Tiskové zprávy, Strana 4
14. prosinec 2020
Mezi nejprodávanější zboží z e-shopů patří před letošními Vánoci zejména chytré hodinky, domácí reproduktory, sluchátka, robotické vysavače, ale i dárkové poukazy do kadeřnictví nebo na masáže. Online prodeje tohoto zboží totiž meziročně vzrostly až trojnásobně, vyplývá z údajů společnosti Shoptet. Návštěvníci e-shopů také několikanásobně častěji vyhledávají produkty vhodné pro domácí aktivity, jako jsou výtvarné sady nebo deskové hry. Průměrný vánoční dárek bude stát téměř dva tisíce korun, více než polovinu z nich (56 %) zákazníci kupují z mobilních zařízení. Vůbec nejvíce vánočních dárků p...
10. prosinec 2020
Češi ve středu 9. prosince nakoupili v internetových obchodech zboží za zhruba jeden a půl miliardy korun, a to převážně v odpoledních hodinách. Překonali tak loňské denní maximum předvánočních nákupů, které v e-shopech dosáhlo objemu 1,1 miliardy korun. Vyplývá to z monitoringu objemu online nákupů v reálném čase společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy. Vrcholný nákupní den sezony tak přišel o den dříve než loni. Hlavní důvodem jsou obavy zákazníků o včasné doručení vánočních dárků kvůli přetíženým přepravním službám. Včerejší rekord v celkové hodnotě nákupů v e-shopech v jed...
27. listopad 2020
Během „nákupního svátku“ Black Friday, který české obchody přebírají po vzoru těch amerických, se průměrné slevy ve velkých e-shopech letos dostanou na úroveň 35 %. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet, tuzemského lídra v oblasti řešení pro tvorbu a správu internetových obchodů. U menších e-shopů budou podle ní slevy činit v průměru 15 %. V obou případech se však budou týkat zejména staršího výprodejového zboží. Do nakupování nejen vánočních dárků v českých e-shopech se letos na Black Friday podle společnosti Shoptet zapojí více než půl milionu spotřebitelů. V případě nákupů ve velkých...
18. listopad 2020
Předvánoční nákupy Čechů se kvůli zavírání většiny obchodů v rámci protikoronavirových opatření masivně přesouvají na internet. Vlivem současné situace letošní útraty v e-commerce na Black Friday poprvé přesáhnou úroveň jedné miliardy korun. Tedy o čtvrtinu více, než kolik Češi v největších slevových akcích utratili loni (cca 800 milionů korun). Průměrná útrata se bude pohybovat kolem 900 korun. Údaje vyplývají z odhadů společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu internetových obchodů. Díky kombinaci slevových akcí a zavřených obchodů přesáhnou letošní útraty v českých e...
11. listopad 2020
Podle společnosti Shoptet, tuzemské jedničky na trhu e-shopových řešení, se před letošními Vánoci v internetových obchodech uskuteční až 4 % nákupů na splátky. Zájem již nyní stoupá zejména o sortiment z kategorie elektroniky a zejména mobilních telefonů. Právě přes e-shopové platformy proběhne podle společnosti Home Credit až 80 % všech sjednaných spotřebitelských úvěrů. K nákupům vánočních dárků obecně využije e-shopy podle průzkumu Equa bank 60 % Čechů. Vedle klasických splátek budou Češi také více využívat odložené platby umožňující zaplatit až po obdržení zboží. Zhruba čty...
19. říjen 2020
Internetovým obchodům se v České republice stále nebývale daří. Podle analýzy společnosti Shoptet, jedničky na poli e-shopových řešení, poptávka po založení nových e-shopů opět sílí. Aktuálně je zhruba o 60 % větší než v běžných měsících. V důsledku pandemie, která často mění i celé obchodní modely, se nárůst týká také online obchodování mezi firmami navzájem. A zatímco u produktů spjatých s cestováním došlo meziročně k propadu obratu o téměř polovinu, bezmála poloviční růst naopak vykazují prodeje potravin či drogerie. Poptávka po nových e-shopech je v České republice stále silná, jak potvrz...
12. říjen 2020
České internetové obchody se podle společnosti Shoptet, jedničky na poli řešení pro tvorbu a správu e-shopů, připravují na letošní předvánoční nákupy více než obvykle. Přes 70 % z nich již shání brigádníky do skladů, což je obtížné zejména ve velkých městech. Už od poloviny roku se na hlavní sezonu připravuje třeba internetový obchod Mall.cz. Ten očekává, že lidé budou s ohledem na své zdraví výrazně více nakupovat online, stejně jako tomu bylo na jaře. Logisticko-technologická společnost Zásilkovna se na vrchol sezony připravuje dokonce už od začátku roku – nabírá stovky brigádníků, zprovozni...
29. září 2020
Trh s repasovanými produkty má v České republice podle společnosti Shoptet hodnotu přesahující 300 milionů korun. Mezi nejoblíbenější produkty patří notebooky a mobilní telefony značky Apple. Obliba recyklovaných výrobků je na vzestupu také u oblečení. Na situaci, kdy průměrný Čech ročně vyprodukuje až 16 kilogramů textilního odpadu, se snaží reagovat velké koncerny i tuzemské značky. Vzniká dokonce i nový trend pronájmu oblečení. Pro budování udržitelného byznysu se ideálním nástrojem stává e-commerce. Obliba recyklovaných a repasovaných produktů stoupá, a společně s ní přibývá také internet...
24. srpen 2020
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet zahájil expanzi do Maďarska. Jeho cílem je otevřít českým internetovým obchodům cestu na tamní trh e-commerce a stát se na něm do pěti let dominantním hráčem. Za tímto účelem Shoptet aktuálně buduje nové týmy v Budapešti i Praze. Na expanzi společnost plánuje vynaložit desítky milionů korun z vlastních zdrojů. Jedním z cílů zahraniční expanze Shoptetu je usnadnit e-shopům využívajících jeho platformu, kterých je aktuálně přes 21 tisíc, vstup na maďarský trh e-commerce. Společnost se na něm chce zároveň do tří až pěti let stát jedničkou. „...
11. srpen 2020
Češi trávící léto aktivně sledují nové trendy – podle statistik největší české e-shopové platformy Shoptet totiž meziročně zhruba dvojnásobně vzrostly online prodeje hoverboardů a paddleboardů. Roste také zájem o elektrokoloběžky a elektrokola, u obou kategorií meziročně zhruba o 50 %. Zatímco v prvním letošním kvartálu se podle Shoptetu prodeje sportovních potřeb propadly o třetinu, ve třetím kvartálu zatím meziročně stouply o pětinu. Zrychlily i prodeje hobby a zahradnických potřeb, například prodeje křovinořezů vzrostly meziročně o 250 %. Největší meziroční nárůst prodejů sportov...
Stránka 4 z 21 - 202 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o devět procent. Nebýt války, mohl být růst dvojciferný, uvádí Shoptet
- Češi reagují na Ukrajinu. Zájem o zboží na humanitární účely vzrostl o stovky procent, zároveň se sami připravují na krizi
- Láska prochází žaludkem. Hitem letošního Valentýna je čokoláda
- Shoptet posiluje svůj tým. Do firmy nastupuje Jiří Vaško, který je zodpovědný za rozvoj Shoptet Premium
- Nejrychleji rostoucí e-commerce kategorií bylo v roce 2021 sběratelství. Zaznamenalo nárůst o 165 procent
- Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí stovky tisíc až miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů
- Shoptet hlásí rekordní obrat přes 300 milionů. Za minulý rok vzrostl o zhruba 50 %
- Reshoper mění majitele. Shoptet kupuje známý český e-commerce veletrh
- Letošní tržby e-shopů během Black Friday budou atakovat 4 miliardy korun. Zákazníci se bojí nedostatku zboží v adventním období
- Shoptet rozšiřuje partnerství s Balikobot.cz a pomáhá e-shopům s expanzí
Poslední články z blogu
- Budování značky, nebo investovat do výkonu? 4 kroky, jak na digitální strategii
- REDFIR: Našli díru na trhu a představili české kožené opasky bez dírek
- Zvýšit konverzní poměr o 34 %? E-shopu šperkyskalimar.cz pomohlo Notifikuj
- Co nejvíce řeší e-shopy v roce 2022? Ptáme se poradců z Reshoperu
- Květnové novinky
- Shoptetím e-shopem číslo 30 000 je BeaverCraft! Získali od nás 30 000 hodin provozu zdarma
- Měřte lépe své konverze díky Facebook Conversions API
- Jak se připravoval Reshoper: Pohled do zákulisí s pořadatelkami Adrianou a Veronikou
- Proč mít v e-shopu procesy? Ušetříte peníze i čas
- „Naši zákazníci jsou doslova jako v bavlnce,“ říká Eliška Dobiášová z Breberek