Tiskové zprávy, Strana 23
17. září 2012
Praha, 17. září 2012 – Sociální síť Pinterest se těší stále větší oblibě marketérů. Ačkoliv se počet českých uživatelů odhaduje na zhruba 15 tisíc, jde o jednu z nejpopulárnějších sociálních sítí. Průměrně na ni zavítá přes 4 miliony návštěvníků denně*, kteří zde stráví přibližně více než 14 minut. Především majitelé internetových obchodů začínají novou sociální síť a její marketingové možnosti pozvolna objevovat. „Pinterest je nástroj, se kterým lze v rámci internetového marketingu a podpory značky i prodeje velmi dobře pracovat,“ říká Miroslav Uďan, výkonný ředitel projektu Shoptet.cz, kte...
6. června 2012
Praha, 6. června 2012 – Češi nakupují na internetu hodně a rádi, navíc jsou mistři v zakládání nových e-shopů. Jak vyplynulo z průzkumu Stav e-commerce v České republice v roce 2012, největší zájem je o oblečení, elektroniku a knihy. A právě nejoblíbenější položka v našem internetovém nákupu – móda – se stala inspirací pro další marketingový průzkum. Tentokrát na téma E-commerce a móda v České republice v roce 2012, který zpracoval tým projektu Shoptet.cz ve spolupráci s výzkumnou agenturou NMS Market Research. Z průzkumu vychází, že nejčastěji nakupujeme trička, mikiny a batohy a při výběr...
9. března 2012
Praha, 9. března 2012 – Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Porovnáme-li velikost českého trhu například s trhem britským, kde je aktivních zhruba 30 000 e-shopů, Česká republika je z pohledu počtu aktivních internetových obchodů opravdu „e-shopovou velmocí“. Nakupují více muži než ženy a průměrná velikost objednávky činí zhruba 1800 korun. Nejčastěji pak na českém internetu nakupujeme oblečení, elektroniku a knihy, přičemž nejoblíbenější platební metodou nadále zůstává platba na dobírk...
Stránka 23 z 23 - 223 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
- Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší
- Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy
- Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay
- Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
- Shoptet, Seyfor a Optimio vydávají know-how nabitého Průvodce úspěšného e-shopaře
- E-shopy i letos stále rostou. Češi navzdory krizi investují do svého volného času
- Shoptet má nového ředitele marketingu
- Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
- Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
Poslední články z blogu
- Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší
- Czechdesign: Chceme dostat kvalitní design do každé domácnosti. Cestou je i e-shop
- Platby na e-shopu: Seznamte se s metodou Click to Pay s Visa
- Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě
- Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu
- Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?
- 5 tipů, jak zvládnout nápor úkolů, když e-shop roste
- Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí
- Spolupráci s Shoptet Partnery stále rozvíjíme. Jak to chodí v partnerském týmu?
- E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků