Poslední článek na blogu

SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 2

Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší
2. srpna 2023

Trh e-commerce loni poprvé v české historii zpomalil. Majitelé e-shopů čelí obrovské konkurenci, vysoké inflaci a s tím související krizi životních nákladů. To vše mění způsob, jakým lidé nakupují. Zásadní se pro ně stává značka a cena. Nový výzkum Ogilvy Consulting a Shoptetu mezi téměř 600 českými a slovenskými e-shopy ukazuje, jaké strategie v boji s aktuálními výzvami majitelé internetových obchodů volí a jak jim v tom může pomoci silná značka. Přestože e-commerce trh jako celek zpomalil, malé a středně velké e-shopy vykazují vzrůstající trend. Jsou schopny se rychleji adaptovat na aktuál...

Zobrazit více

Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy
15. července 2023

Největší poskytovatel e-shopové platformy v České republice Shoptet hlásí vzrůstající trend oblíbenosti nákupů  v malých a středně velkých českých e-shopech. Za druhý kvartál letošního roku dosáhl souhrnný obrat e-shopů na platformě Shoptet v České republice výše 14 mld. korun. E-shopy na platformě Shoptet tak přesáhly čtvrtinový podíl na celkovém obratu e-commerce u nás. V současnosti tak je přes malé a střední e-shopy utracena každá čtvrtá koruna v internetových obchodech. Obrat je navíc o 8 % vyšší než v prvním kvartále letošního roku a  oproti druhému kvartálu loňského roku se zv...

Zobrazit více

Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay
3. července 2023

Shoptet vstupuje do offline světa – rozšiřuje nabídku služeb o platební terminály Shoptet Pay. Obchodníci díky tomu mohou snadno propojit svůj klasický byznys s online prostředím. Již během prvních dnů po spuštění si jich platební terminál Shoptet Pay objednala více než stovka. Většina obchodníků nejen v době pandemie pocítila, že provozování byznysu  pouze v kamenném obchodě bez e-shopu není dlouhodobě udržitelné. Shoptet proto přichází s jednotným platebním ekosystémem, který si klade za cíl jednak ušetřit obchodníkům čas, jednak zjednodušit podnikání poskytnutím komplexního platebního...

Zobrazit více

Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
24. června 2023

Novinky z e-commerce, konference nabitá špičkovými hosty a networking s profesionály v oboru, to vše jste mohli zažít 17. května 2023, kdy v PVA Expo Letňany v Praze proběhl již tradičně největší veletrh a konference v oblasti e-commerce. Reshoper navštívilo více než 3500 majitelů e-shopů, marketérů a networkujících návštěvníků. Celodenní unikátní konference, která je velice oblíbenou součástí Reshoperu, se zúčastnilo 500 zájemců, a vyprodali tak její kapacitu. Veletrh propojující majitele e-shopů a dodavatele e-commerce služeb a nástrojů ovládlo 120 vystavovatelů z Česka a zahraničí.  I...

Zobrazit více

Shoptet, Seyfor a Optimio vydávají know-how nabitého Průvodce úspěšného e-shopaře
22. června 2023

Hledáte způsob, jak proniknout a uspět ve světě e-commerce? Přední  odborníci na e-commerce ze společnosti Shoptet, největšího poskytovatele e-shopové platformy v Česku a na Slovensku, ve spojení s českou technologickou společností Seyfor a digitální marketingovou agenturou Optimio právě vytvořili jedinečný e-book, který vás provede  na cestě online podnikáním. E-book je dostupný online a ke stažení zdarma. Češi jsou podle dat Eurostatu v rámci Evropské unie pátým nejaktivnějším národem v nakupování online. Zájem podnikatelů o sféru e-commerce je tak enormní. K lednu 2023 bylo v Čes...

Zobrazit více

E-shopy i letos stále rostou. Češi navzdory krizi investují do svého volného času
6. června 2023

Platforma Shoptet hlásí za první kvartál letošního roku obrat e-shopů ve výši 15 mld. Kč, z toho 13 mld. Kč v Česku a téměř 2 mld. Kč na Slovensku. V porovnání s loňským rokem jde v součtu o nárůst o více než dvě miliardy korun, tedy zhruba o 17 %. Nejvýrazněji se zvedl prodej mobilních zařízení, a to až o 87 %. Celkem e-shopy v obou zemích obsloužily o 19 % zásilek více než loni. Vůbec největší nárůst v počtu objednávek – až o 118 % – hlásí segment erotických pomůcek. Populární jsou ale i sběratelské předměty nebo kosmetika. Z meziročního srovnání...

Zobrazit více

Shoptet má nového ředitele marketingu
13. března 2023

E-shopová platforma Shoptet má nového CMO. Radka Hudáka, který odešel jako konzultant na volnou nohu, střídá Ivo Mrena. Ten v Shoptetu působil již poslední dva roky. Nastupoval jako Produkt marketing manager pro Slovensko a Shoptet Premium. Poté se posunul do pozice Country Managera pro slovenský trh. “Moji aktuální misí je posunout marketing firmy od lokálního ke globálnímu hráči. K tomu nám pomůže jak změna strategie, facelift značky, tak interně i nové nastavení celého globálního týmu,” přibližuje Ivo Mrena. Během své dosavadní kariéry nasbíral bohaté zkušenosti v marketingu a e-commerce....

Zobrazit více

Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
7. března 2023

Češi patří v Evropě i ve světě mezi technologické premianty. Alespoň co se moderních způsobů placení v obchodech týče. Ve využití bezkontaktních platebních karet se ČR pohybuje v Evropě na 3. místě, ve světě pak na 4. pozici. Při nakupování na internetu rovněž drží jistý prim. Je jím oblíbenost dobírky, která však postupně klesá na významu a u obchodníků je silně neoblíbená. „Český trh patří k těm nejvyspělejším na světě. Do nedávna jsme byli 1. v Evropě a 2. na světě v podílu bezkontaktních plateb kartami, nyní jsme asi na 3. nebo 4. místě. Obdobně tomu bylo s uvedením Apple Pay na tuzemském...

Zobrazit více

Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
2. února 2023

PRAHA – I přes náročné ekonomické podmínky uzavřela společnost Shoptet loňský rok významným růstem. Více než 32,5 tisícům podnikatelů využívajících služeb firmy vzrostl celkový obrat z předloňských 50 na loňských 59 miliard korun. Dařilo se i společnosti samotné. Shoptet navýšil meziročně své tržby o necelých 100 milionů korun na 414,9 milionů korun. “Výsledky obchodníků pravděpodobně z části kopírují inflaci, nicméně potvrzují nastolený trend, že Češi stále častěji podporují malé a středně velké podnikatele. Díky tomu tito obchodníci zvyšují svůj podíl na celkovém e-commerce trhu. Aktuálně s...

Zobrazit více

Neodolatelně lákavé výprodeje budou letos naposledy, novela zamezí manipulaci s cenami
15. listopadu 2022

PRAHA - Neodolatelné slevy v desítkách procent během nákupní horečky zvané Black Friday budou brzy spíše minulostí. Umělé ohýbání cen, ke kterému běžně docházelo, nově zamezí takzvaná tlačítková novela. Průměrná výše slev se tak sníží. Novela tak pomůže narovnat trh, tedy rozdíly mezi velkými a malými prodejci.  Kromě regulace výprodejů zamezí falešným recenzím a upřesňuje odstupování od koupě nebo reklamace, jak upozorňuje společnost Shoptet. Novelu zákona, kterou v listopadu schválil Senát a aktuálně čeká na podpis prezidenta, by měla být účinná přibližně na přelomu roku.  Lá...

Zobrazit více

Stránka 2 z 24 - 232 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss