Tiskové zprávy, Strana 20
14. srpen 2014
Praha 14. srpna 2014 – Včera jsme tak hodně oslavovali naše kulaté výročí, že jsme se úplně zapomněli pochlubit světu. Je nám už pět let! Přinášíme vám informace, které jste o nás možná ani netušili. Shoptet.cz se hrdě zapsal do obchodního rejstříku 13. srpna 2009. Dnes je nás celkem sedmnáct, 11 mužů a 6 žen. Všichni jsme mladí a plní elánu, v průměru je nám 30,2 let a jakkoliv aktuálně máme v týmu nejvíce Kateřin, své četné zastoupení tu v průběhu času měla i další jména, jako například Tomáš, Jakub, Martin nebo Bára. A teď pár faktických čísel. Máme přes 2 800 aktivních e-shopů a předpo...
17. červenec 2014
Na začátku července společnost Shoptet změnila své sídlo, z původních prostor v Praze-Břevnově se přestěhovala do nových, modernějších kanceláří na pražské Vinohrady na adresu: Francouzská 28, Praha 2. „Když jsem před pár měsíci přibíral nového kolegu, uvědomil jsem si, že stávající prostory již nejsou dostačující, a že budu muset přistoupit k tomu, čemu jsem se dlouho vyhýbal – stěhování,“ říká Miroslav Uďan, CEO ve společnosti Shoptet.cz, a dodává: „Nyní, když už je vše za námi, jsem za tuto změnu velmi rád. Naše nové kanceláře jsou prostornější, světlejší, příjemnější. A protože jsme téměř...
19. červen 2014
Praha, 19. června 2014 – Dovolenou si na internetu vybírá čím dál tím více lidí. Stoupá i počet těch, kteří si tímto způsobem zájezd koupí. Přesto přetrvává požadavek osobní konzultace a mnoho ryze online prodejců si zařizuje kamenné pobočky. Z celkového objemu je přes internet pořízena přibližně jedna pětina dovolených. Výhodou při koupi dovolené přes internet je především úspora času. Lidé si mohou v klidu svého domova prohlédnout nabídky a porovnat jednotlivé zájezdy od různých cestovních kanceláří. Této možnosti využívá většina lidí, i když si ve finále dovolenou koupí v kamenné pobočce. ...
26. květen 2014
Praha, 26. května 2014 – Provozovatelé e-shopů dělají stále stejné chyby. Společnost Shoptet připravila 10 nejběžnějších, které zaručeně každý internetový obchod položí na lopatky. Čeho se vyvarovat a jak nepohřbít svůj e-shop. „Ačkoli je Česká republika v počtu internetových obchodů na počet obyvatel e-shopovou velmocí, více než 80 % provozovatelů se dopouští základních chyb. Stále u lidí přetrvává názor, že stačí si obchod založit a že si zákazník svou cestu najde sám. Navíc český zákazník je díky silnému konkurenčnímu prostředí zhýčkán a očekává bezchybné služby. Na to by měli pamatovat vš...
15. květen 2014
Praha, 15. května 2014 – Češi touží mít svůj vlastní byznys a být nezávislými. To ukázal průzkum společnosti Shoptet, ve kterém 85 % dotázaných odpovědělo, že o vlastním podnikání přemýšlí nebo jej již mají. Tento fakt dokazují i statistiky, kdy na 1000 obyvatel připadlo ke konci minulého roku 223 podnikatelů. Počet lidí, kteří chtějí vzít osud do vlastních rukou a pracovat „na svém“, neubývá. Dle statistik Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky bylo k 31. 12. 2013 na 3 321 289 platných živnostenských oprávnění. Mezi důvody, proč lidé podnikají nebo by chtěli podnikat, patří napříkl...
25. duben 2014
Praha, 25. dubna 2014 – Prodávat na internetu může v současné době prakticky každý. E-shop si však nemusí pořizovat pouze majitelé kamenných prodejen, začít podnikat ve virtuálním prostředí mohou i lidé bez předchozích obchodnických zkušeností, například maminky nebo tatínkové na rodičovské dovolené či studenti. Stačí mít trochu času, obchodního ducha a úspěch na sebe nenechá dlouho čekat. Nakupování v e-shopech se stává v posledních letech čím dál větším hitem. Lidé přes internet kupují téměř všechno, od oblečení a kosmetiky přes vybavení domácnosti až po potraviny. Z provozování e-shopu se...
10. duben 2014
Praha, 10. dubna 2014 – Pro všechny, kdo chtějí podnikat a osamostatnit se, připravila společnost Shoptet e-shop zdarma. Ten splňuje všechna kritéria moderního online obchodu. Podnikání na internetu tak nemůže být jednodušší. Odpadají náklady na pořízení e-shopu a je možné se soustředit na ty důležité věci. E-shop zdarma je dalším krokem společnosti, který má všem usnadnit online podnikání. Je určen především pro nové e-shopaře, kteří si tak mohou zcela bez závazků vyzkoušet, co všechno to obnáší. Nemusí se bát žádných prvotních nákladů spojených s pořízením obchodu. Ideální je také pro ty, ...
28. březen 2014
Praha, 28. března 2014 – Na internetu nakupují nejčastěji muži, kteří jsou také v e-shopech ochotni utratit více financí než ženy. Vybrané zboží si běžně objednávají během pracovní doby. Pokud nakupují přes mobilní zařízení, pak většinou ve volných chvílích nebo při sledování televize. Nákupům na internetu stále vévodí muži. Je to částečně dáno tím, že se neradi prodírají mezi regály a ostatními lidmi. Na e-shopu mohou nakoupit kdykoli a odkudkoli, z pohodlí svého domova, během dovolené nebo z práce. Současně jim on-line nákupy umožňují okamžité porovnání cen, hodnotících kritérií či referen...
13. březen 2014
Praha, 13. března 2014 – Již dávno není znalost IT podmínkou k založení a provozování internetového obchodu. Díky službám, které e-shopová řešení pronajímají, provozovatel obchodu nepotřebuje znát, to co je v pozadí. Během chvilky a bez velkých počátečních investic mají funkční online obchod. Přesto stále přetrvává jistá obava. Pořídit si e-shop nemůže být jednodušší, ale stále mezi lidmi přetrvává jistá obava, že provozovatel musí být více než zdatný v oblasti IT. „V drtivé většině zakládají e-shopy muži, a to i když pak skutečný provoz zajišťuje žena. Ty se obávají technických složitostí, ...
25. únor 2014
Praha, 25. února 2014 – E-shopy ke svým nákupům využívá v Čechách stále více lidí, minimálně jednou do roka takto nakoupí téměř 80 %. Která kritéria rozhodují o tom, že si produkt nebo službu pořídí v daném internetovém obchodě? Jedná se o celou řadu věcí, ale jako nedůležitější je z pohledu zákazníka důvěryhodnost. Lidí, kteří nemají zkušenost s e-shopy, je stále méně. Jednou do roka nakoupí přes internetový obchod 79 % a 43 % i několikrát do měsíce. Jen v ČR mají k dispozici na 37 000 online obchodů. „Zákazníci chtějí rychle a levně nakoupit, ale zároveň i mít zaručeno, že jim objednané zb...
Stránka 20 z 22 - 216 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet má nového ředitele marketingu
- Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
- Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
- Neodolatelně lákavé výprodeje budou letos naposledy, novela zamezí manipulaci s cenami
- Nejvýdělečnějším segmentem je prodej erotiky, v Česku boduje i za krize
- Zájem o zboží z druhé roky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Česká e-commerce stagnuje: Velcí hráči zažívají výkyvy, malí stabilně rostou
- Zájem o zboží z druhé ruky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Do Česka přichází trend D2C: firmy obchází prostředníky a loví zákazníky napřímo
- České banky ztratí do pěti let monopol na online platby, některé proto moderní platby komplikují
Poslední články z blogu
- „Chceme otevřít online podnikání lidem, kteří si na to zatím netroufli,“ říká šéf produktu Tomáš Mitana
- Velký průvodce chybami v reklamách na Facebooku a Instagramu
- Transakční e-maily: jak je využít na maximum?
- Reshoper 2023 se blíží. Odborníci poradí, jak s e-shopem vydělávat a růst
- Přechod na Shoptet? Specialista provede celým procesem
- Jak na úspěšný e-shop? V Shoptetu radí speciální tým
- „E-shop je pro mě velká věc. Lidé si radši koupí knížku přímo ode mě než v knihkupectví,“ říká Jaroslav Kmenta
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Jak na reklamace a odstoupení od smlouvy. Co je nového, přiblíží Petra Dolejšová
- Vychytávky pro marketingové kampaně