Tiskové zprávy, Strana 6
31. března 2021
Pandemie a s ní související opatření včetně uzavření kamenných obchodů výrazně posílily online nákupy. Podle průzkumu společnosti Shoptet si na ně ale Češi natolik zvykli, že u čtyř z deseti z nich (38,1 %) budou nákupy v e-shopech převažovat i po jejich odeznění. Naproti tomu kamenné obchody plánuje jednoznačně více využívat jen čtvrtina Čechů (26,1 %). Většině lidí (81,3 %) také v nabídce internetových obchodů nic nechybí, a pokud ano, nejčastěji jde o možnost si zboží – především oblečení – osobně vyzkoušet. Nejraději už vždy jen online zase Češi chtějí nakupovat zejména elektroniku, ale na...
15. března 2021
Marketingový tým největšího českého poskytovatele e-shopových řešení Shoptet posílil nový manažer Ivo Mrena. Ten bude mít nově na starosti značku Shoptet Premium pro individualizované e-shopové řešení, a především komunikaci na slovenském trhu, kde Shoptet cílí na pozici jedničky. Ivo Mrena uplynulé dva roky působil v digitální agentuře Peppermint Digital, kde zodpovídal za digitální komunikaci automobilky Škoda Auto. Ivo Mrena přechází do Shoptetu z agentury Peppermint Digital, kde vedl digitální kampaně a dlouhodobou komunikaci české automobilky na sociálních sítích. Během svého více n...
8. března 2021
Rozvozu květin se k příležitosti Mezinárodního dne žen daří více než na Valentýna. V e-shopech tuto pozornost během posledních dvou týdnů objednalo téměř třikrát více Čechů než na začátku února. Vyplývá to z analýzy společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu internetových obchodů. Zatímco květiny v běžných měsících kupuje online v průměru 30 tisíc mužů, před MDŽ je to až 140 tisíc. Průměrná cena jedné růže dosahuje v e-shopech 59 korun, ještě před pěti lety činila 39 korun. U příležitosti Mezinárodního dne žen jsou Češi ve výběru dárků výrazně konzervativnější než v pří...
22. února 2021
Páteční vyhlášení nových pravidel pro nošení ochranných pomůcek v MHD nebo obchodech výrazně zvýšilo poptávku po respirátorech. Podle společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy, hledalo přes víkend respirátory na internetu téměř 600 tisíc lidí, přičemž jejich hledanost neklesá ani dnes. Největší zájem je o balení po pěti a deseti kusech. Průměrná cena respirátorů FFP2 v e-shopech činí 22 korun za kus, u respirátorů třídy FFP3 potom 68 korun za kus. Hledanost nanoroušek se zvýšila čtrnáctkrát. Víkendová hledanost respirátorů na internetu se i navzdory svému výraznému nárůstu nevyr...
12. února 2021
České internetové obchody ve dvou týdnech předcházejících svátku svatého Valentýna zaznamenaly výrazně zvýšenou poptávku po erotických deskových hrách. Podle společnosti Shoptet, největší tuzemské e-shopové platformy, byla o 60 % vyšší než v běžném období. Oproti předchozím rokům také o valentýnském víkendu podle odhadů až šestinásobně stoupne poptávka po rozvozu jídla z restaurací, útraty za online nákupy květin vzrostou až o třetinu. Hlavní letošní změnou je potom nemožnost objednávat oblíbené valentýnské večeře a pobyty. Letošní oslavy svátku zamilovaných nabídnou vzhledem k aktuální ...
1. února 2021
V Česku v současné době funguje zhruba 46 tisíc e-shopů, v přepočtu na počet obyvatel nejvíce v Evropě. Loni se jejich počet meziročně navýšil přibližně o osm tisíc. Jedním z důvodů prudkého nárůstu byl i přechod řady podnikatelů do online prostředí, které jim během mimořádných opatření umožnilo pokračovat v jejich činnosti. Začínající e-shopaři využívající největší českou e-shopovou platformu Shoptet se mohou nově zapojit do vzdělávacího projektu Shoptet Univerzita. Díky lektorům z řad předních odborníků z oboru budou moci zvýšit svou konkurenceschopnost na novém trhu. Česká e-commerce ...
25. ledna 2021
Celkový obrat e-shopů využívajících platformu společnosti Shoptet se meziročně zvýšil o 50 % na 36 miliard korun. Řešení české e-shopové jedničky aktuálně využívá zhruba 24 tisíc internetových obchodů, tedy přibližně o pět tisíc e-shopů více než před rokem. Sám Shoptet svůj obrat meziročně navýšil na přibližně 200 milionů korun. Na platformě společnosti Shoptet během loňského roku přibylo zhruba pět tisíc nových internetových obchodů. Celkem jich tak její řešení aktuálně využívá zhruba 24 tisíc, přičemž jejich celkový obrat v roce 2020 dosáhl úrovně 36 miliard korun. „E-shopům využívajícím na...
12. ledna 2021
Povinnost bank nově zajistit při online platbě bezpečné ověření totožnosti dvěma ze tří možných faktorů může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech. Tuto platební metodu v současnosti využívá zhruba 36 % Čechů, podle společnosti Shoptet by však její podíl mohl na několik týdnů až měsíců klesnout až na 26 %. Důvodem bude hlavně pozvolnější adaptace na nový způsob potvrzení plateb. České banky mají od prvního ledna povinnost zajistit ověření každé platby kartou dvěma ze tří faktorů. Těmi jsou speciální kód ePIN, biometrické údaje jako otisk prstu nebo sken obličeje, a také mobilní kl...
6. ledna 2021
České e-shopy zaznamenaly za loňský rok až o třetinu vyšší obraty než v roce 2019. Zákazníci v nich totiž utratili meziročně o 62 miliard korun více, celkem tak Češi loni v internetových obchodech nakoupili za 217 miliard korun. Mezi nejprodávanější kategorie zboží patřila elektronika, domácí potřeby i oblečení. Meziročně o 42 % vzrostl také zájem o nákup potravin online. Údaje vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, jehož platformu využívá více než polovina českých e-shopů. Rostoucí trend online nakupování v loňském roce vlivem protiepidemických opatření ještě více zrychlil. Češi tak v...
21. prosince 2020
České internetové obchody dosáhly v listopadu a prosinci, tedy v hlavní nákupní sezoně, obratu ve výši přibližně 68 miliard korun. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu e-shopů. Obchody podle ní v tomto období odbavily zhruba 30 milionů objednávek, v přepočtu na obyvatele tedy tři objednávky na jednoho člověka. Online prodeje před Vánoci nezpomalilo ani opětovné otevření kamenných obchodů. Online nákupy v posledních dvou měsících letošního roku dosahují podle společnosti Shoptet objemu téměř 70 miliard korun. Předvánoční nákupy už prakticky ...
Stránka 6 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení
- Proč dělat video obsah na sítě a jak si poradit i bez velkých rozpočtů?
- Popisky vytvořené umělou inteligencí? Je to tu!