Poslední článek na blogu

Influenceři na Instragramu

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

ShopCamp 2016
31. srpen 2016

V pátek 16. září 2016 se v Praze uskuteční třetí ročník konference ShopCamp. Opět nabídne zajímavý pohled na českou e-commerce a trendy, které lze v této oblasti očekávat. V rámci konference letos proběhne 18 přednášek a 10 workshopů, které bude moci zhlédnout na 600 účastníků. Pro registrované je vstup tradičně zdarma. „Když jsme před dvěma lety spolu se kolegy ze ShopSys připravovali první ShopCamp, tak jsme si přáli, aby naše konference byla místem, kde se budou lidé z e-commerce rádi setkávat. Oproti minulým ročníkům jsme vzhledem k tomu, že loni byla všechna místa obsazena za dvě minuty,...

Zobrazit více

Pro obchodníky začínají Vánoce už v létě
17. srpen 2016

Praha, 17. srpna 2016 – Léto se pomalu ale jistě chýlí ke konci. Dětem končí prázdniny, novinářům okurková sezóna a naopak obchodníkům se začíná opět blýskat na lepší časy. Velké změny zaznamenávají především e-shopy. Po letních měsících, které bývají z pohledu prodeje statisticky ty nejslabší, nastupuje podzim a předvánoční čas, kdy se lidé do internetových obchodů vracejí a objednávky a tržby několikanásobně narůstají. Proto je potřeba nepodcenit přípravy a nachystat se na náročné období předem. Ačkoli největší nápor zákazníků přichází zhruba týden před Vánoci, mnoho lidí se chce vyvarovat ...

Zobrazit více

Při výběru pokladního systému je potřeba myslet dopředu
10. srpen 2016

Praha, 10. srpna 2016 – Na konci března letošního roku byl schválen zákon o zavedení elektronické evidence tržeb. Velká část obchodníků a řemeslníků, pro něž povinnost vést EET začne platit v průběhu roku 2017, se této změny velmi obává. Práci by však mohl značně zjednodušit výběr správného pokladního systému, který si s EET poradí. Malí i velcí obchodníci se obávají, že jim s nástupem EET přibude i spousta – pro někoho zbytečné – práce. Především živnostníci, řemeslníci a ostatní menší podnikatelé se také bojí rizika zneužití osobních dat a vysokých výdajů, které se pojí s nákupem nových zař...

Zobrazit více

Slabinou českých e-shopů je komunikace
26. červenec 2016

Praha, 26. července 2016 – Při nákupech v e-shopu hodnotní lidé stále více kritérií, už to není jen cena a doručení zboží v pořádku. Vzhledem k velké konkurenci si mohou zákazníci vybrat, kde své peníze utratí. Zásadním problémem českých e-shopů je dle 29,5 % dotázaných špatná a nepružná komunikace. Nemoderní design pak uvedlo 22 % a nedostatečně popsané a nekvalitně vyfocené zboží 18,5 %. Jistým hendikepem e-shopu je skutečnost, že zákazník nestojí tváří v tvář prodavači, který ihned odpovídá na jeho dotazy. „Proto je důležité kvalitně komunikovat všemi možnými kanály. To bohužel stále velké...

Zobrazit více

E-shopy během letních měsíců
12. červenec 2016

Praha, 12. července 2016 – V e-shopech mohou lidé nakupovat 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, přesto se v prodejích odráží různá roční období. Tradičně nejsilnější je období kolem Vánoc, naopak léto je nejslabší, a to o 9 % v porovnání s průměrným měsícem. Nicméně stoupající poměr nákupů přes mobilní zařízení tento mírný propad pomalu snižuje. Během léta také dochází k tomu, že si někteří lidé pletou obchody a e-shopy s půjčovnami, což umožňuje možnost vrácení zboží bez udání důvodu. Léto je vzhledem k dovoleným a pěknému počasí do jisté míry obdobím, kdy mají e-shopy nejnižší tržby. „Častějš...

Zobrazit více

Migrace Shoptet na nový server hosting
27. červen 2016

Společnost Shoptet převedla všechny své aktivity pod křídla VSHostingu. Vše proběhlo za plného provozu více než 8 000 e-shopů, které na „shoptetím“ systému v dané době fungovaly. Průměrná doba nedostupnosti e-shopu při přenášení on the fly byla 24 sekund. Příprava celého procesu trvala 60 dní a samotný přesun pak 4 dny. Na celém procesu pracovalo přes desítku lidí pod vedením Ondřeje Brablce, CTO.   „Ačkoli jsme se k tomuto náročnému kroku dlouho odhodlávali, jsem rád, že jsme to nakonec udělali. Bez perfektní spolupráce e-shopařů by to neproběhlo tak hladce. Po měsíci fungovaní na novém ser...

Zobrazit více

Mít on-line i kamenný obchod se vyplatí
15. červen 2016

Třetina e-shopařů již zjistila, že je pro jejich byznys dobré mít také kamennou prodejnu. To samé platí i obráceně. V dnešním světě je prakticky nezbytností provozovat k obchodu také e-shop. Propojení obou způsobů prodeje je trendem dnešní doby. Přináší to výhody pro obchodníky i zákazníky. Obrat českých e-shopů každoročně roste a letos by se měl přiblížit 100 miliardám korun. Internetové obchody se v roce 2015, kdy byl jejich obrat 81 mld. Kč, na celkové maloobchodu podílely zhruba 8 %. Prostor pro nové e-shopy tu rozhodně je. Majitelé kamenných obchodů si musí uvědomit, že existence e-shop...

Zobrazit více

Z e-shopů se stává práce na plný úvazek pro čím dál více lidí
26. květen 2016

V roce 2013 by se průměrný majitel e-shopu dal popsat jako muž ve věku 26–35 let, pro kterého je online prodej „vedlejšákem“ a jednoduchým způsobem, jak přinést do rodinného rozpočtu nějakou tu korunu navíc. To platí víceméně i nadále, nicméně se za tři roky událo mnoho změn, které mohou tento obraz brzy změnit. Ačkoli e-shopařů-mužů je stále většina, ženy se nenechávají zahanbit a také se stále více noří to tajů internetového prodeje, v současné době již 36,7 % e-shopů vlastní ženy, přičemž v roce 2013 to bylo pouhých 29,2 %. „Ženy se dříve více obávaly, že kvůli nedostatečným technickým zna...

Zobrazit více

Vlastní e-shop je podle Čechů nejjednodušší způsob podnikání
17. květen 2016

Praha, 17. května 2016 – Z průzkumu společnosti Shoptet vyplynulo, že o vlastním podnikání někdy touží až 82 % dotázaných, 65 % vidí provozování e-shopu, jako ten nejméně nákladný a nejjednodušší způsob. Internetový obchod často vnímají jako ideální možnost, jak si při stávajícím zaměstnání přivydělat. Mít svůj byznys, vzít svůj osud do vlastních rukou nebo pracovat „na svém“ je stále v Česku snem mnoha lidí. Konkrétně 82 % dotázaných přemýšlí o vlastním podnikání. V 65 % pak uvedli, že e-shop vnímají jako nejjednodušší začátek podnikání. Následuje pohostinství, služby a řemeslo. Pro 46 % je ...

Zobrazit více

Obchodníci přijímají elektronickou evidenci tržeb s rozpaky
21. duben 2016

Praha, 21. dubna 2016 – Elektronická evidence tržeb bude zavedena pro obchodníky v druhé vlně. Pokud půjde vše dle plánu, jde o začátek března 2017. Většina, konkrétně 76 % z nich, se toho ale obává. Jde především o pořízení technického zařízení a internetového připojení potřebného pro EET, čas a práci navíc. Největší strach mají malé obchody (92 %) na méně frekventovaných místech. Z dotázaných majitelů obchodů má 76 % obavy ze zavedení EET. Dle jejich názoru bude mít tato povinnost negativní dopad na jejich podnikání. „Část z nich (6 %) to vnímá jako konec jejich byznysu. Jedná se o malé obch...

Zobrazit více

Stránka 5 z 13 - 123 položek celkem