Tiskové zprávy, Strana 22
6. červen 2012
Praha, 6. června 2012 – Češi nakupují na internetu hodně a rádi, navíc jsou mistři v zakládání nových e-shopů. Jak vyplynulo z průzkumu Stav e-commerce v České republice v roce 2012, největší zájem je o oblečení, elektroniku a knihy. A právě nejoblíbenější položka v našem internetovém nákupu – móda – se stala inspirací pro další marketingový průzkum. Tentokrát na téma E-commerce a móda v České republice v roce 2012, který zpracoval tým projektu Shoptet.cz ve spolupráci s výzkumnou agenturou NMS Market Research. Z průzkumu vychází, že nejčastěji nakupujeme trička, mikiny a batohy a při výběr...
9. březen 2012
Praha, 9. března 2012 – Na českém trhu je zhruba 21 000 aktivních internetových obchodů, které jen v loňském roce vygenerovaly obrat přibližně kolem 37 miliard korun. Porovnáme-li velikost českého trhu například s trhem britským, kde je aktivních zhruba 30 000 e-shopů, Česká republika je z pohledu počtu aktivních internetových obchodů opravdu „e-shopovou velmocí“. Nakupují více muži než ženy a průměrná velikost objednávky činí zhruba 1800 korun. Nejčastěji pak na českém internetu nakupujeme oblečení, elektroniku a knihy, přičemž nejoblíbenější platební metodou nadále zůstává platba na dobírk...
Stránka 22 z 22 - 212 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Neodolatelně lákavé výprodeje budou letos naposledy, novela zamezí manipulaci s cenami
- Nejvýdělečnějším segmentem je prodej erotiky, v Česku boduje i za krize
- Zájem o zboží z druhé roky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Česká e-commerce stagnuje: Velcí hráči zažívají výkyvy, malí stabilně rostou
- Zájem o zboží z druhé ruky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Do Česka přichází trend D2C: firmy obchází prostředníky a loví zákazníky napřímo
- Shoptet: Růst e-commerce se v druhém čtvrtletí téměř zastavil, nejvíce na něj doplácí velcí hráči
- Letní sezóna začíná. Češi se připravují na léto v tuzemsku i za hranicemi
- Nastupující trend: Češi podporují lokální byznys, obrat menších e-shopů překonal největší hráče
- Zájem o platební bránu Shoptet Pay rychle roste. Během prvního kvartálu od spuštění získala 2 000 e-shopů
Poslední články z blogu
- „E-shop je pro mě velká věc. Lidé si radši koupí knížku přímo ode mě než v knihkupectví,“ říká Jaroslav Kmenta
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Jak na reklamace a odstoupení od smlouvy. Co je nového, přiblíží Petra Dolejšová
- Vychytávky pro marketingové kampaně
- Inventura a účetní závěrka roku. Co si v e-shopu pohlídat?
- E-shop a nevyzvednuté zásilky na dobírku. Jak je řešit?
- Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka?
- Jak využít Black Friday pro růst vlastního e-shopu
- 5 tipů, jak na e-mailing během vánoční sezony
- 5 rad odborníků pro vánoční sezónu 2022