Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
Shoptet, přední tuzemský poskytovatel řešení pro e-commerce, představuje novou kampaň postavenou na blízkém vztahu Shoptetu s jeho zákazníky. Aktéry kampaně se tak stali lidé, kteří díky Shoptetu nastartovali své úspěšné podnikání přes e-shop.
Hlavním sdělením kampaně je výzva k podnikání online s pomocí Shoptetu a využití nekonečných možností, které tato platforma nabízí. „Kampaň zdůrazňuje, jak Shoptet podporuje a usnadňuje podnikání pro jednotlivé e-shopaře. Stejně tak může usnadnit a pomoci stovkám dalších," říká Ivo Mrena, CMO Shoptetu, na němž funguje více než 36 000 online obchodů. Kampaň je mimo jiné inovativní ve zpracování – Shoptet pracuje s novým formátem prezentace.
Různorodí klienti, různé segmenty podnikání
Při výběru firem kladl Shoptet důraz na rozmanitost. „Chceme prezentovat co nejširší spektrum našich klientů. Vybrali jsme ty, u nichž sami nakupujeme a kteří nás baví. Samozřejmě jsme brali v úvahu také segment, v němž podnikají," doplňuje Mrena.
Mezi vybrané společnosti patří Czechdesign, firma zaměřená na český a slovenský design. Dále je to e-shop Chlupáči.cz, za nímž stojí tři ženy, specializuje se na krmivo pro nemocné a seniorní domácí mazlíčky. Nelze vynechat firmu Never Enough vyrábějící kvalitní streetwearové oblečení. Podnikatelé těchto firem zdůrazňují nejen potenciál online prodeje, ale také výhody spojené s podnikáním prostřednictvím Shoptetu. „Jsou to desítky funkcí, které vám usnadní podnikání,” podotýká Radim Tuček, ředitel Czechdesignu.
Už od října k vidění především na sociálních sítích
Kampaň bude viditelná zejména na sociálních sítích, konkrétně na YouTube, Facebooku a Instagramu. Shoptet však využívá celý online marketingový mix, aby dosáhl maximálního dopadu a oslovil co nejširší spektrum zákazníků. Spuštění kampaně proběhlo v říjnu a její trvání je plánováno až do konce hlavní sezóny v prosinci.
Výzva pro všechny e-shopy
Shoptet zároveň vyzývá všechny e-shopy, aby se přihlásily do příští kampaně. „Příště můžeme vybrat právě vás a vaše podnikání. Staňte se součástí naší kampaně a představte svou firmu široké veřejnosti," zakončuje Mrena.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
- Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší
- Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy
- Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay
- Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
Poslední články z blogu
- AI nástroje, e-shopy a právo. 6 tipů od Petry Dolejšové
- Jejich e-shop pomáhá stovkám nemocných psů a koček. „Shoptet je výborná otvíračka dveří,” říkají zakladatelky Chlupáčů
- Zjednodušte nakupování na svém e-shopu s možností Přihlášení přes Seznam
- Jak dobře připravit slevové akce? Checklist, na co nezapomenout
- Velký průvodce chybami v reklamách na Facebooku a Instagramu
- Marketplaces a zbožové srovnávače. Co musíte vědět při expanzi do zahraničí?
- Jak využít Black Friday pro růst vlastního e-shopu
- Never Enough: Ať už u streetwearu, nebo kdekoliv jinde, je to hlavně o brandu
- Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší
- Czechdesign: Chceme dostat kvalitní design do každé domácnosti. Cestou je i e-shop