Tiskové zprávy, Strana 3
13. března 2023
E-shopová platforma Shoptet má nového CMO. Radka Hudáka, který odešel jako konzultant na volnou nohu, střídá Ivo Mrena. Ten v Shoptetu působil již poslední dva roky. Nastupoval jako Produkt marketing manager pro Slovensko a Shoptet Premium. Poté se posunul do pozice Country Managera pro slovenský trh. “Moji aktuální misí je posunout marketing firmy od lokálního ke globálnímu hráči. K tomu nám pomůže jak změna strategie, facelift značky, tak interně i nové nastavení celého globálního týmu,” přibližuje Ivo Mrena. Během své dosavadní kariéry nasbíral bohaté zkušenosti v marketingu a e-commerce....
7. března 2023
Češi patří v Evropě i ve světě mezi technologické premianty. Alespoň co se moderních způsobů placení v obchodech týče. Ve využití bezkontaktních platebních karet se ČR pohybuje v Evropě na 3. místě, ve světě pak na 4. pozici. Při nakupování na internetu rovněž drží jistý prim. Je jím oblíbenost dobírky, která však postupně klesá na významu a u obchodníků je silně neoblíbená. „Český trh patří k těm nejvyspělejším na světě. Do nedávna jsme byli 1. v Evropě a 2. na světě v podílu bezkontaktních plateb kartami, nyní jsme asi na 3. nebo 4. místě. Obdobně tomu bylo s uvedením Apple Pay na tuzemském...
2. února 2023
PRAHA – I přes náročné ekonomické podmínky uzavřela společnost Shoptet loňský rok významným růstem. Více než 32,5 tisícům podnikatelů využívajících služeb firmy vzrostl celkový obrat z předloňských 50 na loňských 59 miliard korun. Dařilo se i společnosti samotné. Shoptet navýšil meziročně své tržby o necelých 100 milionů korun na 414,9 milionů korun. “Výsledky obchodníků pravděpodobně z části kopírují inflaci, nicméně potvrzují nastolený trend, že Češi stále častěji podporují malé a středně velké podnikatele. Díky tomu tito obchodníci zvyšují svůj podíl na celkovém e-commerce trhu. Aktuálně s...
15. listopadu 2022
PRAHA - Neodolatelné slevy v desítkách procent během nákupní horečky zvané Black Friday budou brzy spíše minulostí. Umělé ohýbání cen, ke kterému běžně docházelo, nově zamezí takzvaná tlačítková novela. Průměrná výše slev se tak sníží. Novela tak pomůže narovnat trh, tedy rozdíly mezi velkými a malými prodejci. Kromě regulace výprodejů zamezí falešným recenzím a upřesňuje odstupování od koupě nebo reklamace, jak upozorňuje společnost Shoptet. Novelu zákona, kterou v listopadu schválil Senát a aktuálně čeká na podpis prezidenta, by měla být účinná přibližně na přelomu roku. Lá...
5. listopadu 2022
PRAHA – Na čem se dá v tuzemsku nejvíce vydělat? Za co jsou Češi ochotni si připlatit i přes inflaci? Turbulentní roky mají v rámci online prodeje svého nekorunovaného krále, který vykazuje v meziročním srovnání růst každý měsíc již několik let v řadě. Je jím segment erotiky. Překvapivě se tak toto zboží stává z dlouhodobého hlediska nejžádanějším a zároveň i krizi navzdory nejstabilnějším možným podnikáním. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, na které běží čtvrtina celé české ecommerce. “Podnikání s erotikou se dařilo už před pandemií, ale podle našich statistik posléze skokově vzrostlo bě...
20. října 2022
PRAHA – Dramaticky sílící inflace a k tomu zhoršující se tuzemská ekonomika skokově přihrávají nové zákazníky v segmentu použitého zboží. Jen v letošním roce rostou počty objednávek v second handech nebo obchodech s repasovanými počítači a staršími telefony v průměru o 20 %. Shoptet odhaduje, že tento trend je teprve na vzestupu a v následujícím roce může celý segment růst o další desítky procent. “Pro část zákazníků je použité zboží příležitostí, jak ušetřit, ale přitom si stále pořídit něco nového. Případně si přivydělat prodejem věcí, které už nepotřebují, ale stále ještě mají nějakou hodn...
14. října 2022
Na tuzemské e-commerce scéně dochází k neobvyklému jevu. Setrvalý růst největších hráčů na trhu se výrazně zpomalil, nebo dokonce zastavil. Naopak malí a středně velcí podnikatelé stabilně rostou. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet za třetí čtvrtletí letošního roku. V průměru tak celý online trh ve srovnání s loňským rokem stagnoval. Zajímavým zákaznickým trendem je zajištění proti inflaci “Ukazuje se, že malí a středně velcí podnikatelé jsou přizpůsobiví a jsou schopni lépe proplout náročnějším obdobím. Jen se o tom příliš nemluví, jsou ve stínu dominantních subjektů. Přitom právě i menší ...
21. září 2022
Dramaticky sílící inflace a k tomu zhoršující se tuzemská ekonomika skokově přihrávají nové zákazníky v segmentu použitého zboží. Jen v letošním roce rostou počty objednávek v second handech nebo obchodech s repasovanými počítači a staršími telefony v průměru o 20 %. Shoptet odhaduje, že tento trend je teprve na vzestupu a v následujícím roce může celý segment růst o další desítky procent. “Pro část zákazníků je použité zboží příležitostí, jak ušetřit, ale přitom si stále pořídit něco nového. Případně si přivydělat prodejem věcí, které už nepotřebují, ale stále ještě mají nějakou hodnotu. Zár...
2. září 2022
Co spojuje nápojáře Kofolu, pivovar Svijany, slovenské pálenky, bezpečnostní firmu Jablotron, nebo tradiční dorty Marlenka? Ti všichni naskočili na vlnu “direct to consumer”, tedy obchodní model, který jde za zákazníky napřímo díky vlastnímu eshopu. “Tento fenomén do Česka naplno vstoupil v covidovém období. Velké firmy hledaly kvůli zavřeným obchodům cestu k zákazníkům. Ve srovnání s přeprodejci, jakou jsou klasické supermarkety nebo jiné specializované obchody nabízející více značek, mají tak prodejci své produkty plně pod kontrolou. Lépe si tím budují vztah se zákazníkem, znají jeho profil...
23. srpna 2022
Třetina veškerých online bankovních převodů v české e-commerce půjde do pěti let mimo banky. Jen pro srovnání, doposud byl klasický převod peněz z bankovního účtu nejoblíbenější platební metodou při nakupování online, jak upozorňuje společnost Shoptet. Umožní to evropská směrnice PSD2. Nařízení se po několika odkladech naplno projeví až letos v létě, kdy se do online plateb zapojí fintechové společnosti. Zároveň se ukazuje, že některé banky zákazníkům tyto služby komplikují, varuje odborník. Srovnání s aktuálně nejpopulárnějšími platebními metodami na české e-commerce dokazuje, jak výz...
Stránka 3 z 24 - 236 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
Poslední články z blogu
- Shoptet Kampaně: jak pomáhají e-shopům k lepším výsledkům?
- „Zákazníky jsme získávali i v době, kdy ceny rostly.” LAVONIO během dvou let úspěšně rozjelo tři e-shopy
- Jak si AppleTop.cz plní databázi pro e-mail marketing pomocí sítě e-shopů Děkovačka
- Jak podnikat? Kdy je lepší IČO a kdy založit s.r.o.?
- Shoptet je partnerem Akademie online podnikání, kterou spouští #HolkyzByznysu
- Bezpečnost plateb na špičkové úrovni: Shoptet Pay jako první v Česku získává členství v Merchant Risk Council
- Každé procento se počítá aneb Jak e-shop se svíčkami zvýšil konverzní poměr o 9,32 % díky doplňku Ověřený web
- Přechod na Shoptet Pay je rychlý. Fanda-NHL to zvládl ve své top sezoně
- Proč zákazník nedokončí objednávku ve vašem e-shopu? Podívejte se na 6 nejčastějších důvodů
- Jak připravit sociální sítě e-shopu na Vánoce?