Rok 2016 byl pro Shoptet úspěšný
Praha, 9. března 2017 – Rok 2016 byl pro společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení a pokladních systémů, opět velmi úspěšný. Obrat vzrostl o 73 %, což v reálu znamená nárůst o 20,5 mil. Kč. V současné době má Shoptet pod svými křídly čtvrtinu všech e-shopů v ČR a do dvou let plánuje ovládnout 50 % trhu.
Firma v současnosti spravuje více než 10 300 e-shopů, což představuje přibližně čtvrtinu všech internetových obchodů na českém trhu a o 4000 e-shopů více než na konci roku 2015. Obrat společnosti v minulém roce dosáhl 48,2 milionů Kč s DPH, což znamená meziroční nárůst o 73 %. Razantní růst zaznamenal Shoptet již v roce 2015, kdy obrat vzrostl o 51 % na 27,8 milionů Kč.
„První měsíce letošního ruku ukázaly, že v nastaveném trendu budeme pokračovat i v letošním roce. Pokud nedojde k něčemu nepředvídanému, tak letos očekáváme ještě větší růst než vloni a to o 96 %. Při tomto tempu předpokládáme, že na „shoptetí“ platformě bude v horizontu dvou let fungovat zhruba polovina všech e-shopů v České republice,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
Shoptet za dobu své sedmileté existence dokázal všem v oboru, že jejich e- shopy a všechny ostatní služby patří ke špičce na trhu. Stojí za tím spoustu práce, kdy veškeré produkty jsou neustále vylepšovány tak, aby obstály světovým trendům. „Pečlivě nasloucháme našim klientům a snažíme se plnit i jejich nevyřčená přání. Konec minulého roku a začátek tohoto byl ve znamení příprav na EET. Připravili jsme pro všechny naše e-shopaře v rámci pokladního systému řešení EET, které jejich práci nikterak nezatíží a které mají v rámci svého měsíčního paušálu zcela zdarma. Samozřejmě i letos plánujeme mnoho novinek,“ doplňuje Miroslav Uďan.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 10 300 aktivních e-shopů, což je čtvrtina všech internetových obchodů působících na českém trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Shoptet Pokladna je připravena na EET. Více informací o společnosti Shoptet.cz naleznete na www.shoptet.cz.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Nedostatek IT specialistů brzdí dvě třetiny českých firem
- Shoptet slaví 10 let, stal se výrazným hybatelem české e-commerce
- Slevy v ČR: Nejvýhodnější akce jsou na privátní značky, jinak byly letní slevy třetinové
- Téměř polovina českých e-shopů provozuje i kamenný obchod
- E-commerce nejrychleji roste v ČR, upozorňuje JP Morgan
- Shoptet: Češi nakupují z mobilu již více než z klasických počítačů
- Doplněk od Shoptetu pomůže českým eshopům expandovat do zahraničí
- V Česku je už 3500 e-shopů s potravinami, kterých letos prodají za 7 miliard korun
- V českých e-shopech nejvíce porostou potraviny, drogerie a zdraví
- Češi vrátí každý desátý nákup z e-shopu, nejnáročnější jsou v módě
Poslední články z blogu
- Na mateřské natočila virální video, které posbíralo 2,5 milionu views. Teď vydává retrohry pod rodinnou značkou 4 Kavky
- Listopadové novinky
- Svět plodů: E-shop nám pomohla nastartovat komunikace se zákazníkem. Volali jsme všem, co si u nás objednali
- 3 otázky pro Shoptet Partnery na téma Vánoce
- Win-win s Twisto: 300 Kč pro vás & 500 Kč pro zákazníka
- Svět plodů založil s kamarádem na vejšce. Dnes mají tři prodejny, 85 % tržeb ale přináší e-shop
- Říjnové novinky
- Zplnoletnění jako cesta k vlastnímu podnikání před 18. rokem
- Eva Nemčková: Nabila jsem si držku už na začátku, když jsem nečekala na platby a posílala zboží hned
- PPC reklama II – pro pokročilé