Valentýnské nákupy v Čechách
Praha, 10. února 2014 – Svátek svatého Valentýna v Čechách již téměř zdomácněl. Přestože více 63 % respondentů průzkumu společnosti Shoptet.cz odpovědělo, že tento svátek neslaví, koupi malé pozornosti partnerovi či partnerce přiznává 57 %. Mezi dárky převládají cukrovinky a romantické večeře. Netradiční dárek pak pro drahou polovičku plánuje více než 10 %.
Svátek zamilovaných Češi zcela nepřijali, přesto svatého Valentýna vnímá téměř 60 % dotázaných jako příležitost k obdarování svého partnera či partnerky. Drobné dárky jako například čokolády, květiny apod. pořizují převážně na poslední chvíli v kamenných obchodech. Mezi oblíbené patří i romantická večeře, na kterou se chystá více než 10 %.
„Vánoce byly ve znamení e-shopů, drobné dárky, jako jsou cukrovinky nebo květiny, zatím Češi nakupují v kamenných obchodech. Jelikož je internet běžnou součástí naších životů, věřím, že i online objednávání a donáška květin a drobných dárků se stane samozřejmostí. Nyní tento způsob využívá cca 15 % dotázaných. Když se rozjížděl online nákup potravin a rozvoz z restaurací, málokdo věřil, že si na tyto služby tak rychle zvykneme,“ komentuje Miroslav Uďan, CEO služby Shotpet.cz.
Lidé, kteří svatého Valentýna pravidelně slaví, kupují dárky s předstihem a velmi často i na e-shopech. „Před tímto svátkem, pravidelně sledujeme nárůst prodejů zboží s erotickým nádechem, ať se již jedná o spodní prádlo nebo přímo o erotické pomůcky. Letos je to téměř o 18 %. Mezi dalšími valentýnskými dárky, které pořizují lidé na e-shopech, najdeme šperky, hodinky, alkohol nebo elektronika. Většina internetových obchodů připravila na svatého Valentýna i speciální akce a zboží,“ dodává Miroslav Uďan.
Některé vyhledávače a srovnávače zboží připravují pro zákazníky výběry valentýnských dárků, které jim pomohou při rozhodování. Současně většina e-shopů nabízí různé akční a tematické nabídky.
O Službě Shoptet.cz
Shoptet.cz se na českém trhu specializuje na nabídku originálních a intuitivních e-shopů, které nabízí formou pronájmu. Jedná se jednoduchý způsob, jak mít na vlastní internetový obchod rychle a bez velkých investic. Pronájem internetového obchodu zahrnuje širokou škálu služeb, jako například napojení na ekonomické systémy, různé platební metody a také propojení se sociálními sítěmi a aukčním portálem Aukro.cz. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu více než 2 000 aktivních e-shopů, což tvoří zhruba 10 % komerčních řešení na českém trhu. Firma expanduje na zahraniční trhy, v současné chvíli je aktivní v Brazílii. V roce 2011 vstoupil do společnosti také investor Ondřej Tomek. Více nawww.shoptet.cz. Rady a postřehy Miroslava Uďana je nově možné najít na http://www.miroslavudan.cz/.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Shoptet Kampaně: jak pomáhají e-shopům k lepším výsledkům?
- „Zákazníky jsme získávali i v době, kdy ceny rostly.” LAVONIO během dvou let úspěšně rozjelo tři e-shopy
- Jak si AppleTop.cz plní databázi pro e-mail marketing pomocí sítě e-shopů Děkovačka
- Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?
- Shoptet je partnerem Akademie online podnikání, kterou spouští #HolkyzByznysu
- Bezpečnost plateb na špičkové úrovni: Shoptet Pay jako první v Česku získává členství v Merchant Risk Council
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?