Tiskové zprávy, Strana 23
6. prosince 2013
Praha, 6. prosince 2013 – Vánoční dárky Češi stále častěji nakupují na internetu. Většina zveřejněných průzkumů uvádí, že bezmála 90 % lidí letos využije online obchod. Podle nedávného průzkumu nakoupí na internetu 30 % až 70 % dárků více než 42 % lidí, třetinu své nadílky pořídí online 36 % populace. Více než polovina má v úmyslu za dárky letos zaplatit maximálně 4 000 Kč. Při výběru e-shopu a produktů se 65 % zákazníků rozhoduje na základě recenzí. Nedávný veřejný průzkum potvrdil vzrůstající trend nákupů vánočních dárků přes internet. Jen pouhých 11 % dotázaných potvrdilo, že pořídí vánoč...
15. listopadu 2013
Praha, 15. listopadu 2013 – Lidé vnímají nákupy přes e-shopy jako samozřejmou součást běžného života. Nejméně jednou do roka nakoupí 79 % Čechů a průměrně za jednu objednávku utratí 1634 korun. Důvodem k nákupu na internetu je u 78 % úspora času. Nové a rychlejší způsoby platby začínají pomalu dohánět a vytlačovat dobírku. Očekává se, že celkový obrat online obchodu za rok 2013 se bude pohybovat kolem 57,9 mld. korun, které vygeneruje 35 000 český e-shopů. Více než polovina (52 %) českých internetových obchodů je vytvořena na komerčním řešení, 40 % stojí na open source základě a pouze 8 % jic...
23. října 2013
Praha, 23. října 2013 – Společnost Shoptet.cz, přední poskytovatel e-shopových řešení, představila Ondřeje Brablce jako nového technologického ředitele (Chief Technology Officer). Jeho úkolem bude dohlížet na spolehlivý chod celého systému, inovace a vývoj nových služeb. Před nástupem do Shoptet.cz působil Ondřej Brablc (39) několik let jako technický ředitel v různých nadnárodních firmách v České republice i zahraničí. Od roku 2009 do června letošního roku pracoval jako technický ředitel onlinové divize společnosti Mladá fronta a.s. Zde měl na starosti vývoj a provoz desítek webových proj...
23. října 2013
Praha, 23. října 2013 – PayPal, světová jednička v poskytování online plateb, podepsal dohodu se společností Shoptet, jedním z největších zřizovatelů internetových obchodů v České republice. Odteď budou mít zákazníci na všech prodejních serverech, které jsou spravovány právě Shoptetem, možnost využívat při online placení platformu PayPal. Díky této spolupráci bude mít téměř 2000 klientů Shoptetu možnost snížit při realizaci online plateb poplatky za jejich provedení a zvýšit konverzní poměr na svých e-schopech až o 60 %. Tato dohoda odráží výsledky nedávného výzkumu, který realizovala společ...
15. října 2013
Praha, 15. října 2013 – Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest, Instagram a další jsou požívány miliony lidí na celém světě. Situace v České republice je v tomto ohledu stejná, a proto jsou sociální sítě vhodnou platformou pro marketing a komunikaci se zákazníky. Nejrozšířenější z nich je stále Facebook, z více než 7 milionů českých uživatelů internetu má profil téměř 4 miliony lidí. Ani ostatní sociální sítě nejsou zanedbatelné. Proto jsou všechny vhodné pro navazování vztahů se zákazníky a informování o novinkách. Pro online marketing není nutné být všude. Vzhledem k rozšířenosti a variabili...
25. září 2013
Praha, 25. září 2013 – Pro ty, kteří si chtějí přivydělat při studiu nebo rodičovské dovolené, či mají fungující kamenný obchod a přemýšlí, jak podpořit prodej nebo rozšířit své služby, může být e-shop tou správnou volbou. Pronájem e-shopového řešení není nákladné a rozjezd online obchodu není žádnou vědou. Musíte mít reálné cíle a vědět jak na to. Pro studenty a lidi na rodičovské dovolené je e-shop skvělým způsobem, jak si přivydělat. Ve své podstatě potřebují čas, počítač a jasnou vizi. E-shopové řešení si mohou za několik set korun měsíčně pronajmout a pak jen musí dát internetové komuni...
16. září 2013
Praha, 16. září 2013 – Rok od roku přibývá v České republice lidí, kteří nakupují na internetu a současně s tím roste i počet e-shopů. Ačkoli se online obchody staly součástí všedního dne, stále přetrvává mnoho předsudků a obav. Mezi pět nejčastějších mýtů přetrvávajících ve společnosti patří strach z podvodných e-shopů, online plateb a reklamací. Mnoho lidí je přesvědčeno, že ceny v e-shopech jsou vždy nižší než v kamenných obchodech nebo že internetový obchod je klíčem k bohatství. Největším strašákem pro mnoho lidí je platba kartou online. Přitom je to naprosto bezpečné. Většina platební...
14. srpna 2013
Česká republika je e-shopovou velmocí a obliba tohoto způsobu prodeje stále roste. Proč jsou některé e-shopy úspěšné a jiné naopak skomírají? Rady a tipy, jak začít, a co všechno provozování e-shopu obnáší, je nově možné nalézt v praktickém online průvodci MujPrvniEshop.cz. Praha, 14. srpna 2013 – Nový projekt MujPrvniEshop.cz společnosti Shoptet si klade za cíl pomoci začínajícím i stávajícím provozovatelům e-shopů rozvíjet jejich byznys. Na jednom místě je tak nově možné nalézt návod, který každého krok po kroku povede k úspěšnému online byznysu. Celý proces je rozdělený do tří fází – pl...
11. června 2013
Praha 11. června 2013 – Jsou e-shopy doménou mužů nebo žen? Je internetové podnikání hlavním či vedlejším zdrojem příjmu pro jeho majitele? Jsou majitelé e-shopů spíše z mladší, střední či starší generace? Odpovědi na tyto a další otázky hledal průzkum, realizovaný společností Shoptet.cz. „V roce 2012 jsme realizovali průzkum „Stav e-commerce v ČR v roce 2012“, který potvrdil, že Česká republika je v rámci Evropy e-shopovou velmocí. Tentokrát jsme se pustili více do hloubky a chtěli jsme zjistit, kdo za e-shopy vlastně stojí? Ženy? Muži? Mladí? Staří? Jedná se spíše o podnikání typu selfmadema...
17. září 2012
Praha, 17. září 2012 – Sociální síť Pinterest se těší stále větší oblibě marketérů. Ačkoliv se počet českých uživatelů odhaduje na zhruba 15 tisíc, jde o jednu z nejpopulárnějších sociálních sítí. Průměrně na ni zavítá přes 4 miliony návštěvníků denně*, kteří zde stráví přibližně více než 14 minut. Především majitelé internetových obchodů začínají novou sociální síť a její marketingové možnosti pozvolna objevovat. „Pinterest je nástroj, se kterým lze v rámci internetového marketingu a podpory značky i prodeje velmi dobře pracovat,“ říká Miroslav Uďan, výkonný ředitel projektu Shoptet.cz, kte...
Stránka 23 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?