Poslední článek na blogu

Informační povinnost prodejce a označování zboží: o čem musíte informovat zákazníka?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 3

České e-shopy zažily vrchol předvánočních nákupů, zákazníci v nich včera utratili přes miliardu korun
11. prosinec 2019

Předvánoční nákupy zboží v internetových obchodech včera dosáhly letošního denního maxima. Češi během úterý 10. prosince utratili v e-shopech více než 1,1 miliardy korun. A to z velké části mezi 16. a 20. hodinou. Údaje vyplývají z monitoringu objemu online nákupů prováděného v reálném čase společností Shoptet, lídrem v oblasti české e-commerce. Několikanásobně vyšší prodeje budou internetové obchody evidovat až do poloviny příštího týdne, oproti loňskému předvánočnímu období stoupnou podle odhadů až o pětinu. Češi včera utratili vůbec nejvyšší denní částku vynaloženou na nákupy v internetový...

Zobrazit více

Češi utratí za vánoční dárky přes 12 miliard korun. Za celý rok více než 161 miliard
9. prosinec 2019

Elektronika, oblečení, kosmetika, zboží pro dům a zahradu, ale taky třeba erotické pomůcky. Za to všechno letos Češi na e-shopech zaplatí jenom v předvánočním čase víc než 12 miliard korun. Celková suma, kterou v roce 2019 na e-shopech utratíme, přesáhne podle odborníků 161 miliard korun. Což je o 16 % víc než v loňském roce. „Sledujeme, že některé zboží se v letošním roce prodává víc než loni. I ve srovnání se zbytkem trhu. Takovým případem je třeba oblečení a obecně móda. Zaznamenali jsme meziroční nárůst o 24 %. Že bychom ale oproti tomu sledovali u některého jiného druhu zboží propad...

Zobrazit více

Průměrná sleva během Black Friday bude 35 %. U malých e-shopů pouze okolo 16 %
29. listopad 2019

Český trh ani letos nebude čekat pravý Black Friday, který se k nám rozšířil ze západních trhů. Tam se pohybují slevy běžně vysoko nad 50 %. V Česku se ale budou průměrné slevy v případě velkých e-shopů pohybovat na úrovni 35 %. U menších online prodejců to bude v průměru dokonce jen 16 %. V obou případech se slevy týkají výprodejového zboží. Například u elektroniky se jedná o starší modely, které jsou jinak hůře prodejné. Data vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, která spravuje téměř 20 000 e-shopů všech velikostí napříč tržními segmenty. Přestože intenzita kampaní na Black Friday v...

Zobrazit více

Nedostatek IT specialistů brzdí dvě třetiny českých firem
15. říjen 2019

PRAHA - Až dvě třetiny českých firem hlásí, že jim akutně chybí IT odborníci. Jak se tento nedostatek projevuje na trhu? Především pomalejším růstem firem, až po skokové nárůsty mezd, které si už mnohé firmy nemohou dovolit. Podle odhadů Shoptetu až polovina všech českých firem musela kvůli nedostatku IT odborníků přehodnotit své obchodní plány. “Dvě třetiny českých firem jsou závislé na IT, což je i náš případ. Chybí nám několik lidí, takže jsme museli upravit naše plány týkající se vydávání novinek a přidaných služeb pro eshopy,” popisuje ředitel Shoptetu Miroslav Uďan a doplňuje: “Odhaduj...

Zobrazit více

Shoptet slaví 10 let, stal se výrazným hybatelem české e-commerce
30. září 2019

PRAHA - Více než polovina české e-commerce běží na platformě Shoptetu, tedy konkrétně téměř 19 000 eshopů. Firma, která vznikla v roce 2009, se během deseti let stala jedničkou českého a slovenského trhu v poskytování eshopových řešení. V ČR je jen v letošním roce aktivních více než 42 tisíc e-shopů, přičemž do konce roku by jich mělo být přes 44 tisíc. V meziročním srovnání jde o nárůst o 3,5 %. “Česko je e-shopovou velmocí. A právem. Na počet obyvatel se pyšníme nejvyšším počtem e-shopů v Evropě. A vzhledem k tomu, že toto číslo neustále roste, tak jízda ani zdaleka nekončí. Odhaduji, že do...

Zobrazit více

Slevy v ČR: Nejvýhodnější akce jsou na privátní značky, jinak byly letní slevy třetinové
4. září 2019

PRAHA - Letní výprodeje bývají pro obchodníky druhými svátky v roce. Těmi prvními a nejdůležitějšími jsou tradičně Vánoce. Přestože výprodeje tradičně lákají na obří slevy, statistik ukazují, že realita je někde jinde. Průměrné slevy v online obchodech byly zhruba 35 %. Upozorňuje na to Shoptet, největší česká platforma s e-shopovým řešením. Na její platformě běží již 18 tisíc e-shopů z aktuálně celkových 42 000 v ČR. Z dat Shoptetu vyplývá, že online obchodníci nejvíce zlevňovali oblečení a to v průměru o 37 %. “Průměr trochu kazí dražší sportovní značky, které tolik nezlevňují. Průměr se zd...

Zobrazit více

Téměř polovina českých e-shopů provozuje i kamenný obchod
28. srpen 2019

PRAHA - Tuzemská e-commerce hledá stále ve velkém podporu v kamenných prodejnách. Celkem 40 % provozovaných online obchodů má i svoji kamennou pobočku. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží v Česku celá třetina veškerých e-shopů. “Data z trhu ukazují, že v průměru každý pátý provozovatel e-shopu očekává, že jeho online aktivity podpoří kamennou prodejnu. Nicméně drtivá většina majitelů internetových obchodů věří, že e-shop naplní očekávání hlavního prodejního kanálu,” komentoval situaci na trhu ředitel společnosti Shoptet Miroslav Uďan. Shoptet, na jeho platformě běž...

Zobrazit více

E-commerce nejrychleji roste v ČR, upozorňuje JP Morgan
11. srpen 2019

PRAHA - Česká e-commerce scéna je nejrychleji rostoucím trhem v celé Evropě. Tento prim by měla udržet až do roku 2021. Vyplývá ze studie 2019 Global Payments Trends Reports americké banky JP Morgan. Za dvouciferným růstem stojí zejména silná eshopová scéna, jak upozorňuje společnost Shoptet. Podle JP Morgan tuzemská ecommerce roste meziročně o 16 %. Předstihla díky tomu i takové trhy jako Velkou Británii či Francii a Německo. Na pomyslném druhém a třetím místě jsou totiž Itálie s 14% růstem Španělsko s 13,5%. Jak ale americká banka upozorňuje, Španělsko je silné díky oděvní skupině Inditex, ...

Zobrazit více

Shoptet: Češi nakupují z mobilu již více než z klasických počítačů
10. červenec 2019

PRAHA - Česká e-commerce nadále meziročně roste dvouciferným tempem - konkrétně o 18 %, jak ukazují pololetní výsledky. Trendem letošního roku bude nakupování z mobilu, to by již letos mělo vůbec poprvé překonat objednávky z klasických počítačů. Upozorňuje na to Shoptet, největší český poskytovatel e-shopových řešení. Na jeho platformě běží již 17 tisíc e-shopů. V tuzemsku je aktivních necelých 42 tisíc e-shopů, což je meziročně o 2 % více. Do konce roku by jich mělo být již více než 44 tisíc. Data dále ukazují, že rostou i tržby online obchodníků, v prvním pololetí meziročně o 18 %. “Nejenž...

Zobrazit více

Doplněk od Shoptetu pomůže českým eshopům expandovat do zahraničí
19. červen 2019

České e-shopy mohou nově snadněji expandovat na evropský trh. Shoptet jakožto největší česká eshopová platforma připravil ve spolupráci s firmou Expando doplněk, který zjednodušuje prodávání na evropském Amazonu. Amazon má přes 300 milionů aktivních uživatelů a každý rok na něj vstupuje 700 000 nových prodejců. “Ale jen 5 % se uchytí. Velké množství prodejců se zasekne na prvních krocích. Založení účtu na Amazonu se sice může zdát složité, ale nápověda je zpracovaná kvalitně a případně vám také může pomoci partner jako Expando,” vysvětluje Miroslav Uďan  ředitel Shoptetu, na jehož platfo...

Zobrazit více

Stránka 3 z 17 - 165 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss