Tiskové zprávy, Strana 2
11. červenec 2022
Česká e-commerce zvolnila své dosavadní tempo. Češi během druhého čtvrtletí letošního roku utratili v online obchodech 52,92 miliardy korun. To je přitom jen o necelou miliardu více, než tomu bylo ve stejném období loňského roku. Tehdy zákazníci nakoupili za 51,98 miliardy korun. Největší otřesy zažívají velcí a zavedení prodejci. Problémy vykazují se skladovými zásobami a dobíhá je i časté “ohýbání cen”, jak upozorňuje společnost Shoptet, díky které prodává online více než polovina všech podnikatelů a subjektů v ČR. Data společnosti ukazují, že negativní zprávy a zejména rostoucí inflace při...
16. červen 2022
Přípravy na léto začaly a na českých e-shopech roste vyhledávání produktů ze segmentu cestování, meziročně až o 127 %. Podle dat společnosti Shoptet ale žebříčkům nejvyhledávanějšího zboží pro letošní letní sezónu dominují i produkty typické pro dovolenou strávenou doma na zahradě nebo na chalupě, například bazény nebo zmrzlinovače. Zájem o produkty ze segmentu cestování, jako jsou například kufry, vzrostl za poslední měsíc o 52 %, meziročně je to až 127 %. Češi se připravují i na cestování po vlastní ose – mobilní příslušenství a GPS ve srovnání s minulým měsíc...
1. červen 2022
Češi stále častěji preferují utratit peníze u menších a lokálních výrobců než u velkých a nadnárodních firem. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, kterou v minulém roce využívalo pro svůj e-shop 30 tisíc podnikatelů. Ti za rok 2021 dohromady vykázali tržby dosahující 50,35 miliard korun, což je přibližně o 12 % více, než má největší hráč na českém e-commerce trhu. Pozice drobných podnikatelů tak extrémně roste. Jen mezi lety 2019 a 2021 se roční obraty u jednotlivých e-shopů zvýšily až o 213 %. Od roku 2019, kdy e-shopaři hlásili roční obrat 16,06 miliard korun, se tak jedná ...
31. květen 2022
Platební brána Shoptet Pay se těší velké oblibě. Za první tři měsíce svého fungování získala 2 000 e-shopů, na kterých proběhlo zhruba 100 000 transakcí. Shoptet tak navazuje na aktuální trend komplexních platebních řešení, které majitelům e-shopů umožní řešit vše v jednom rozhraní. Výsledky Shoptet Pay za první tři měsíce fungování předčily veškerá očekávání. Platební bránu používá již 2 000 e-shopů. Podle šéfa Shoptet Pay Ondřeje Bubna se jiná platební řešení dostávají na taková čísla i několika let. „Nám se to povedlo během tří měsíců, za což jsme velice rádi. Chtěli j...
8. duben 2022
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce letošního roku dosáhl obrat tuzemských e-shopů 58,5 miliardy korun, což je meziročně o 9 % více. Český trh se navíc v prvním kvartálu rozrostl o 2 532 internetových obchodů. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, díky níž v České republice podniká v e-commerce už 30 000 lidí. Češi ani letos nepolevují v nakupování online. V lednu a prvních třech únorových týdnech letošního roku zaznamenaly e-shopy průměrný nárůst o 11 %. Koncem února a v březnu v důsledku začátku války na Ukrajině...
1. březen 2022
Aktuální dění na Ukrajině se okamžitě propsalo také do nákupního chování na internetu. Většina zákazníků nejčastěji pořizuje zboží, kterým chtějí pomoci ukrajinským občanům. Nejvíce vzrostl zájem o produkty v kategorii kempování, a to o 630 procent. Část zákazníků se zároveň obává případné krize, na kterou se chtějí připravit. Češi svými nákupy reagují na situaci na Ukrajině a snaží se být solidární k lidem zasaženým válečným konfliktem. Od minulého týdne vzrostl zájem o vybrané produkty humanitární pomoci v řádu stovek procent. Velká poptávka je po hygienických potřebách, u kterých...
15. únor 2022
Trendem oslav svátku svatého Valentýna je pro tento rok čokoláda. Podle největší tuzemské e-shopové platformy Shoptet vzrostl za poslední dva týdny zájem o bonboniéry o 62 %. Oproti loňskému roku také stoupl zájem o erotické zboží. Jen za leden eviduje Shoptet meziroční nárůst tržeb o 116 %. V průběhu dne zamilovaných odhadují analytici již tradiční zvýšení poptávky po dovozu květin o třetinu. Svátek zamilovaných je pro letošní rok ve znamení sladkého. Zájem o čokoládové bonboniéry potvrzují data společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží téměř 30 tisíc e-shopů v ČR. Podle nich se za ...
24. leden 2022
Společnost Shoptet, která je největším poskytovatelem e-shopové platformy v České republice, rozšiřuje svůj tým o zkušeného manažera. Na pozici Head of Shoptet Premium nastupuje Jiří Vaško, který bude mít na starosti rozvoj a budoucí směřování této prémiové služby. Služba Shoptet Premium slaví první rok své existence. Od svého spuštění získala již 40 klientů, kterým pomáhá vytvářet e-shopy na míru. Vedení Shoptetu vidí v tomto produktu velký potenciál, a proto vytvořilo novou pozici Head of Shoptet Premium, která bude mít na starosti budoucí směřování a rozvoj platformy. Na ní nast...
18. leden 2022
Oblast e-commerce má za sebou další povedený rok, v němž některé prodejní kategorie vzrostly až o stovky procent. Podle společnosti Shoptet, která je největším poskytovatelem e-shopové platformy v ČR, je rekordmanem kategorie sběratelství, která v průběhu roku narostla o 165 procent. Výrazně se dařilo také e-shopům na platformě Shoptet, jejichž obraty vzrostly v průměru o čtvrtinu. To je dvojnásobně více než v případě celého trhu. I v roce 2021 dosáhla oblast e-commerce zajímavých výsledků. Některé kategorie dosáhly během loňského roku významných nárůstů. Suveré...
13. leden 2022
Platforma Shoptet Premium nabízí firmám a e-shopům možnost přizpůsobit design a fungování e-shopu co nejvíce svým potřebám. A to bez nutnosti armády vývojářů a zbytečných nákladů. Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí i miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů. Po prvním roce fungování hlásí desítky klientů. Společnost Shoptet se před rokem rozhodla rozšířit portfolio svých služeb o platformu Shoptet Premium, která se svými funkcemi zaměřuje na efektivní růst byznysu svých klientů. Za první rok svého fungování získala služba 40 klientů. „...
Stránka 2 z 22 - 216 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet má nového ředitele marketingu
- Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
- Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
- Neodolatelně lákavé výprodeje budou letos naposledy, novela zamezí manipulaci s cenami
- Nejvýdělečnějším segmentem je prodej erotiky, v Česku boduje i za krize
- Zájem o zboží z druhé roky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Česká e-commerce stagnuje: Velcí hráči zažívají výkyvy, malí stabilně rostou
- Zájem o zboží z druhé ruky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Do Česka přichází trend D2C: firmy obchází prostředníky a loví zákazníky napřímo
- České banky ztratí do pěti let monopol na online platby, některé proto moderní platby komplikují
Poslední články z blogu
- „Chceme otevřít online podnikání lidem, kteří si na to zatím netroufli,“ říká šéf produktu Tomáš Mitana
- Velký průvodce chybami v reklamách na Facebooku a Instagramu
- Transakční e-maily: jak je využít na maximum?
- Reshoper 2023 se blíží. Odborníci poradí, jak s e-shopem vydělávat a růst
- Přechod na Shoptet? Specialista provede celým procesem
- Jak na úspěšný e-shop? V Shoptetu radí speciální tým
- „E-shop je pro mě velká věc. Lidé si radši koupí knížku přímo ode mě než v knihkupectví,“ říká Jaroslav Kmenta
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Jak na reklamace a odstoupení od smlouvy. Co je nového, přiblíží Petra Dolejšová
- Vychytávky pro marketingové kampaně