Poslední článek na blogu

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

Vratky jsou největší po Vánocích
16. leden 2018

Praha 16. ledna 2018 – Přestože je období před Vánoci pro e-shopy extrémně zatěžkávací zkouškou, může být naprostá většina z nich se svým doručovacím výkonem spokojená. 98 % zásilek se totiž podařilo dopravit k zákazníkům včas. Po svátcích se podle předpokladů někteří z nich rozhodli zboží vrátit či vyměnit. Celkově v lednu stoupnul podíl vratek o pětinu. Hektický předvánoční čas e-shopy nepodcenily a i díky tomu se jim podařilo vyhnout závažnějším zpožděním. 98 % zákazníků si tak svůj dárek vyzvedlo včas. Za dobrý výsledek to můžeme považovat i vzhledem k tomu, že na trhu není dostatečná pra...

Zobrazit více

Dát zákazníkům vědět přes Messenger? Se Shoptetem to jde!
21. prosinec 2017

Praha 19. prosince – Udržovat dobrou komunikaci se zákazníky je zásadní. Shoptet zareagoval na rostoucí oblibu sociálních sítí a rozšířil možnosti oznámení o objednávce. To zákazníkovi nemusí přijít formou SMS, ale nově také přes Facebook Messenger, což je jedinečná novinka v oblasti předpřipravených e-shopových řešení na českém trhu. Výhody tato novinka přitom přináší všem – provozovatel e-shopu ušetří, pro zákazníka je kontakt s obchodem jednodušší a pro obě strany se stává komunikace přímočařejší. Čím dál více lidí si zvyklo na komunikaci přes Facebook Messenger. Právě takoví zákazníci uví...

Zobrazit více

Novinky na Shoptetu: Katalog dodavatelů a Shoptet.TV
6. prosinec 2017

Praha 6. prosince 2017 – Shoptet svým e-shopařům připravil dvě užitečné novinky: portál doporučených dodavatelů a Shoptet.TV. Provozovatelé online obchodů tak mohou objevit nové a hlavně spolehlivé cesty, jak udělat svůj e-shop efektivnější. Shoptet totiž dobře rozumí specifickým problémům tohoto odvětví a neváhá sdílet dobré rady a inspiraci. Na portále Doporucuje.shoptet.cz najdete v současné době 186 tipů na spolehlivé profesionály, služby a nástroje z oblasti elektronické komerce, se kterými se jakýkoli e-shop vyšvihne o úroveň výš. Nebo zkrátka pomohou vyřešit problémy, na které e-shopař...

Zobrazit více

Jedinečný přehled o českém elektronickém obchodu dává nový portál Ceska-ecommerce.cz
4. prosinec 2017

Praha, 30. listopadu 2017 – Společnost Shoptet ve spolupráci se Zboží.cz spouští portál, který v reálném čase monitoruje počet online obchodníků, obraty, nejprodávanější zboží a jiné veličiny. Protože na řešení Shoptet běží čtvrtina všech českých e-shopů, jedná se o nejkvalitnější a nejucelenější informace zkoumající stav elektronického obchodu u nás. V Česku je právě aktivních přes čtyřicet tisíc e-shopů, což je v přepočtu na obyvatele nejvíce v Evropě. Letos se přitom očekává meziroční nárůst o 5,2 % a do tří let má počet e-shopů přesáhnout padesát tisíc. Raketově roste i jejich celkový obr...

Zobrazit více

Dárky nakoupíme online a včas, plánuje většina Čechů
14. listopad 2017

Praha, 14. listopadu 2017 – Předvánoční hon na dárky pomalu začíná, a jak ukázal průzkum zaměřený na nákupy online, Češi nechtějí spoléhat jen na kamenné prodejny. Téměř 9 z 10 lidí se chystá koupit alespoň jeden vánoční dárek pohodlně v e-shopu a většina navíc doufá, že stihne všechny nákupy vyřešit s výrazným předstihem. S blížícími se svátky lidí v obchodech neustále přibývá a mačkání se v davu před čím dál prázdnějšími regály je těsně před Vánoci nevyhnutelná jistota. Tedy alespoň pokud nákupy dárků necháme na poslední chvíli a navíc se rozhodneme vybírat je osobně v prodejnách. Že se tak...

Zobrazit více

Přes internet dnes nakupuje 94 % Čechů
2. listopad 2017

Praha, 2. listopadu 2017 – Nakupování přes internet už není žádnou zvláštností a většina Čechů jej považuje za běžnou součást života. Celých 94 % respondentů průzkumu, zaměřeného na nákupy online, bezstarostně a naplno využívá pohodlí, nižších cen i širokého výběru, které e-shopy přinášejí. Doba, kdy se lidé stavěli k nákupům online s přílišnou opatrností, tedy definitivně pominula. Najít mezi Čechy člověka, který nakupuje pouze v kamenných obchodech, je těžší, než by se mohlo zdát. E-shopy se totiž kamenným prodejnám staly rovnocenným partnerem, který láká na řadu ověřených výhod. Téměř 41 ...

Zobrazit více

V e-shopech nakupujeme hlavně v pracovní době
4. říjen 2017

Praha, 4. října 2017 – Nakupování v e-shopech má svá zajímavá specifika. Spočívají například v tom, že se v nich nakupuje nejčastěji během pracovní doby a při večerním odpočinku například u televize. Oproti dřívějšku se obrátil poměr nakupujících mužů a žen. Ženy dnes sice nakupují častěji, muži si však pořizují dražší zboží, jako například elektroniku. Po léta neměnnou skutečností je fakt, že brouzdání po e-shopech se nejvíce věnujeme v práci. Mezi 9. a 15. hodinou se odehraje 45 % všech nákupů po internetu, špička se pak odehrává v poledne. Že se velice často nakupuje právě v pracovní době,...

Zobrazit více

Září plné novinek se systémem Shoptet
25. září 2017

Praha, 25. září 2017 – Společnost Shoptet, lídr v pronájmu e-shopových řešení, během léta nezahálela a na září si připravila několik novinek pro své uživatele. Těm se tak dostává dalších příležitostí, jak zefektivnit provoz svého e-shopu. Vylepšení jsou v oblasti hodnocení zakoupeného zboží, propojení s největším srovnávačem cen Heureka, doplnily se další dvě jazykové mutace a nově je tu i možnost zobrazení měrné ceny výrobků. Jako první vylepšení můžeme zmínit automatické žádosti o hodnocení produktu, které Shoptet zdarma aktivoval všem svým klientům. Ti tak mají šanci zvýšit zapojení svých ...

Zobrazit více

Prodej alkoholu v e-shopech? Většina neví, jak ověřit věk
7. září 2017

Praha, 7. září 2017 – Zákaz prodeje alkoholu nezletilým platí nejen pro kamenné prodejny, ale také pro e-shopy. Od konce května distribuci alkoholických nápojů ještě více zpřísňuje tzv. protikuřácký zákon, který reguluje prodej škodlivých návykových látek. Zatímco v běžném obchodě není ověření věku nakupujícího problém, e-shopy mnoho opravdu efektivních způsobů nemají, nějaké ale přeci jen existují. Jedním z nich je kontrola zákazníků při předávání zboží. „Některé e-shopy nabízejí možnost ověření totožnosti a věku prostřednictvím validovaného účtu MojeID. Takto lze problém vyřešit, ale pouze...

Zobrazit více

Vánoce? E-shopaři na ně musí myslet již od konce léta
30. srpen 2017

Praha, 30. srpna 2017 – S koncem léta se lidé vracejí nejen zpět do měst, ale také do e‑shopů. Právě na podzim totiž opět začíná rapidně narůstat objem objednávek, neboť se blíží velmi zásadní období v roce – Vánoce. Přestože největší nápor na internetové obchody přijde až o několik týdnů později, většinou na přelomu listopadu a prosince, je dobré se na něj včas a kvalitně připravit. Od konce léta zbývá ještě poměrně dost času, než se vánoční šílenství rozjede naplno. Je to ale ideální okamžik na to zasednout a zhodnotit údaje ze stejného období v předchozích letech. „Díky analýze loňských či...

Zobrazit více

Stránka 2 z 13 - 130 položek celkem