Poslední článek na blogu

Reshoper nabídne oborový veletrh i poradenství pro e-shopy zdarma

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy

Vánoční nákupy on-line jsou v plném proudu
16. listopad 2016

Hlavní nápor v souvislosti s vánočními nákupy e-shopy zaznamenaly začátkem listopadu, kdy došlo k nárůstu objednávek o 26 %. Alespoň část dárků bude letos v internetových obchodech pořizovat téměř 96 % on-line dotázaných1. Téměř dvě třetiny nakupujících nebude experimentovat a využijí služeb e-shopů, se kterými mají již předchozí dobrou zkušenost. Jen 18 % respondentů má již pořízenou většinu dárků. „První vlna vánočních nákupů na e-shopech většinou začíná v polovině září. Letos sice tento nárůst přišel o něco později, ale o to výrazněji. Začátkem října stoupl počet objednávek o 16 %. Určitou...

Zobrazit více

Shoptet Pokladna nově i pro ubytovací služby – tiskové oznámení
15. listopad 2016

Dobrý den, s blížícím se termínem zavedení povinnosti EET pro část podnikatelů, rozšířila společnost Shoptet svůj pokladní systém Pokladna také pro ubytovací služby. nových zařízení. Intuitivní systém je velmi jednoduché ovládat odkudkoli a z jakéhokoli zařízení, včetně mobilů a tabletů, tudíž odpadá nutnost pořizování nových zařízení nebo jiného pokladního softwaru. Shoptet Pokladna není pouze software pro EET, ale nabízí plnohodnotný pokladní systém, který lze propojit s účetním systémem. Statistiky a přehledy umožňují mít neustálou kontrolu nad stavem svého podnikání. Cena za měsíc začíná ...

Zobrazit více

Jak zvládnout Vánoce s grácií? 5 tipů pro majitele e-shopů
25. říjen 2016

Praha, 25. října 2016 – Je konec října, na pultech supermarketů se pomalu objevují první čokoládové kolekce a čím dál více obchodů začínají zdobit vánoční dekorace. Opravdová předvánoční horečka, která vypukne již zhruba za měsíc, se totiž nezadržitelně blíží, a je proto nyní optimální doba vychytat poslední nedostatky, aby nejen kamenné, ale především internetové obchody nápor zákazníků ve zdraví přežily. „Konec léta byl ideálním časem na celkovou analýzu předvánočního období loňského roku, jeho vyhodnocení a nastavení plánu na letošek. Nyní by už měli majitelé e-shopů mít představu, jak blí...

Zobrazit více

Strašák jménem EET – zkomplikuje život majitelům e-shopů?
18. říjen 2016

Praha, 18. října 2016 – Ačkoli se první vlna zavedení elektronické evidence tržeb kvapem blíží, e-shopů se tato povinnost začne týkat až od 1. března 2017. Již nyní se ale mnoho majitelů internetových obchodů obává, jaký bude mít EET na jejich podnikání dopad. Jako velký problém se může jevit i pouhé rozdělení, které typy plateb podléhají elektronické evidenci tržeb a které nikoliv. Mezi prvně jmenované patří platba v hotovosti či kartou při osobním převzetí, kartou online, využití platebních metod typu PayPal nebo platba na dobírku, kdy prodejce inkasuje peníze od přepravce v hotovosti. V tě...

Zobrazit více

Doprava je alfou a omegou každého dobrého e-shopu
27. září 2016

Praha, 27. září 2016 - Rychlý a spolehlivý partner, který zboží doručí včas a v pořádku, je pro e-shopy zcela zásadní. V uplynulých dvou letech vzrostl podíl menších dopravců, velcí giganti si udrželi svou pozici. Nejčastěji lidé volí Českou poštu, která v současné době ukrajuje přes 42 % z pomyslného koláče. Na druhém místě se již několik let drží PPL s 15 %. Česká pošta hraje, díky své husté síti poboček a tradici, od začátku mezi dopravci prim. Dalo by se předpokládat, že vzhledem k narůstající konkurenci bude její pozice klesat. Naopak za poslední dva roky došlo k mírnému nárůstu. „V roce...

Zobrazit více

ShopCamp 2016 - Nejen o tom, jak na úspěšný e-shop a expanzi
20. září 2016

Praha 19. září 2016 – Letošní ShopCamp proběhl v pátek 16. září v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze. Pořadateli konference, které se zúčastnilo přes 600 lidí, byly stejně jako v minulých letech společnosti ShopSys a Shoptet. Podařilo se připravit 22 přednášek a 8 workshopů, díky partnerům byl pro registrované účastníky vstup na akci zdarma. Jedním z hlavních témat, kterému se věnovalo hned několik mluvčích, byla expanze do zahraničí. Konferenci tradičně zahájil Tomáš Braverman z Heureky, který seznámil přítomné s letošním čísly a trendy v oblasti e-commerce. V roce 2016 zažívají ne...

Zobrazit více

ShopCamp 2016
31. srpen 2016

V pátek 16. září 2016 se v Praze uskuteční třetí ročník konference ShopCamp. Opět nabídne zajímavý pohled na českou e-commerce a trendy, které lze v této oblasti očekávat. V rámci konference letos proběhne 18 přednášek a 10 workshopů, které bude moci zhlédnout na 600 účastníků. Pro registrované je vstup tradičně zdarma. „Když jsme před dvěma lety spolu se kolegy ze ShopSys připravovali první ShopCamp, tak jsme si přáli, aby naše konference byla místem, kde se budou lidé z e-commerce rádi setkávat. Oproti minulým ročníkům jsme vzhledem k tomu, že loni byla všechna místa obsazena za dvě minuty,...

Zobrazit více

Pro obchodníky začínají Vánoce už v létě
17. srpen 2016

Praha, 17. srpna 2016 – Léto se pomalu ale jistě chýlí ke konci. Dětem končí prázdniny, novinářům okurková sezóna a naopak obchodníkům se začíná opět blýskat na lepší časy. Velké změny zaznamenávají především e-shopy. Po letních měsících, které bývají z pohledu prodeje statisticky ty nejslabší, nastupuje podzim a předvánoční čas, kdy se lidé do internetových obchodů vracejí a objednávky a tržby několikanásobně narůstají. Proto je potřeba nepodcenit přípravy a nachystat se na náročné období předem. Ačkoli největší nápor zákazníků přichází zhruba týden před Vánoci, mnoho lidí se chce vyvarovat ...

Zobrazit více

Při výběru pokladního systému je potřeba myslet dopředu
10. srpen 2016

Praha, 10. srpna 2016 – Na konci března letošního roku byl schválen zákon o zavedení elektronické evidence tržeb. Velká část obchodníků a řemeslníků, pro něž povinnost vést EET začne platit v průběhu roku 2017, se této změny velmi obává. Práci by však mohl značně zjednodušit výběr správného pokladního systému, který si s EET poradí. Malí i velcí obchodníci se obávají, že jim s nástupem EET přibude i spousta – pro někoho zbytečné – práce. Především živnostníci, řemeslníci a ostatní menší podnikatelé se také bojí rizika zneužití osobních dat a vysokých výdajů, které se pojí s nákupem nových zař...

Zobrazit více

Slabinou českých e-shopů je komunikace
26. červenec 2016

Praha, 26. července 2016 – Při nákupech v e-shopu hodnotní lidé stále více kritérií, už to není jen cena a doručení zboží v pořádku. Vzhledem k velké konkurenci si mohou zákazníci vybrat, kde své peníze utratí. Zásadním problémem českých e-shopů je dle 29,5 % dotázaných špatná a nepružná komunikace. Nemoderní design pak uvedlo 22 % a nedostatečně popsané a nekvalitně vyfocené zboží 18,5 %. Jistým hendikepem e-shopu je skutečnost, že zákazník nestojí tváří v tvář prodavači, který ihned odpovídá na jeho dotazy. „Proto je důležité kvalitně komunikovat všemi možnými kanály. To bohužel stále velké...

Zobrazit více

Stránka 5 z 13 - 129 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss