Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí stovky tisíc až miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů
Platforma Shoptet Premium nabízí firmám a e-shopům možnost přizpůsobit design a fungování e-shopu co nejvíce svým potřebám. A to bez nutnosti armády vývojářů a zbytečných nákladů. Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí i miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů. Po prvním roce fungování hlásí desítky klientů.
Společnost Shoptet se před rokem rozhodla rozšířit portfolio svých služeb o platformu Shoptet Premium, která se svými funkcemi zaměřuje na efektivní růst byznysu svých klientů.
Za první rok svého fungování získala služba 40 klientů. „Mezi klienty Shoptet Premium už patří značky jako Jablotron, Svijany, Penny, Xiaomi, Kulina a další. Jsme rádi, že můžeme nabídnout naše řešení i pro ty nejnáročnější klienty,“ komentuje Samuel Huba, CEO Shoptetu.
Cílem Shoptetu je vytvořit prémiovou službu, která pomůže svým klientům vytvořit e-shop podstatně rychleji a za zlomek nákladů. „Naším cílem je pomáhat posouvat byznys našeho zákazníka tak, aby byl schopen svým klientům dopřát prvotřídní servis za zlomek vlastní časové i finanční investice. Chceme být partnerem jak pro menši nezávislé značky, tak pro střední a velké společnosti,” dodává Huba s tím, že v České republice aktuálně trvá vývoj e-shopu na míru mnohdy déle než rok a klient za něho zaplatí i miliony korun.
Privátní API a vlastní design na míru
Základem každého úspěšného byznysu je práce s daty. Kromě široké nabídky k uzpůsobení v základu, mají zákazníci Shoptet Premium k dispozici i privátní API rozhraní, skrze které mohou e-shopy realizovat takřka jakékoliv napojení, integraci či předávání dat.
„E-shopaři tak mají přímý přístup k datům svého e-shopu, mohou si na něj moci napojit své systémy, číst data, ale také si napsat aplikaci přímo na míru,“ popisuje výhody služby Huba a dodává: „Přístup k datům ve službě Shoptet Premium umožňuje libovolně další zpracování a pokročilé funkce, ať už se je rozhodne klient implementovat sám nebo si vývoj outsourcuje.”
Průběžné rozšiřované API na platformě Shoptet Premium umožňuje například centrální řízení produktového katalogu včetně cen, filtrů a kategorií na vícero instancích. „Klientům nabízíme výrazné zjednodušení procesů a celkově snazší ovládání. Spolu s možností přizpůsobit design tak mohou efektivně budovat svou značku,” vyjmenovává Huba.
Prémiový servis a kontinuální rozvoj
Součástí služby je také prémiový servis, který klientům pomůže s implementací i onboardingem. „Při definování služby Shoptet Premium jsme se rozhodli spojit benefity řešení na míru s výhodami SaaS přístupu, kdy klient dostává v rámci měsíčního poplatku stále nové funkce a my mu umožňujeme být stále na špičce e-commerce. Nemusí tedy platit za každou funkci, ale drtivou většinu marketingových, legislativních a dalších změn dostane automaticky a zdarma. Přinášíme tak neustále se rozvíjející platformu, se kterou mohou dále růst i expandovat. Zároveň pro Premium klienty umožňujeme rozšiřovat svůj e-shop o specifické funkce dle jeho přání, a to pomocí otevřeného API,” uzavírá Huba.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o devět procent. Nebýt války, mohl být růst dvojciferný, uvádí Shoptet
- Češi reagují na Ukrajinu. Zájem o zboží na humanitární účely vzrostl o stovky procent, zároveň se sami připravují na krizi
- Láska prochází žaludkem. Hitem letošního Valentýna je čokoláda
- Shoptet posiluje svůj tým. Do firmy nastupuje Jiří Vaško, který je zodpovědný za rozvoj Shoptet Premium
- Nejrychleji rostoucí e-commerce kategorií bylo v roce 2021 sběratelství. Zaznamenalo nárůst o 165 procent
- Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí stovky tisíc až miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů
- Shoptet hlásí rekordní obrat přes 300 milionů. Za minulý rok vzrostl o zhruba 50 %
- Reshoper mění majitele. Shoptet kupuje známý český e-commerce veletrh
- Letošní tržby e-shopů během Black Friday budou atakovat 4 miliardy korun. Zákazníci se bojí nedostatku zboží v adventním období
- Shoptet rozšiřuje partnerství s Balikobot.cz a pomáhá e-shopům s expanzí
Poslední články z blogu
- Červencové novinky
- Jak zabezpečit Facebook účet na maximum?
- „Shoptet Pay nám snížilo počet nezaplacených objednávek na třetinu,“ říká zakladatel Jablecnedily.cz
- Nejčastější chyby na e-shopech: máte je i vy? Technická podpora radí ve videu
- Vracení zboží musí být i pro e-shop jednoduché. Výprodejpovlečení.cz řeší agendu vratek přes Retino
- Mňága a Žďorp se během koronakrize nenudila. Na své online turné prodala přes e-shop lístky za 1,1 milionu
- Když klesá výkon e-shopu. Co s tím?
- „Musí to být i trochu p*del,“ říká ke svému e-shopu Mňága a Žďorp. Prodává šampon, čokoládu i pastelky
- Červnové novinky
- Připravte e-shop na letní sezónu