Tiskové zprávy, Strana 5
25. ledna 2021
Celkový obrat e-shopů využívajících platformu společnosti Shoptet se meziročně zvýšil o 50 % na 36 miliard korun. Řešení české e-shopové jedničky aktuálně využívá zhruba 24 tisíc internetových obchodů, tedy přibližně o pět tisíc e-shopů více než před rokem. Sám Shoptet svůj obrat meziročně navýšil na přibližně 200 milionů korun. Na platformě společnosti Shoptet během loňského roku přibylo zhruba pět tisíc nových internetových obchodů. Celkem jich tak její řešení aktuálně využívá zhruba 24 tisíc, přičemž jejich celkový obrat v roce 2020 dosáhl úrovně 36 miliard korun. „E-shopům využívajícím na...
12. ledna 2021
Povinnost bank nově zajistit při online platbě bezpečné ověření totožnosti dvěma ze tří možných faktorů může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech. Tuto platební metodu v současnosti využívá zhruba 36 % Čechů, podle společnosti Shoptet by však její podíl mohl na několik týdnů až měsíců klesnout až na 26 %. Důvodem bude hlavně pozvolnější adaptace na nový způsob potvrzení plateb. České banky mají od prvního ledna povinnost zajistit ověření každé platby kartou dvěma ze tří faktorů. Těmi jsou speciální kód ePIN, biometrické údaje jako otisk prstu nebo sken obličeje, a také mobilní kl...
6. ledna 2021
České e-shopy zaznamenaly za loňský rok až o třetinu vyšší obraty než v roce 2019. Zákazníci v nich totiž utratili meziročně o 62 miliard korun více, celkem tak Češi loni v internetových obchodech nakoupili za 217 miliard korun. Mezi nejprodávanější kategorie zboží patřila elektronika, domácí potřeby i oblečení. Meziročně o 42 % vzrostl také zájem o nákup potravin online. Údaje vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, jehož platformu využívá více než polovina českých e-shopů. Rostoucí trend online nakupování v loňském roce vlivem protiepidemických opatření ještě více zrychlil. Češi tak v...
21. prosince 2020
České internetové obchody dosáhly v listopadu a prosinci, tedy v hlavní nákupní sezoně, obratu ve výši přibližně 68 miliard korun. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu e-shopů. Obchody podle ní v tomto období odbavily zhruba 30 milionů objednávek, v přepočtu na obyvatele tedy tři objednávky na jednoho člověka. Online prodeje před Vánoci nezpomalilo ani opětovné otevření kamenných obchodů. Online nákupy v posledních dvou měsících letošního roku dosahují podle společnosti Shoptet objemu téměř 70 miliard korun. Předvánoční nákupy už prakticky ...
14. prosince 2020
Mezi nejprodávanější zboží z e-shopů patří před letošními Vánoci zejména chytré hodinky, domácí reproduktory, sluchátka, robotické vysavače, ale i dárkové poukazy do kadeřnictví nebo na masáže. Online prodeje tohoto zboží totiž meziročně vzrostly až trojnásobně, vyplývá z údajů společnosti Shoptet. Návštěvníci e-shopů také několikanásobně častěji vyhledávají produkty vhodné pro domácí aktivity, jako jsou výtvarné sady nebo deskové hry. Průměrný vánoční dárek bude stát téměř dva tisíce korun, více než polovinu z nich (56 %) zákazníci kupují z mobilních zařízení. Vůbec nejvíce vánočních dárků p...
10. prosince 2020
Češi ve středu 9. prosince nakoupili v internetových obchodech zboží za zhruba jeden a půl miliardy korun, a to převážně v odpoledních hodinách. Překonali tak loňské denní maximum předvánočních nákupů, které v e-shopech dosáhlo objemu 1,1 miliardy korun. Vyplývá to z monitoringu objemu online nákupů v reálném čase společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy. Vrcholný nákupní den sezony tak přišel o den dříve než loni. Hlavní důvodem jsou obavy zákazníků o včasné doručení vánočních dárků kvůli přetíženým přepravním službám. Včerejší rekord v celkové hodnotě nákupů v e-shopech v jed...
27. listopadu 2020
Během „nákupního svátku“ Black Friday, který české obchody přebírají po vzoru těch amerických, se průměrné slevy ve velkých e-shopech letos dostanou na úroveň 35 %. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet, tuzemského lídra v oblasti řešení pro tvorbu a správu internetových obchodů. U menších e-shopů budou podle ní slevy činit v průměru 15 %. V obou případech se však budou týkat zejména staršího výprodejového zboží. Do nakupování nejen vánočních dárků v českých e-shopech se letos na Black Friday podle společnosti Shoptet zapojí více než půl milionu spotřebitelů. V případě nákupů ve velkých...
18. listopadu 2020
Předvánoční nákupy Čechů se kvůli zavírání většiny obchodů v rámci protikoronavirových opatření masivně přesouvají na internet. Vlivem současné situace letošní útraty v e-commerce na Black Friday poprvé přesáhnou úroveň jedné miliardy korun. Tedy o čtvrtinu více, než kolik Češi v největších slevových akcích utratili loni (cca 800 milionů korun). Průměrná útrata se bude pohybovat kolem 900 korun. Údaje vyplývají z odhadů společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu internetových obchodů. Díky kombinaci slevových akcí a zavřených obchodů přesáhnou letošní útraty v českých e...
11. listopadu 2020
Podle společnosti Shoptet, tuzemské jedničky na trhu e-shopových řešení, se před letošními Vánoci v internetových obchodech uskuteční až 4 % nákupů na splátky. Zájem již nyní stoupá zejména o sortiment z kategorie elektroniky a zejména mobilních telefonů. Právě přes e-shopové platformy proběhne podle společnosti Home Credit až 80 % všech sjednaných spotřebitelských úvěrů. K nákupům vánočních dárků obecně využije e-shopy podle průzkumu Equa bank 60 % Čechů. Vedle klasických splátek budou Češi také více využívat odložené platby umožňující zaplatit až po obdržení zboží. Zhruba čty...
19. října 2020
Internetovým obchodům se v České republice stále nebývale daří. Podle analýzy společnosti Shoptet, jedničky na poli e-shopových řešení, poptávka po založení nových e-shopů opět sílí. Aktuálně je zhruba o 60 % větší než v běžných měsících. V důsledku pandemie, která často mění i celé obchodní modely, se nárůst týká také online obchodování mezi firmami navzájem. A zatímco u produktů spjatých s cestováním došlo meziročně k propadu obratu o téměř polovinu, bezmála poloviční růst naopak vykazují prodeje potravin či drogerie. Poptávka po nových e-shopech je v České republice stále silná, jak potvrz...
Stránka 5 z 22 - 216 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Shoptet má nového ředitele marketingu
- Jak platí Češi při nákupech? S bezkontaktními kartami patří mezi světové lídry, online se nechtějí vzdát dobírky
- Turbulentnímu období navzdory, Shoptet šel proti trhu a loni významně vyrostl
- Neodolatelně lákavé výprodeje budou letos naposledy, novela zamezí manipulaci s cenami
- Nejvýdělečnějším segmentem je prodej erotiky, v Česku boduje i za krize
- Zájem o zboží z druhé roky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Česká e-commerce stagnuje: Velcí hráči zažívají výkyvy, malí stabilně rostou
- Zájem o zboží z druhé ruky kvůli inflaci roste letos už o pětinu
- Do Česka přichází trend D2C: firmy obchází prostředníky a loví zákazníky napřímo
- České banky ztratí do pěti let monopol na online platby, některé proto moderní platby komplikují
Poslední články z blogu
- Jak se Řeznictví u Bobra vypořádalo s výzvami online prodeje a zvládlo logistiku chlazených potravin
- Práce v Customer Care nemusí být nuda. Vyzpovídali jsme naše konzultanty
- Jak nachystat e-shop na příchod Google Analytics 4
- Daniel Sosýn: Místo dráhy lékaře začal vyrábět proteiny. Dnes má obrat 70 milionů i zářez ve Forbesu
- Petra Nulíčková: Jak neztrácet dobré zaměstnance a co s toxickými lidmi ve firmě?
- „Někdy se trefíš do brány, někdy tě soupeř srazí,“ říká o práci obchodníka Jakub Honzák
- Jak efektivně využít AI při práci v online marketingu a kdy se na ni úplně nespoléhat?
- Jak organicky uspět na TikToku
- Nezaplacené faktury: jak na vymáhání dlužných pohledávek?
- Vybíráte šablonu pro e-shop? Inspirujte se