Tiskové zprávy, Strana 2
2. srpna 2023
Trh e-commerce loni poprvé v české historii zpomalil. Majitelé e-shopů čelí obrovské konkurenci, vysoké inflaci a s tím související krizi životních nákladů. To vše mění způsob, jakým lidé nakupují. Zásadní se pro ně stává značka a cena. Nový výzkum Ogilvy Consulting a Shoptetu mezi téměř 600 českými a slovenskými e-shopy ukazuje, jaké strategie v boji s aktuálními výzvami majitelé internetových obchodů volí a jak jim v tom může pomoci silná značka. Přestože e-commerce trh jako celek zpomalil, malé a středně velké e-shopy vykazují vzrůstající trend. Jsou schopny se rychleji adaptovat na aktuál...
15. července 2023
Největší poskytovatel e-shopové platformy v České republice Shoptet hlásí vzrůstající trend oblíbenosti nákupů v malých a středně velkých českých e-shopech. Za druhý kvartál letošního roku dosáhl souhrnný obrat e-shopů na platformě Shoptet v České republice výše 14 mld. korun. E-shopy na platformě Shoptet tak přesáhly čtvrtinový podíl na celkovém obratu e-commerce u nás. V současnosti tak je přes malé a střední e-shopy utracena každá čtvrtá koruna v internetových obchodech. Obrat je navíc o 8 % vyšší než v prvním kvartále letošního roku a oproti druhému kvartálu loňského roku se zv...
3. července 2023
Shoptet vstupuje do offline světa – rozšiřuje nabídku služeb o platební terminály Shoptet Pay. Obchodníci díky tomu mohou snadno propojit svůj klasický byznys s online prostředím. Již během prvních dnů po spuštění si jich platební terminál Shoptet Pay objednala více než stovka. Většina obchodníků nejen v době pandemie pocítila, že provozování byznysu pouze v kamenném obchodě bez e-shopu není dlouhodobě udržitelné. Shoptet proto přichází s jednotným platebním ekosystémem, který si klade za cíl jednak ušetřit obchodníkům čas, jednak zjednodušit podnikání poskytnutím komplexního platebního...
24. června 2023
Novinky z e-commerce, konference nabitá špičkovými hosty a networking s profesionály v oboru, to vše jste mohli zažít 17. května 2023, kdy v PVA Expo Letňany v Praze proběhl již tradičně největší veletrh a konference v oblasti e-commerce. Reshoper navštívilo více než 3500 majitelů e-shopů, marketérů a networkujících návštěvníků. Celodenní unikátní konference, která je velice oblíbenou součástí Reshoperu, se zúčastnilo 500 zájemců, a vyprodali tak její kapacitu. Veletrh propojující majitele e-shopů a dodavatele e-commerce služeb a nástrojů ovládlo 120 vystavovatelů z Česka a zahraničí. I...
22. června 2023
Hledáte způsob, jak proniknout a uspět ve světě e-commerce? Přední odborníci na e-commerce ze společnosti Shoptet, největšího poskytovatele e-shopové platformy v Česku a na Slovensku, ve spojení s českou technologickou společností Seyfor a digitální marketingovou agenturou Optimio právě vytvořili jedinečný e-book, který vás provede na cestě online podnikáním. E-book je dostupný online a ke stažení zdarma. Češi jsou podle dat Eurostatu v rámci Evropské unie pátým nejaktivnějším národem v nakupování online. Zájem podnikatelů o sféru e-commerce je tak enormní. K lednu 2023 bylo v Čes...
6. června 2023
Platforma Shoptet hlásí za první kvartál letošního roku obrat e-shopů ve výši 15 mld. Kč, z toho 13 mld. Kč v Česku a téměř 2 mld. Kč na Slovensku. V porovnání s loňským rokem jde v součtu o nárůst o více než dvě miliardy korun, tedy zhruba o 17 %. Nejvýrazněji se zvedl prodej mobilních zařízení, a to až o 87 %. Celkem e-shopy v obou zemích obsloužily o 19 % zásilek více než loni. Vůbec největší nárůst v počtu objednávek – až o 118 % – hlásí segment erotických pomůcek. Populární jsou ale i sběratelské předměty nebo kosmetika. Z meziročního srovnání...
13. března 2023
E-shopová platforma Shoptet má nového CMO. Radka Hudáka, který odešel jako konzultant na volnou nohu, střídá Ivo Mrena. Ten v Shoptetu působil již poslední dva roky. Nastupoval jako Produkt marketing manager pro Slovensko a Shoptet Premium. Poté se posunul do pozice Country Managera pro slovenský trh. “Moji aktuální misí je posunout marketing firmy od lokálního ke globálnímu hráči. K tomu nám pomůže jak změna strategie, facelift značky, tak interně i nové nastavení celého globálního týmu,” přibližuje Ivo Mrena. Během své dosavadní kariéry nasbíral bohaté zkušenosti v marketingu a e-commerce....
7. března 2023
Češi patří v Evropě i ve světě mezi technologické premianty. Alespoň co se moderních způsobů placení v obchodech týče. Ve využití bezkontaktních platebních karet se ČR pohybuje v Evropě na 3. místě, ve světě pak na 4. pozici. Při nakupování na internetu rovněž drží jistý prim. Je jím oblíbenost dobírky, která však postupně klesá na významu a u obchodníků je silně neoblíbená. „Český trh patří k těm nejvyspělejším na světě. Do nedávna jsme byli 1. v Evropě a 2. na světě v podílu bezkontaktních plateb kartami, nyní jsme asi na 3. nebo 4. místě. Obdobně tomu bylo s uvedením Apple Pay na tuzemském...
2. února 2023
PRAHA – I přes náročné ekonomické podmínky uzavřela společnost Shoptet loňský rok významným růstem. Více než 32,5 tisícům podnikatelů využívajících služeb firmy vzrostl celkový obrat z předloňských 50 na loňských 59 miliard korun. Dařilo se i společnosti samotné. Shoptet navýšil meziročně své tržby o necelých 100 milionů korun na 414,9 milionů korun. “Výsledky obchodníků pravděpodobně z části kopírují inflaci, nicméně potvrzují nastolený trend, že Češi stále častěji podporují malé a středně velké podnikatele. Díky tomu tito obchodníci zvyšují svůj podíl na celkovém e-commerce trhu. Aktuálně s...
15. listopadu 2022
PRAHA - Neodolatelné slevy v desítkách procent během nákupní horečky zvané Black Friday budou brzy spíše minulostí. Umělé ohýbání cen, ke kterému běžně docházelo, nově zamezí takzvaná tlačítková novela. Průměrná výše slev se tak sníží. Novela tak pomůže narovnat trh, tedy rozdíly mezi velkými a malými prodejci. Kromě regulace výprodejů zamezí falešným recenzím a upřesňuje odstupování od koupě nebo reklamace, jak upozorňuje společnost Shoptet. Novelu zákona, kterou v listopadu schválil Senát a aktuálně čeká na podpis prezidenta, by měla být účinná přibližně na přelomu roku. Lá...
Stránka 2 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti