Tiskové zprávy, Strana 5
2. listopadu 2021
Majitelé českých e-shopů se poctivě připravují na blížící se předvánoční období. Podle průzkumu společnosti Shoptet plánuje až třetina z nich najmout brigádníky, protože by bez nových pracovních posil nebyli schopni zvládnout očekávaný zvýšený zájem o jejich produkty. Kromě toho se ale musí potýkat také s hrozbou zpomalené dodávky zboží. Internetoví obchodníci se na příchod vánoční sezony chystají dlouhé měsíce dopředu. Předzásobují se, chystají slevové akce a také posilují svůj tým pracovníků, bez kterých by předvánoční nápor jen těžko zvládli. Podle interního průzkumu společnosti...
18. října 2021
Oblast e-commerce v České republice nadále roste. Ve třetím čtvrtletí letošního roku dosáhl obrat tuzemských e-shopů 46,77 miliard korun, což je o 20 procent více než v předpandemickém roce 2019. Během léta, které je obvykle nejslabším obdobím roku, přibylo v Česku 2 860 nových e-shopů. Podle společnosti Shoptet jich zde aktuálně funguje 42 173. I přes rekordní výsledky v roce 2020 se českým e-shopům stále daří růst. Covidová opatření oblasti e-commerce bezpochyby pomohla v rychlejším růstu, i přesto si však e-shopy i ve třetím čtvrtletí letošního roku dokázaly v ...
9. září 2021
Největší český poskytovatel e-shopové platformy Shoptet získal do svých řad novou posilu. Do vedení nově vznikajícího týmu, jehož cílem je rozvoj platební brány Shoptet Pay, přichází Ondřej Buben. Nový projekt Shoptet Pay získal od září letošního roku svého šéfa. O rozvoj platební brány se postará Ondřej Buben, který do Shoptetu přichází z ČSOB, kde měl na starosti sekci zabývající se akceptací platebních karet. Své zkušenosti by měl nyní uplatnit při sestavování vlastního týmu a zdokonalování Shoptet Pay, jejímž cílem je zefektivnění podnikání více než 28 000 tisícům malých a stře...
1. září 2021
Největší český poskytovatel e-shopové platformy Shoptet představuje velkou novinku. Pro svých více než 28 000 klientů spouští unikátní platební bránu Shoptet Pay. Ta má zefektivnit jejich podnikání a pomoci růst malým a středním e-shopům. Jednoduché ovládání, podpora rozvoje byznysu a zjednodušení prodeje patří mezi klíčové faktory, které e-shopaři nejčastěji řeší při výběru vhodné platební brány. Chtějí ušetřit čas a nezaobírat se složitostmi, které jim ztěžují či dokonce znemožňují co nejefektivněji podnikat. Společnost Shoptet, která je největším českým poskytovatelem e-shopové platfo...
23. srpna 2021
Vlastníci e-shopů nemají strach z případných podzimních pandemických restrikcí. Téměř 50 % z nich se na další potenciální lockdown nijak speciálně nepřipravuje. Vyplývá to z interního průzkumu společnosti Shoptet, který proběhl na přelomu července a srpna letošního roku. Oblast ecommerce v České republice zažila během pandemie rekordní časy. Jen ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl celkový obrat 50,45 miliard korun, což je v meziročním srovnání více než desetiprocentní nárůst. I z tohoto důvodu nemají majitelé e-shopů strach z případných dalších omezení...
8. srpna 2021
Obrat českých e-shopů ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl 50,45 miliard, což je v meziročním srovnání nárůst o více než deset procent. Rekordní druhý kvartál podtrhuje i nárůst 3 144 nových e-shopů v tomto období. Podle dat společnosti Shoptet jich aktuálně v České republice funguje 41 639. Přesně 50,45 miliard, takový byl obrat české e-commerce scény v druhém kvartálu letošního roku. Meziročně se jedná o nárůst 5,5 miliardy, v roce 2020 byl za stejné období obrat 44,98 miliard. „Meziroční srovnání výsledků potvrzuje, že oblast e-commerce zaznamenala b...
7. července 2021
Společnost Shoptet, která je českým lídrem v pronájmu e-shopových řešení, rozšiřuje svůj tým o novou posilu. Stává se jí Petra Krištof, která má na starosti rozvoj partnerské sítě a poskytovatelů služeb z oblasti dopravy, platebních bran nebo účetnictví. Více než dva roky pracovala v Googlu, kde pomáhala rozvíjet české e-commerce firmy. Poté hledala nové výzvy a nejvíce ji zaujala společnost Shoptet, největší poskytovatel e-shopových řešení v České republice. „Při pohovorech jsem zjistila, že firemní kultura Shoptetu je mi ze všech společností, se kterými jsem byla...
30. června 2021
Druhým nejhledanějším zbožím na českých e-shopech se v červnu letošního roku staly hry na PlayStation 5. Podle společnosti Shoptet, která je největší českou e-shopovou platformou, jejich prodej meziměsíčně vzrostl o 172 procent. Celkově dosáhly e-shopy z kategorie počítače a hry v červnu obratu více než 44 milionů korun. Důvodem je vysvědčení, kdy rodiče kupují odměny pro své ratolesti. Jako odměnu za vysvědčení dostanou žáci v letošním roce nejčastěji elektroniku. S koncem školního roku, který se z velké části odehrával distančně, vzrostl zájem o zboží z ka...
19. dubna 2021
Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí loňského roku prodaly e-shopy zboží za zhruba 21 miliard korun, v tom letošním za přibližně 37 miliard. Hlavním důvodem je rostoucí obliba online nákupů, které se stále častěji týkají jídla z restaurací, potravin i věcí denní spotřeby. E-shopy na platformě Shoptet meziročně zaznamenaly prudký růst – s nárůstem obratu o 51 % výrazně převýšily tržní průměr. Během prvních tří měsíců roku na platformě vzniklo zhruba čtyři tisíce nových e-shopů,...
13. dubna 2021
Ve společnosti Shoptet, českém lídrovi v oblasti řešení tvorby a správy e-shopů, dochází k výměně na pozici CEO. Současného šéfa a zakladatele Shoptetu Miroslava Uďana v dubnu vystřídal Samuel Huba, který ve společnosti doposud zastával pozici provozního ředitele. Ve své nové roli se bude soustředit především na nové rozvojové projekty, zahraniční expanzi a také na nárůst počtu klientů a zaměstnanců. Miroslav Uďan ve společnosti nadále zůstává, přesouvá se však do strategické role mimo její přímé řízení. Nový CEO Shoptetu Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018, zastával pozici provozn...
Stránka 5 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti