Rok 2016 byl pro Shoptet úspěšný
Praha, 9. března 2017 – Rok 2016 byl pro společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení a pokladních systémů, opět velmi úspěšný. Obrat vzrostl o 73 %, což v reálu znamená nárůst o 20,5 mil. Kč. V současné době má Shoptet pod svými křídly čtvrtinu všech e-shopů v ČR a do dvou let plánuje ovládnout 50 % trhu.
Firma v současnosti spravuje více než 10 300 e-shopů, což představuje přibližně čtvrtinu všech internetových obchodů na českém trhu a o 4000 e-shopů více než na konci roku 2015. Obrat společnosti v minulém roce dosáhl 48,2 milionů Kč s DPH, což znamená meziroční nárůst o 73 %. Razantní růst zaznamenal Shoptet již v roce 2015, kdy obrat vzrostl o 51 % na 27,8 milionů Kč.
„První měsíce letošního ruku ukázaly, že v nastaveném trendu budeme pokračovat i v letošním roce. Pokud nedojde k něčemu nepředvídanému, tak letos očekáváme ještě větší růst než vloni a to o 96 %. Při tomto tempu předpokládáme, že na „shoptetí“ platformě bude v horizontu dvou let fungovat zhruba polovina všech e-shopů v České republice,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Shoptet za dobu své sedmileté existence dokázal všem v oboru, že jejich e- shopy a všechny ostatní služby patří ke špičce na trhu. Stojí za tím spoustu práce, kdy veškeré produkty jsou neustále vylepšovány tak, aby obstály světovým trendům. „Pečlivě nasloucháme našim klientům a snažíme se plnit i jejich nevyřčená přání. Konec minulého roku a začátek tohoto byl ve znamení příprav na EET. Připravili jsme pro všechny naše e-shopaře v rámci pokladního systému řešení EET, které jejich práci nikterak nezatíží a které mají v rámci svého měsíčního paušálu zcela zdarma. Samozřejmě i letos plánujeme mnoho novinek,“ doplňuje Miroslav Uďan.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 10 300 aktivních e-shopů, což je čtvrtina všech internetových obchodů působících na českém trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Shoptet Pokladna je připravena na EET. Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na www.shoptet.cz.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Aplikovat GDPR přišlo Shoptet na tři čtvrtě miliónu korun
- Ženy na mateřské si přivydělávají na vlastním e-shopu
- Český Valentýn? Pár stovek za kytici, ale i tisíce za zájezd
- Vratky jsou největší po Vánocích
- Dát zákazníkům vědět přes Messenger? Se Shoptetem to jde!
- Novinky na Shoptetu: Katalog dodavatelů a Shoptet.TV
- Jedinečný přehled o českém elektronickém obchodu dává nový portál Ceska-ecommerce.cz
- Dárky nakoupíme online a včas, plánuje většina Čechů
- Přes internet dnes nakupuje 94 % Čechů
- V e-shopech nakupujeme hlavně v pracovní době
Poslední články z blogu
- Rozšířený elektronický obchod #2 Sledujte chování nakupujících
- Vaše nejčastější otázky k GDPR
- DATA restart 2018
- Linkbuilding v roce 2018: Jděte zákazníkovi naproti a myslete jako on
- Prodej, nakup, investuj, půjč si – na Eshopiste.cz
- Poslanci rozhodli: E-shopy budou o svátcích zavřené
- Vylepšené měření Google Analytics
- Jak na GDPR? Nejčastější otázky i šikovný checklist
- Špatné popisky produktů i chaotická homepage. 7 nejčastějších problémů e-shopů
- Jak se Shoptet připravuje na GDPR? A co čeká majitele e-shopů?