Valentýnské nákupy v Čechách
Praha, 10. února 2014 – Svátek svatého Valentýna v Čechách již téměř zdomácněl. Přestože více 63 % respondentů průzkumu společnosti Shoptet.cz odpovědělo, že tento svátek neslaví, koupi malé pozornosti partnerovi či partnerce přiznává 57 %. Mezi dárky převládají cukrovinky a romantické večeře. Netradiční dárek pak pro drahou polovičku plánuje více než 10 %.
Svátek zamilovaných Češi zcela nepřijali, přesto svatého Valentýna vnímá téměř 60 % dotázaných jako příležitost k obdarování svého partnera či partnerky. Drobné dárky jako například čokolády, květiny apod. pořizují převážně na poslední chvíli v kamenných obchodech. Mezi oblíbené patří i romantická večeře, na kterou se chystá více než 10 %.
„Vánoce byly ve znamení e-shopů, drobné dárky, jako jsou cukrovinky nebo květiny, zatím Češi nakupují v kamenných obchodech. Jelikož je internet běžnou součástí naších životů, věřím, že i online objednávání a donáška květin a drobných dárků se stane samozřejmostí. Nyní tento způsob využívá cca 15 % dotázaných. Když se rozjížděl online nákup potravin a rozvoz z restaurací, málokdo věřil, že si na tyto služby tak rychle zvykneme,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO služby Shotpet.cz.
Lidé, kteří svatého Valentýna pravidelně slaví, kupují dárky s předstihem a velmi často i na e-shopech. „Před tímto svátkem, pravidelně sledujeme nárůst prodejů zboží s erotickým nádechem, ať se již jedná o spodní prádlo nebo přímo o erotické pomůcky. Letos je to téměř o 18 %. Mezi dalšími valentýnskými dárky, které pořizují lidé na e-shopech, najdeme šperky, hodinky, alkohol nebo elektronika. Většina internetových obchodů připravila na svatého Valentýna i speciální akce a zboží,“ dodává Miroslav Uďan.
Některé vyhledávače a srovnávače zboží připravují pro zákazníky výběry valentýnských dárků, které jim pomohou při rozhodování. Současně většina e-shopů nabízí různé akční a tematické nabídky.
O Službě Shoptet.cz
Shoptet.cz se na českém trhu specializuje na nabídku originálních a intuitivních e-shopů, které nabízí formou pronájmu. Jedná se jednoduchý způsob, jak mít na vlastní internetový obchod rychle a bez velkých investic. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 2 000 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 10 % komerčních řešení na českém trhu. Firma expanduje na zahraniční trhy, v současné chvíli je aktivní v Brazílii. V roce 2011 vstoupil do společnosti také investor Ondřej Tomek. Více nawww.shoptet.cz. Rady a postřehy Miroslava Uďana je nově možné najít na http://www.miroslavudan.cz/.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti