Poslední článek na blogu

Jak z náhodného vánočního nakupujícího udělat svého věrného zákazníka?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 2

Shoptet posiluje svůj tým. Do firmy nastupuje Jiří Vaško, který je zodpovědný za rozvoj Shoptet Premium
24. leden 2022

Společnost Shoptet, která je největším poskytovatelem e-shopové platformy v České republice, rozšiřuje svůj tým o zkušeného manažera. Na pozici Head of Shoptet Premium nastupuje Jiří Vaško, který bude mít na starosti rozvoj a budoucí směřování této prémiové služby. Služba Shoptet Premium slaví první rok své existence. Od svého spuštění získala již 40 klientů, kterým pomáhá vytvářet e-shopy na míru. Vedení Shoptetu vidí v tomto produktu velký potenciál, a proto vytvořilo novou pozici Head of Shoptet Premium, která bude mít na starosti budoucí směřování a rozvoj platformy. Na ní nast...

Zobrazit více

Nejrychleji rostoucí e-commerce kategorií bylo v roce 2021 sběratelství. Zaznamenalo nárůst o 165 procent
18. leden 2022

Oblast e-commerce má za sebou další povedený rok, v němž některé prodejní kategorie vzrostly až o stovky procent. Podle společnosti Shoptet, která je největším poskytovatelem e-shopové platformy v ČR, je rekordmanem kategorie sběratelství, která v průběhu roku narostla o 165 procent. Výrazně se dařilo také e-shopům na platformě Shoptet, jejichž obraty vzrostly v průměru o čtvrtinu. To je dvojnásobně více než v případě celého trhu.  I v roce 2021 dosáhla oblast e-commerce zajímavých výsledků. Některé kategorie dosáhly během loňského roku významných nárůstů. Suveré...

Zobrazit více

Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí stovky tisíc až miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů
13. leden 2022

Platforma Shoptet Premium nabízí firmám a e-shopům možnost přizpůsobit design a fungování e-shopu co nejvíce svým potřebám. A to bez nutnosti armády vývojářů a zbytečných nákladů. Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí i miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů. Po prvním roce fungování hlásí desítky klientů. Společnost Shoptet se před rokem rozhodla rozšířit portfolio svých služeb o platformu Shoptet Premium, která se svými funkcemi zaměřuje na efektivní růst byznysu svých klientů. Za první rok svého fungování získala služba 40 klientů. „...

Zobrazit více

Shoptet hlásí rekordní obrat přes 300 milionů. Za minulý rok vzrostl o zhruba 50 %
11. leden 2022

Společnost Shoptet, která je největším poskytovatelem e-shopové platformy v České republice, hlásí úspěšný rok 2021. Firma navýšila meziročně obrat o téměř 50 procent na více než 300 milionů korun. Za uplynulý rok navíc přibylo Shoptetu přes 10 000 e-shopů. Aktuálně jich na této platformě běží již téměř 30 000. I rok 2021 byl pro oblast e-commerce úspěšný. Na platformě Shoptet loni přibylo přes 10 tisíc nových e-shopů. Celkový počet tuzemských i zahraničních internetových obchodů tak díky tomu dosahuje na této platformě téměř 30 tisíc. České e-shopy, které firma spravuje, hlásí...

Zobrazit více

Reshoper mění majitele. Shoptet kupuje známý český e-commerce veletrh
13. prosinec 2021

Významný e-commerce veletrh a konference Reshoper mění vlastníka. Spojuje se se společností Shoptet, československou jedničkou v poskytování e-shopové platformy. Cílem tohoto spojení je oslovení nových klientů a rozšíření povědomí o veletrhu i mimo tradiční účastníky. Reshoper je velkolepá akce pro takřka 4 000 odborníků, provozovatelů e-shopů nebo potenciálních nových podnikatelů v e-commerce, kteří se každoročně potkávají na letňanském výstavišti, aby společně hledali cesty, jak zvýšit zisky z online prodeje, vytvářet lepší marketingové kampaně a zefektivnit procesy v&nb...

Zobrazit více

Letošní tržby e-shopů během Black Friday budou atakovat 4 miliardy korun. Zákazníci se bojí nedostatku zboží v adventním období
22. listopad 2021

Odborníci z oblasti e-commerce očekávají rekordní zájem zákazníků o Black Friday. Podle společnosti Shoptet, která má pod správou přes 28 000 e-shopů, se letošní tržby během tohoto slevového období přiblíží 4 miliardám korun. Zájem bude především o hračky, elektroniku a hry na počítače a konzole. Pro zákazníky představuje Black Friday šanci, jak zakoupit zboží výrazně levněji. Pro maloobchodníky je to zase hnací motor prodejů před blížícími se Vánocemi. Letošní svátek slev, který mnoho prodejců prodlouží z pátku 26. listopadu na celý víkend, bude podle odborníků rekordní. Očeká...

Zobrazit více

Shoptet rozšiřuje partnerství s Balikobot.cz a pomáhá e-shopům s expanzí
15. listopad 2021

Největší poskytovatel e-shopové platformy Shoptet rozšířil spolupráci s Balíkobotem, jakožto logistickým partnerem při expanzi internetových obchodů do zahraničí. Technologie Balíkobotu je plně integrována přímo v administraci Shoptetu, což e-shopům umožňuje nastavení jednoduchých a bezchybných procesů expedice. „Internetové obchody těží z boomu posledních let, který podpořila situace okolo koronaviru, díky níž se také nákupní zvyklosti domácností ještě více přesunuly do virtuálního prostoru. Rozšiřování podnikání do zahraničí je pak dalším logickým krokem e-shopů libovolné vel...

Zobrazit více

České e-shopy přípravy na Vánoce nepodceňují. Třetina z nich plánuje nabírat nové pracovní síly
2. listopad 2021

Majitelé českých e-shopů se poctivě připravují na blížící se předvánoční období. Podle průzkumu společnosti Shoptet plánuje až třetina z nich najmout brigádníky, protože by bez nových pracovních posil nebyli schopni zvládnout očekávaný zvýšený zájem o jejich produkty. Kromě toho se ale musí potýkat také s hrozbou zpomalené dodávky zboží. Internetoví obchodníci se na příchod vánoční sezony chystají dlouhé měsíce dopředu. Předzásobují se, chystají slevové akce a také posilují svůj tým pracovníků, bez kterých by předvánoční nápor jen těžko zvládli. Podle interního průzkumu společnosti...

Zobrazit více

Obrat českých e-shopů přesáhl ve třetím čtvrtletí 46 miliard korun. Zájem byl o investiční zlato a numismatiku
18. říjen 2021

Oblast e-commerce v České republice nadále roste. Ve třetím čtvrtletí letošního roku dosáhl obrat tuzemských e-shopů 46,77 miliard korun, což je o 20 procent více než v předpandemickém roce 2019. Během léta, které je obvykle nejslabším obdobím roku, přibylo v Česku 2 860 nových e-shopů. Podle společnosti Shoptet jich zde aktuálně funguje 42 173. I přes rekordní výsledky v roce 2020 se českým e-shopům stále daří růst. Covidová opatření oblasti e-commerce bezpochyby pomohla v rychlejším růstu, i přesto si však e-shopy i ve třetím čtvrtletí letošního roku dokázaly v ...

Zobrazit více

Do Shoptetu přichází Ondřej Buben. Zajistí rozvoj nové platební brány Shoptet Pay
9. září 2021

Největší český poskytovatel e-shopové platformy Shoptet získal do svých řad novou posilu. Do vedení nově vznikajícího týmu, jehož cílem je rozvoj platební brány Shoptet Pay, přichází Ondřej Buben. Nový projekt Shoptet Pay získal od září letošního roku svého šéfa. O rozvoj platební brány se postará Ondřej Buben, který do Shoptetu přichází z ČSOB, kde měl na starosti sekci zabývající se akceptací platebních karet. Své zkušenosti by měl nyní uplatnit při sestavování vlastního týmu a zdokonalování Shoptet Pay, jejímž cílem je zefektivnění podnikání více než 28 000 tisícům malých a stře...

Zobrazit více

Stránka 2 z 21 - 209 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss