Společnost Shoptet roste a posiluje svůj tým odborníků
Praha, 10. června 2015 – Společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení, představuje své nové posily ‒ Terezu Tesařovou (22) jako oblastní manažerku a výkonnostního manažera Lukáše Štěpku (23).
Tereza Tesařová před příchodem do Shoptetu pracovala jako specialistka jazykových pobytů v rámci Letuška.cz. Ve společnosti Shoptet bude zastávat pozici Area Manager (oblastní manažerky). Mezi její povinnosti bude patřit především péče o klienty a komunikace s nimi - poskytování potřebných informací a získávání zpětné vazby pro další vývoj služeb. Současně bude mít na starost i novou a na českém trhu zatím ojedinělou službu Pokladna, která umožňuje jednotnou správu e-shopu a kamenného obchodu. Tereza má vzdělání v oblasti provozu civilního letectví.
Nově na pozici Performance Manager (výkonnostního manažer) nastoupil Lukáš Štěpka, který do společnosti Shoptet přišel z firmy Aticom, kde působil v marketingu. Jeho hlavní pracovní náplní bude dohled nad všemi výkonnostními kanály, a to zejména nad PPC a SEO. Bude zodpovědný za to, že potenciální klienti naleznou potřebné informace na všech relevantních místech. Lukáš na Karlově univerzitě vystudoval obor marketingové komunikaci a PR.
„Shoptet má k dnešnímu dni pod svými křídly téměř 5300 e-shopů. Je nutné neustále zdokonalovat naše služby a přicházet s něčím novým. To samozřejmě vyžaduje i sehraný tým, do kterého nově patří i Tereza a Lukáš. Současně na ně čeká výzva v podobě ojedinělé služby, která umožňuje jednotnou správu on-line a off-line obchodu a která si klade za cíl, přenést prodej jako taký do 21. století,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.
O společnosti Shoptet
Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 5 000 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Mezi prvními v ČR nabízí službu, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho systém. Majoritním vlastníkem společnosti Shoptet.cz je investor Ondřej Tomek.
Více informací o společnosti Shoptet.cz najdete vždy na www.shoptet.cz
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?