Poslední článek na blogu

Gardners: Nechtěli jsme, aby si u nás lidé koupili kytku a flákli ji na parapet. Chtěli jsme jim přinést něco zajímavějšího

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

EET se není třeba obávat, stačí si správně vybrat

23. listopad 2016
 
<p><strong>Elektronickou evidenci tržeb vnímá většina podnikatelů negativně, přesto je možné se na tuto povinnost podívat i z jiného úhlu. Díky kvalitnímu systému si mnozí mohou svou práci zjednodušit a často ještě ušetřit náklady spojené s používáním zastaralých softwarů. Proto je více než důležité si správně vybrat a zvolit pokladní systém, který nabídne i něco navíc. Ideální je nenechávat vše na poslední chvíli, přesto více než 80 % obchodníků, kterých se týká druhá vlna, bude <a href="/tiskove-zpravy/eet-se-neni-treba-obavat--staci-si-spravne-vybrat/">EET</a> řešit až po novoročních výprodejích.</strong></p> <p>Mnoho obchodníků se strachuje, že elektronickou evidenci tržeb nezvládne například kvůli nedostatečným finančním prostředkům či technickým znalostem. „<em>Velká část podnikatelů již různé typy pokladních systémů využívá, ale v menších obchodech jsou to často poměrně zastaralé systémy, případně tam žádné moderní nástroje nemají. Z toho pramení i strach z inovací. Myslím, že by se podnikatelé měli na zavedení EET dívat i z toho pozitivního úhlu. Neměli by hledat jen řešení pro EET, ale i systém, který jim ulehčí práci,“ </em>komentuje situaci Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.</p> <p>Pro majitele restauračních a ubytovacích zařízení začne povinnost EET platit již za několik dnů, ale například majitelé velkoobchodů a maloobchodů mají čas až do začátku března příštího roku. Přesto je ale velmi důležité nečekat do poslední chvíle a celý systém zprovoznit včas. Většina obchodníků, kterých se EET začne týkat až ve 2. vlně, stále ještě vyčkává. <em>„Dle našich informací EET není v současné době pro mnohé tématem, přibližně 80 - 85 % obchodníků se nezačala vůbec o tuto problematiku nějak hlouběji zajímat. Asi u 10 % obchodníků jsme se setkali i s názorem, že věří, že EET nakonec nebude. Pro majitele klasických obchodů i e-shopů je nyní prioritní zvládnout předvánoční nápor, problematice EET se začnou intenzivně věnovat pravděpodobně až v průběhu ledna roku 2017, až opadne hlavní vlna výprodejů a reklamací nevhodných vánočních darů,“ </em>vysvětluje Miroslav Uďan a upozorňuje: <em>„Systém pro EET bude odhadem potřebovat přes 200 tisíc podnikatelů, proto není od věci tuto otázku řešit s časovým předstihem. Přeci jen firmy nabízející kvalitní produkty mohou pod náporem nových klientů vyhlásit stop stav</em>.”</p> <p>Při volbě ideálního pokladního řešení bude pro obchodníky hrát roli několik faktorů, mezi ty nejdůležitější budou patřit především již výše zmíněné – cena a technická náročnost. Pro všechny, kteří chtějí jednoduchý, přehledný systém, který je možné využít kdykoli a kdekoli, je ideálním řešením Shoptet Pokladna. Intuitivní pokladní systém lze zprovoznit prostřednictvím počítače, tabletu i mobilního telefonu ve všech operačních systémech. Data potřebná k elektronické evidenci tržeb pak Pokladna sama automaticky odešle ve chvíli dokončení nákupu, „<em>Vše jsme připravili tak, aby obchodníci kvůli EET měli co nejméně zbytečné práce navíc,</em>“ uvádí Miroslav Uďan a dodává: „<em>Shoptet Pokladna je také vhodná pro ubytovací zařízení. Ta mají díky způsobu svého fungování poměrně blízko k obchodníkům a mohou tak náš systém také snadno využívat.”</em></p> <p><strong>O společnosti Shoptet</strong></p> <p>Shoptet se na českém trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli má Shoptet.cz v portfoliu přes 9 500 aktivních e-shopů, což tvoří více než 20 % komerčních řešení na českém trhu. Současně nabízí pokladní systém, která umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Více informací o společnosti Shoptet.cz nalezente vždy na<a href="/"> www.shoptet.cz</a>.</p>

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss