Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
Páteční vyhlášení nových pravidel pro nošení ochranných pomůcek v MHD nebo obchodech výrazně zvýšilo poptávku po respirátorech. Podle společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy, hledalo přes víkend respirátory na internetu téměř 600 tisíc lidí, přičemž jejich hledanost neklesá ani dnes. Největší zájem je o balení po pěti a deseti kusech. Průměrná cena respirátorů FFP2 v e-shopech činí 22 korun za kus, u respirátorů třídy FFP3 potom 68 korun za kus. Hledanost nanoroušek se zvýšila čtrnáctkrát.
Víkendová hledanost respirátorů na internetu se i navzdory svému výraznému nárůstu nevyrovnala číslům z poloviny ledna, kdy se zprávy o jejich povinném využívání objevily poprvé. V tomto období totiž respirátory hledalo online zhruba 700 tisíc lidí. „I to je však jen poloviční poptávka oproti prvním dvěma dnům loňského března, kdy ochranné pomůcky vyhledávalo téměř jeden a čtvrt milionu lidí. Za celý loňský březen potom respirátory na internetu hledalo téměř dva a tři čtvrtě milionu lidí,“ uvádí Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Poptávka bude větší než před rokem
Podobný zájem o respirátory jako o víkendu se projevuje i dnes, a je tedy pravděpodobné, že aktuální hledanost přesáhne tu z loňského března. Průměrná cena respirátorů s třídou ochrany FFP2 se v internetových obchodech aktuálně pohybuje na úrovni 22 korun za kus. V případě respirátorů typu FFP3 dosahuje průměrná cena dokonce 68 korun za kus. Nejoblíbenější jsou balení po pěti a také deseti kusech respirátorů.
Například hledanost nanoroušek, které by měly sloužit jako alternativa respirátorům nebo dvěma rouškám současně, zvýšila aktuální opatření ještě více než u respirátorů. „Z týdne na týden se hledanost nanoroušek zvýšila čtrnáctinásobně a jen v pátek je na internetu hledalo téměř 120 tisíc lidí. Jejich průměrná cena aktuálně činí zhruba 45 korun za kus,“ dodává Miroslav Uďan z Shoptetu.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?