Tiskové zprávy, Strana 20
13. února 2015
Praha, 13. února 2015 – Na svátek sv. Valentýna kupuje své polovičce dárek zhruba 60 % žen a 26 % mužů, ukázal průzkum společnosti Shoptet. Obvyklá částka, kterou lidé utratí, se pohybuje kolem 500 Kč. Mezi nejoblíbenější dárky patří jednoznačně ty s erotickým nádechem, bonboniéry a květiny. Přesto by však téměř 80 % mužů valentýnské oslavy zcela zrušilo. Naopak až 70 % žen by svátek pravidelně slavilo
30. ledna 2015
Praha, 30. ledna 2015 – Pro více než 60 % majitelů e-shopů je provoz virtuálního obchodu vedlejším příjmem. Na dráhu internetového obchodníka se vydávají jak lidé, kteří již nějakou zkušenost s podnikáním měli (34,9 %), případně již v minulosti přímo provozovali e-shop (27,8 %), tak lidé, pro něž je e-shop jejich prvním podnikatelským počinem (37,3 %). To a mnohé další vyplynulo z ankety, kterou uspořádala společnost Shoptet mezi majiteli svých e-shopů. Více než dvě třetiny e-shopů (71 %) si pronajímají muži. Co se věkového rozpětí týče, nejaktivnější jsou v podnikání přes internet lidé od 2...
21. ledna 2015
Praha, 21. ledna 2015: Společnost Shoptet uvedla v lednu zbrusu nový spot s názvem „Shoptet pomáhá plnit sny tisícům z Vás!“. Za půlminutovým animovaným videem stojí Motion House. Jeho cílem je upozornit, jak jednoduché je založit si e-shop prostřednictvím Shoptetu. Imaginárního panáčka „Shoptetrixe“ mluví představitel Dr. House – herec Martin Stránský. Shoptet na českém trhu působí víc než pět let, pronajímá přes 4 500 e-shopů a tím zaobírá celkem 10 % celkového trhu v pronájmu e-shopů.
29. prosince 2014
Praha, 29. prosince 2015 – Přes 38 % Čechů letos utratilo za vánoční dárky mezi 4 - 8 tisíci Kč, to je v průměru o 2000 Kč více než v loňském roce. Z průzkumu také vyšlo najevo, že téměř 70 % Čechů nakupuje na e-shopech pravidelně po celý rok a ne pouze v období Vánoc.
22. listopadu 2014
Praha 21. listopadu 2014 - Videa z konference Shopcamp 2014 jsou kompletně online, na konferenci se tak mohou podívat i ti, kdo se nemohli osobně zúčastnit. Pomohou jim i prezentace účastníků, které jsou již déle k dispozici na službě SlideShare.
9. listopadu 2014
Praha, 7. listopadu 2014 – Nakupování přes internet se stalo již běžnou součástí života většiny lidí. Alespoň jednou přes e-shop nakoupilo 96 % Čechů, pravidelně pak možnost objednat si vybrané zboží online využívá skoro polovina nich. Průměrná cena jedné objednávky je 1 712 korun a lidé nejčastěji využívají jako způsob platby bankovní převod a dobírku, a to v 32 resp. 27 % případů. Nákupy přes internet jsou oblíbené především díky úspoře času a snadnému srovnání cen. Podle předběžných prognóz bude obrat všech českých e-shopů v roce 2014 celkem činit asi 80 miliard korun.
22. října 2014
Praha, 22. října 2014 – Ondřej Tomek opět rozšiřuje své investice, tentokrát zakoupil necelých 70 % podílu ve společnosti Shoptet, která se zaměřuje na poskytování e-shopových řešení. Cena byla odvozena od hodnoty společnosti, která se odhaduje na 3 miliony USD. Někdejší spoluzakladatel Centrum.cz se dnes soustředí zejména na mladé, dynamické firmy s velkým potenciálem. Shoptet se tak zařadí mezi další společnosti, kde má Tomek podíl.
19. října 2014
Praha, 18. října 2014 – Dnes proběhla dlouho očekávaná BarCamp konference věnovaná e-commerce, ShopCamp 2014, kterou zorganizovaly dvě jedničky v pronajímání e-shopů –Shoptet a ShopSys. Konference se zúčastnilo více než 320 posluchačů, proběhlo celkem devět přednášek a čtyři workshopy.
15. října 2014
Praha, 15. října 2014 – Nakupování online v tuzemských e-shopech je již pro většinu Čechů takřka rutinní záležitostí. V současné době však začínají pomalu ale jistě objevovat výhody nákupu z ciziny. Zahraniční virtuální obchody totiž nabízejí širší sortiment a často také mnohem příznivější ceny.
12. října 2014
Praha, 7. října 2014 – Již příští sobotu 18. října se prostorách ČVUT odehraje ShopCamp, který pomůže rozšířit znalosti v oblasti e-commerce, a stane se tak historicky první BarCamp konferencí v České republice zaměřenou výhradně na e-shopy a internetové podnikání. Dva konkurenti Shoptet a ShopSys tak uvedou hvězdy jako je Jan Řezáč, který přes deset let dává pevný řád webdesignu či Jana Tichého provozující úspěšnou vývojářskou a poradenskou společnost Medio Interactive.
Stránka 20 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti