Poslední článek na blogu

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Valentýn v praxi: ženy nakupují nejvíce v erotických obchodech, muži naopak květiny

6. únor 2019
 
<p>Erotické pomůcky patří mezi časté dárky na svátek všech zamilovaných. Překvapivě je však nejvíce nakupují <strong>ženy. Ty tvoří třikrát více zákazníků, než kolik je nakupujících mužů v českých online sex shopech.</strong> Pánové zas dominují při nakupování v květinářství. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží již 16 tisíc e-shopů v ČR.</p> <p><em>“V lednu a únoru se online obchodům s erotickým zbožím zvyšuje obrat oproti běžnému měsíci o 61 %. Na Valentýna tam nejčastěji nakupují ženy v poměru 3:1 k mužům,”</em> přibližuje ředitel Shoptetu Miroslav Uďan s tím, že mezi nejúspěšnější obchodníky tohoto období patří samozřejmě <strong>květinářství. Těm rostou tržby až na čtyřnásobek ve srovnání s jinými měsíci.</strong></p> <p>Zajímavostí je, že muži jsou štědřejší zejména v hlavním městě, kde je průměrná cena dávané kytice skoro 900 korun. V regionech je to pak třetina této částky, tedy v průměru 300 korun. Naopak až polovina žen dává svým drahým polovičkám něco sladkého, tedy bonboniéry či čokolády. Pokud vyrazí pár na Valentýna na večeři, v průměru utratí 700 korun, jak ukazují statistiky z 86 tisíc platebních karet.</p> <p>Statistiky dále ukazují, že Valentýn nahrává též hoteliérům a cestovním kancelářím. Romantické pobyty v tuzemských hotelech, případně zájezdy do destinací jako Paříž, Benátky či Londýn vyjdou v průměru na několik tisíc korun na osobu.</p>

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss