Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí stovky tisíc až miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů
Platforma Shoptet Premium nabízí firmám a e-shopům možnost přizpůsobit design a fungování e-shopu co nejvíce svým potřebám. A to bez nutnosti armády vývojářů a zbytečných nákladů. Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí i miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů. Po prvním roce fungování hlásí desítky klientů.
Společnost Shoptet se před rokem rozhodla rozšířit portfolio svých služeb o platformu Shoptet Premium, která se svými funkcemi zaměřuje na efektivní růst byznysu svých klientů.
Za první rok svého fungování získala služba 40 klientů. „Mezi klienty Shoptet Premium už patří značky jako Jablotron, Svijany, Penny, Xiaomi, Kulina a další. Jsme rádi, že můžeme nabídnout naše řešení i pro ty nejnáročnější klienty,“ komentuje Samuel Huba, CEO Shoptetu.
Cílem Shoptetu je vytvořit prémiovou službu, která pomůže svým klientům vytvořit e-shop podstatně rychleji a za zlomek nákladů. „Naším cílem je pomáhat posouvat byznys našeho zákazníka tak, aby byl schopen svým klientům dopřát prvotřídní servis za zlomek vlastní časové i finanční investice. Chceme být partnerem jak pro menši nezávislé značky, tak pro střední a velké společnosti,” dodává Huba s tím, že v České republice aktuálně trvá vývoj e-shopu na míru mnohdy déle než rok a klient za něho zaplatí i miliony korun.
Privátní API a vlastní design na míru
Základem každého úspěšného byznysu je práce s daty. Kromě široké nabídky k uzpůsobení v základu, mají zákazníci Shoptet Premium k dispozici i privátní API rozhraní, skrze které mohou e-shopy realizovat takřka jakékoliv napojení, integraci či předávání dat.
„E-shopaři tak mají přímý přístup k datům svého e-shopu, mohou si na něj moci napojit své systémy, číst data, ale také si napsat aplikaci přímo na míru,“ popisuje výhody služby Huba a dodává: „Přístup k datům ve službě Shoptet Premium umožňuje libovolně další zpracování a pokročilé funkce, ať už se je rozhodne klient implementovat sám nebo si vývoj outsourcuje.”
Průběžné rozšiřované API na platformě Shoptet Premium umožňuje například centrální řízení produktového katalogu včetně cen, filtrů a kategorií na vícero instancích. „Klientům nabízíme výrazné zjednodušení procesů a celkově snazší ovládání. Spolu s možností přizpůsobit design tak mohou efektivně budovat svou značku,” vyjmenovává Huba.
Prémiový servis a kontinuální rozvoj
Součástí služby je také prémiový servis, který klientům pomůže s implementací i onboardingem. „Při definování služby Shoptet Premium jsme se rozhodli spojit benefity řešení na míru s výhodami SaaS přístupu, kdy klient dostává v rámci měsíčního poplatku stále nové funkce a my mu umožňujeme být stále na špičce e-commerce. Nemusí tedy platit za každou funkci, ale drtivou většinu marketingových, legislativních a dalších změn dostane automaticky a zdarma. Přinášíme tak neustále se rozvíjející platformu, se kterou mohou dále růst i expandovat. Zároveň pro Premium klienty umožňujeme rozšiřovat svůj e-shop o specifické funkce dle jeho přání, a to pomocí otevřeného API,” uzavírá Huba.
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?