Poslední článek na blogu

SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Valentýnské nákupy v Čechách

10. února 2014
 

Praha, 10. února 2014 – Svátek svatého Valentýna v Čechách již téměř zdomácněl. Přestože více 63 % respondentů průzkumu společnosti Shoptet.cz odpovědělo, že tento svátek neslaví, koupi malé pozornosti partnerovi či partnerce přiznává 57 %. Mezi dárky převládají cukrovinky a romantické večeře. Netradiční dárek pak pro drahou polovičku plánuje více než 10 %. 

Svátek zamilovaných Češi zcela nepřijali, přesto svatého Valentýna vnímá téměř 60 % dotázaných jako příležitost k obdarování svého partnera či partnerky. Drobné dárky jako například čokolády, květiny apod. pořizují převážně na poslední chvíli v kamenných obchodech. Mezi oblíbené patří i romantická večeře, na kterou se chystá více než 10 %.

„Vánoce byly ve znamení e-shopů, drobné dárky, jako jsou cukrovinky nebo květiny, zatím Češi nakupují v kamenných obchodech. Jelikož je internet běžnou součástí naších životů, věřím, že i online objednávání a donáška květin a drobných dárků se stane samozřejmostí. Nyní tento způsob využívá cca 15 % dotázaných. Když se rozjížděl online nákup potravin a rozvoz z restaurací, málokdo věřil, že si na tyto služby tak rychle zvykneme,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO služby Shotpet.cz.

Lidé, kteří svatého Valentýna pravidelně slaví, kupují dárky s předstihem a velmi často i na e-shopech. „Před tímto svátkem, pravidelně sledujeme nárůst prodejů zboží s erotickým nádechem, ať se již jedná o spodní prádlo nebo přímo o erotické pomůcky. Letos je to téměř o 18 %. Mezi dalšími valentýnskými dárky, které pořizují lidé na e-shopech, najdeme šperky, hodinky, alkohol nebo elektronika. Většina internetových obchodů připravila na svatého Valentýna i speciální akce a zboží,“ dodává Miroslav Uďan.

mujprvnieshop-cz

Některé vyhledávače a srovnávače zboží připravují pro zákazníky výběry valentýnských dárků, které jim pomohou při rozhodování. Současně většina e-shopů nabízí různé akční a tematické nabídky.

O Službě Shoptet.cz

Shoptet.cz se na českém trhu specializuje na nabídku originálních a intuitivních e-shopů, které nabízí formou pronájmu. Jedná se jednoduchý způsob, jak mít na vlastní internetový obchod rychle a bez velkých investic. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 2 000 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 10 % komerčních řešení na českém trhu. Firma expanduje na zahraniční trhy, v současné chvíli je aktivní v Brazílii. V roce 2011 vstoupil do společnosti také investor Ondřej Tomek. Více nawww.shoptet.cz. Rady a postřehy Miroslava Uďana je nově možné najít na http://www.miroslavudan.cz/.

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss