Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
Páteční vyhlášení nových pravidel pro nošení ochranných pomůcek v MHD nebo obchodech výrazně zvýšilo poptávku po respirátorech. Podle společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy, hledalo přes víkend respirátory na internetu téměř 600 tisíc lidí, přičemž jejich hledanost neklesá ani dnes. Největší zájem je o balení po pěti a deseti kusech. Průměrná cena respirátorů FFP2 v e-shopech činí 22 korun za kus, u respirátorů třídy FFP3 potom 68 korun za kus. Hledanost nanoroušek se zvýšila čtrnáctkrát.
Víkendová hledanost respirátorů na internetu se i navzdory svému výraznému nárůstu nevyrovnala číslům z poloviny ledna, kdy se zprávy o jejich povinném využívání objevily poprvé. V tomto období totiž respirátory hledalo online zhruba 700 tisíc lidí. „I to je však jen poloviční poptávka oproti prvním dvěma dnům loňského března, kdy ochranné pomůcky vyhledávalo téměř jeden a čtvrt milionu lidí. Za celý loňský březen potom respirátory na internetu hledalo téměř dva a tři čtvrtě milionu lidí,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Poptávka bude větší než před rokem
Podobný zájem o respirátory jako o víkendu se projevuje i dnes, a je tedy pravděpodobné, že aktuální hledanost přesáhne tu z loňského března. Průměrná cena respirátorů s třídou ochrany FFP2 se v internetových obchodech aktuálně pohybuje na úrovni 22 korun za kus. V případě respirátorů typu FFP3 dosahuje průměrná cena dokonce 68 korun za kus. Nejoblíbenější jsou balení po pěti a také deseti kusech respirátorů.
Například hledanost nanoroušek, které by měly sloužit jako alternativa respirátorům nebo dvěma rouškám současně, zvýšila aktuální opatření ještě více než u respirátorů. „Z týdne na týden se hledanost nanoroušek zvýšila čtrnáctinásobně a jen v pátek je na internetu hledalo téměř 120 tisíc lidí. Jejich průměrná cena aktuálně činí zhruba 45 korun za kus,“ dodává Miroslav Uďan z Shoptetu.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
Poslední články z blogu
- Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
- Jak naplno využít doplněk Základní SEO?
- Jak poznat, že je sales práce pro mě? Vyzpovídali jsme zkušeného obchodníka
- AI v zákaznické péči. Na co si dát pozor při použití umělé inteligence
- Doklad k přijaté platbě, WebP nebo cookie lišta. Přehled Shoptet novinek za první pololetí 2024
- Propagujte jednodušší platby na svém e-shopu a vyhrajte v soutěži s Visa Click to Pay
- Obaly zásilek a nejčastější chyby při balení. Jak to vidí soudní znalec?
- Tvorba grafiky na míru. Jak s grafikem domluvit úpravy pro váš Shoptet
- Místo letní brigády rozjet e-shop? Shoptet nabízí 20% slevu pro studenty
- 7 nejčastějších právních chyb při provozování e-shopu