Tiskové zprávy<span class="pagination-appendix">, Strana 2</span>
6. leden 2021
České e-shopy zaznamenaly za loňský rok až o třetinu vyšší obraty než v roce 2019. Zákazníci v nich totiž utratili meziročně o 62 miliard korun více, celkem tak Češi loni v internetových obchodech nakoupili za 217 miliard korun. Mezi nejprodávanější kategorie zboží patřila elektronika, domácí potřeby i oblečení. Meziročně o 42 % vzrostl také zájem o nákup potravin online. Údaje vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, jehož platformu využívá více než polovina českých e-shopů. Rostoucí trend online nakupování v loňském roce vlivem protiepidemických opatření ještě více zrychlil. Češi tak v...
21. prosinec 2020
České internetové obchody dosáhly v listopadu a prosinci, tedy v hlavní nákupní sezoně, obratu ve výši přibližně 68 miliard korun. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu e-shopů. Obchody podle ní v tomto období odbavily zhruba 30 milionů objednávek, v přepočtu na obyvatele tedy tři objednávky na jednoho člověka. Online prodeje před Vánoci nezpomalilo ani opětovné otevření kamenných obchodů. Online nákupy v posledních dvou měsících letošního roku dosahují podle společnosti Shoptet objemu téměř 70 miliard korun. Předvánoční nákupy už prakticky ...
14. prosinec 2020
Mezi nejprodávanější zboží z e-shopů patří před letošními Vánoci zejména chytré hodinky, domácí reproduktory, sluchátka, robotické vysavače, ale i dárkové poukazy do kadeřnictví nebo na masáže. Online prodeje tohoto zboží totiž meziročně vzrostly až trojnásobně, vyplývá z údajů společnosti Shoptet. Návštěvníci e-shopů také několikanásobně častěji vyhledávají produkty vhodné pro domácí aktivity, jako jsou výtvarné sady nebo deskové hry. Průměrný vánoční dárek bude stát téměř dva tisíce korun, více než polovinu z nich (56 %) zákazníci kupují z mobilních zařízení. Vůbec nejvíce vánočních dárků p...
10. prosinec 2020
Češi ve středu 9. prosince nakoupili v internetových obchodech zboží za zhruba jeden a půl miliardy korun, a to převážně v odpoledních hodinách. Překonali tak loňské denní maximum předvánočních nákupů, které v e-shopech dosáhlo objemu 1,1 miliardy korun. Vyplývá to z monitoringu objemu online nákupů v reálném čase společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy. Vrcholný nákupní den sezony tak přišel o den dříve než loni. Hlavní důvodem jsou obavy zákazníků o včasné doručení vánočních dárků kvůli přetíženým přepravním službám. Včerejší rekord v celkové hodnotě nákupů v e-shopech v jed...
27. listopad 2020
Během „nákupního svátku“ Black Friday, který české obchody přebírají po vzoru těch amerických, se průměrné slevy ve velkých e-shopech letos dostanou na úroveň 35 %. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet, tuzemského lídra v oblasti řešení pro tvorbu a správu internetových obchodů. U menších e-shopů budou podle ní slevy činit v průměru 15 %. V obou případech se však budou týkat zejména staršího výprodejového zboží. Do nakupování nejen vánočních dárků v českých e-shopech se letos na Black Friday podle společnosti Shoptet zapojí více než půl milionu spotřebitelů. V případě nákupů ve velkých...
18. listopad 2020
Předvánoční nákupy Čechů se kvůli zavírání většiny obchodů v rámci protikoronavirových opatření masivně přesouvají na internet. Vlivem současné situace letošní útraty v e-commerce na Black Friday poprvé přesáhnou úroveň jedné miliardy korun. Tedy o čtvrtinu více, než kolik Češi v největších slevových akcích utratili loni (cca 800 milionů korun). Průměrná útrata se bude pohybovat kolem 900 korun. Údaje vyplývají z odhadů společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu internetových obchodů. Díky kombinaci slevových akcí a zavřených obchodů přesáhnou letošní útraty v českých e...
11. listopad 2020
Podle společnosti Shoptet, tuzemské jedničky na trhu e-shopových řešení, se před letošními Vánoci v internetových obchodech uskuteční až 4 % nákupů na splátky. Zájem již nyní stoupá zejména o sortiment z kategorie elektroniky a zejména mobilních telefonů. Právě přes e-shopové platformy proběhne podle společnosti Home Credit až 80 % všech sjednaných spotřebitelských úvěrů. K nákupům vánočních dárků obecně využije e-shopy podle průzkumu Equa bank 60 % Čechů. Vedle klasických splátek budou Češi také více využívat odložené platby umožňující zaplatit až po obdržení zboží. Zhruba čty...
19. říjen 2020
Internetovým obchodům se v České republice stále nebývale daří. Podle analýzy společnosti Shoptet, jedničky na poli e-shopových řešení, poptávka po založení nových e-shopů opět sílí. Aktuálně je zhruba o 60 % větší než v běžných měsících. V důsledku pandemie, která často mění i celé obchodní modely, se nárůst týká také online obchodování mezi firmami navzájem. A zatímco u produktů spjatých s cestováním došlo meziročně k propadu obratu o téměř polovinu, bezmála poloviční růst naopak vykazují prodeje potravin či drogerie. Poptávka po nových e-shopech je v České republice stále silná, jak potvrz...
12. říjen 2020
České internetové obchody se podle společnosti Shoptet, jedničky na poli řešení pro tvorbu a správu e-shopů, připravují na letošní předvánoční nákupy více než obvykle. Přes 70 % z nich již shání brigádníky do skladů, což je obtížné zejména ve velkých městech. Už od poloviny roku se na hlavní sezonu připravuje třeba internetový obchod Mall.cz. Ten očekává, že lidé budou s ohledem na své zdraví výrazně více nakupovat online, stejně jako tomu bylo na jaře. Logisticko-technologická společnost Zásilkovna se na vrchol sezony připravuje dokonce už od začátku roku – nabírá stovky brigádníků, zprovozni...
29. září 2020
Trh s repasovanými produkty má v České republice podle společnosti Shoptet hodnotu přesahující 300 milionů korun. Mezi nejoblíbenější produkty patří notebooky a mobilní telefony značky Apple. Obliba recyklovaných výrobků je na vzestupu také u oblečení. Na situaci, kdy průměrný Čech ročně vyprodukuje až 16 kilogramů textilního odpadu, se snaží reagovat velké koncerny i tuzemské značky. Vzniká dokonce i nový trend pronájmu oblečení. Pro budování udržitelného byznysu se ideálním nástrojem stává e-commerce. Obliba recyklovaných a repasovaných produktů stoupá, a společně s ní přibývá také internet...
Stránka 2 z 19 - 184 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Obrat e-shopů byl v letošním prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než v loňském, e-shopy Shoptetu v růstu překonaly průměr trhu
- Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba
- Češi si v pandemii zvykli na nákupy v e-shopech, čtyři z deseti lidí budou nakupovat převážně online i po návratu k normálu
- Tým Shoptetu posílil Ivo Mrena z Peppermint Digital, zaměří se na slovenský trh i budování značky Shoptet Premium
- Online poptávka po rozvozu květin je před MDŽ třikrát větší než na Valentýna, květiny v e-shopech koupilo 140 tisíc mužů
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
Poslední články z blogu
- Na Shoptet chtějí větší a větší značky. To mě na práci obchodníka baví
- Ptáme se v Doller, jak budovat komunitu a brand
- Březnové novinky
- Recyklační příspěvek: jak ho uvést na účtenku?
- Technická podpora je i o komunikaci. Jedině tak klientovi nabídneme nejlepší řešení
- Jak převést offline business do onlinu – Případová studie
- Petr Handlíř: Jak z reklamy na Facebooku vytěžit maximum?
- Chcete lépe pracovat s daty? Jak jednoduše na Google Data Studio, ukáže Tomáš Hanáček
- Výroba potravin doma a bezpečnost potravin – 2. díl
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic