu
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic
- Únorové novinky
- Vydělat milion za rok? Když se člověk snaží, nemá to limit
- Nová architektura a expanze? Výzvy, kdy určujeme směr na roky dopředu, říká CTO Filip Kopecký
- Proč si Josef Hojdar svůj e-shop s doplňky z mramoru vytesal na Shoptetu a jak mu pomáhá v podnikání?
- Platební metody a platební brány v roce 2021
- Migrace e-shopu s prémiovým kuchyňským nádobím na Shoptet řešení – případová studie
- Stone Imperial: Více než placená reklama se mi dosud osvědčilo doporučování spokojenými klienty
- Vlastní výroba potravin: jak založit živnost a provozovnu – 1. díl
- Lednové novinky