Tiskové zprávy, Strana 3
31. května 2022
Platební brána Shoptet Pay se těší velké oblibě. Za první tři měsíce svého fungování získala 2 000 e-shopů, na kterých proběhlo zhruba 100 000 transakcí. Shoptet tak navazuje na aktuální trend komplexních platebních řešení, které majitelům e-shopů umožní řešit vše v jednom rozhraní. Výsledky Shoptet Pay za první tři měsíce fungování předčily veškerá očekávání. Platební bránu používá již 2 000 e-shopů. Podle šéfa Shoptet Pay Ondřeje Bubna se jiná platební řešení dostávají na taková čísla i několika let. „Nám se to povedlo během tří měsíců, za což jsme velice rádi. Chtěli j...
8. dubna 2022
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce letošního roku dosáhl obrat tuzemských e-shopů 58,5 miliardy korun, což je meziročně o 9 % více. Český trh se navíc v prvním kvartálu rozrostl o 2 532 internetových obchodů. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, díky níž v České republice podniká v e-commerce už 30 000 lidí. Češi ani letos nepolevují v nakupování online. V lednu a prvních třech únorových týdnech letošního roku zaznamenaly e-shopy průměrný nárůst o 11 %. Koncem února a v březnu v důsledku začátku války na Ukrajině...
1. března 2022
Aktuální dění na Ukrajině se okamžitě propsalo také do nákupního chování na internetu. Většina zákazníků nejčastěji pořizuje zboží, kterým chtějí pomoci ukrajinským občanům. Nejvíce vzrostl zájem o produkty v kategorii kempování, a to o 630 procent. Část zákazníků se zároveň obává případné krize, na kterou se chtějí připravit. Češi svými nákupy reagují na situaci na Ukrajině a snaží se být solidární k lidem zasaženým válečným konfliktem. Od minulého týdne vzrostl zájem o vybrané produkty humanitární pomoci v řádu stovek procent. Velká poptávka je po hygienických potřebách, u kterých...
15. února 2022
Trendem oslav svátku svatého Valentýna je pro tento rok čokoláda. Podle největší tuzemské e-shopové platformy Shoptet vzrostl za poslední dva týdny zájem o bonboniéry o 62 %. Oproti loňskému roku také stoupl zájem o erotické zboží. Jen za leden eviduje Shoptet meziroční nárůst tržeb o 116 %. V průběhu dne zamilovaných odhadují analytici již tradiční zvýšení poptávky po dovozu květin o třetinu. Svátek zamilovaných je pro letošní rok ve znamení sladkého. Zájem o čokoládové bonboniéry potvrzují data společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží téměř 30 tisíc e-shopů v ČR. Podle nich se za ...
24. ledna 2022
Společnost Shoptet, která je největším poskytovatelem e-shopové platformy v České republice, rozšiřuje svůj tým o zkušeného manažera. Na pozici Head of Shoptet Premium nastupuje Jiří Vaško, který bude mít na starosti rozvoj a budoucí směřování této prémiové služby. Služba Shoptet Premium slaví první rok své existence. Od svého spuštění získala již 40 klientů, kterým pomáhá vytvářet e-shopy na míru. Vedení Shoptetu vidí v tomto produktu velký potenciál, a proto vytvořilo novou pozici Head of Shoptet Premium, která bude mít na starosti budoucí směřování a rozvoj platformy. Na ní nast...
18. ledna 2022
Oblast e-commerce má za sebou další povedený rok, v němž některé prodejní kategorie vzrostly až o stovky procent. Podle společnosti Shoptet, která je největším poskytovatelem e-shopové platformy v ČR, je rekordmanem kategorie sběratelství, která v průběhu roku narostla o 165 procent. Výrazně se dařilo také e-shopům na platformě Shoptet, jejichž obraty vzrostly v průměru o čtvrtinu. To je dvojnásobně více než v případě celého trhu. I v roce 2021 dosáhla oblast e-commerce zajímavých výsledků. Některé kategorie dosáhly během loňského roku významných nárůstů. Suveré...
13. ledna 2022
Platforma Shoptet Premium nabízí firmám a e-shopům možnost přizpůsobit design a fungování e-shopu co nejvíce svým potřebám. A to bez nutnosti armády vývojářů a zbytečných nákladů. Vývoj e-shopu na míru trvá většinou déle než rok a stojí i miliony korun. Shoptet Premium to chce dokázat za 3 měsíce a zlomek nákladů. Po prvním roce fungování hlásí desítky klientů. Společnost Shoptet se před rokem rozhodla rozšířit portfolio svých služeb o platformu Shoptet Premium, která se svými funkcemi zaměřuje na efektivní růst byznysu svých klientů. Za první rok svého fungování získala služba 40 klientů. „...
11. ledna 2022
Společnost Shoptet, která je největším poskytovatelem e-shopové platformy v České republice, hlásí úspěšný rok 2021. Firma navýšila meziročně obrat o téměř 50 procent na více než 300 milionů korun. Za uplynulý rok navíc přibylo Shoptetu přes 10 000 e-shopů. Aktuálně jich na této platformě běží již téměř 30 000. I rok 2021 byl pro oblast e-commerce úspěšný. Na platformě Shoptet loni přibylo přes 10 tisíc nových e-shopů. Celkový počet tuzemských i zahraničních internetových obchodů tak díky tomu dosahuje na této platformě téměř 30 tisíc. České e-shopy, které firma spravuje, hlásí...
13. prosince 2021
Významný e-commerce veletrh a konference Reshoper mění vlastníka. Spojuje se se společností Shoptet, československou jedničkou v poskytování e-shopové platformy. Cílem tohoto spojení je oslovení nových klientů a rozšíření povědomí o veletrhu i mimo tradiční účastníky. Reshoper je velkolepá akce pro takřka 4 000 odborníků, provozovatelů e-shopů nebo potenciálních nových podnikatelů v e-commerce, kteří se každoročně potkávají na letňanském výstavišti, aby společně hledali cesty, jak zvýšit zisky z online prodeje, vytvářet lepší marketingové kampaně a zefektivnit procesy v&nb...
22. listopadu 2021
Odborníci z oblasti e-commerce očekávají rekordní zájem zákazníků o Black Friday. Podle společnosti Shoptet, která má pod správou přes 28 000 e-shopů, se letošní tržby během tohoto slevového období přiblíží 4 miliardám korun. Zájem bude především o hračky, elektroniku a hry na počítače a konzole. Pro zákazníky představuje Black Friday šanci, jak zakoupit zboží výrazně levněji. Pro maloobchodníky je to zase hnací motor prodejů před blížícími se Vánocemi. Letošní svátek slev, který mnoho prodejců prodlouží z pátku 26. listopadu na celý víkend, bude podle odborníků rekordní. Očeká...
Stránka 3 z 23 - 223 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
- Polovina e-shopů nepečuje o svoji značku, třetina marketingový rozpočet ani neřeší
- Češi navzdory krizi více cestují a užívají si volného času. Při nákupech upřednostňuji malé a střední e-shopy
- Shoptet přichází s platebními terminály Shoptet Pay
- Nejúspěšnější akce roku v e-commerce v České republice - to je Reshoper 2023!
- Shoptet, Seyfor a Optimio vydávají know-how nabitého Průvodce úspěšného e-shopaře
- E-shopy i letos stále rostou. Češi navzdory krizi investují do svého volného času
- Shoptet má nového ředitele marketingu
- Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
- Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
Poslední články z blogu
- Shoptet e-shopům nabízí krátkodobé financování. Nastartovat byznys tak bude ještě snazší
- Czechdesign: Chceme dostat kvalitní design do každé domácnosti. Cestou je i e-shop
- Platby na e-shopu: Seznamte se s metodou Click to Pay s Visa
- Průvodce krátkodobými akcemi ve Facebook reklamě
- Vše, co potřebujete vědět o Meta Ads k propagaci svého e-shopu
- Sociální sítě a vaše značka: Jak je propojit?
- 5 tipů, jak zvládnout nápor úkolů, když e-shop roste
- Proč dělat dobrý obsahový marketing? Konkurenční výhoda, která se vyplatí
- Spolupráci s Shoptet Partnery stále rozvíjíme. Jak to chodí v partnerském týmu?
- E-shop a Vánoce. Začněte s přípravou už v létě. Seznam nejdůležitějších kroků