Tiskové zprávy, Strana 8
14. července 2020
Obrat české e-commerce se v letošním prvním pololetí meziročně zvýšil o 31 % na 83 miliard korun. Vyplývá to ze statistik největšího českého poskytovatele e-shopových řešení Shoptet, poměrově přepočtených dle jeho vlastního podílu na trhu. Mezi kategoriemi zboží se nejvíce dařilo elektronice s podílem 32 % na celkovém obratu. Největší meziroční nárůst online prodejů, zejména vlivem koronavirové pandemie, zaznamenala v prvním pololetí kategorie jídla a pití (o 120 %). Online platby kartou s podílem 32 % podle Shoptetu překonaly dobírku (31 %) a více než polovina objednávek (53 %) přišla z ...
16. června 2020
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet svým zákazníkům nově poskytuje možnost prodávat zboží přes největší český internetový obchod Alza.cz. Napojit se na tzv. Alza Dropshipment mohou díky doplňku Alza Expando. Alza pro ně zajistí kompletní zpracování objednávky, zákaznický servis, vratky či reklamace, nabízí ale také IT podporu. Alza ročně eviduje 185 milionů návštěv a obrat ve výši 29 miliard korun. Plaftormu Shoptet využívá 21 tisíc e-shopů s ročním obratem 28 miliard. Shoptet jako česká jednička mezi e-shopovými řešeními a Alza jakožto největší internetový obchod začátkem ...
11. června 2020
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet posiluje svůj tým o dva nové manažery. Řízení nových projektů včetně značky Shoptet Premium bude mít nově na starosti Peter Topor, který uplynulé tři roky působil v obchodu s obuví Footshop. Novým technickým ředitelem se stal Filip Kopecký, dosavadní ředitel rozvoje technologií na Letišti Praha, který předtím zastával vedoucí pozice i ve společnosti Zoot. Peter Topor přechází do Shoptetu ze společnosti Footshop, která provozuje e-shop a kamenné prodejny s prémiovými teniskami v mnoha zemích EU. Během svého tříletého působení zde zastával ...
27. května 2020
Společnost Shoptet vstupuje po deseti letech na trhu standardizovaných e-shopových řešení také do segmentu e-shopů na míru. A to díky nově vznikající samostatné značce Shoptet Premium. Chce tak změnit zaběhnutý způsob jejich tvorby, který oproti výrazně dostupnějším „krabicovým“ řešením obnáší investice v řádu milionů korun. Nový koncept sníží náklady na vývoj e-shopu na míru až na desetinu. V rámci jedné ceny totiž nabízí podobné výhody jako u standardizovaných řešení, například pravidelné aktualizace, nové funkce a odpovídající technologie. Prémiové e-shopy poskytnou jejich provozovatelům vo...
21. května 2020
Výrobci z různých odvětví začali v posledních měsících výrazněji nahrazovat klasický model distribuce zboží prostřednictvím velkoobchodů a maloobchodních poboček online prodejem v e-shopech. Nový internetový obchod si podle poskytovatele e-shopových řešení Shoptet jen v dubnu zprovoznilo 210 takových podniků. Patří mezi ně například výrobci lihovin, hraček nebo nábytku. Hlavním důvodem je vytvoření jednoduchého prodejního kanálu, který může fungovat za jakékoliv situace. Největší česká platforma pro e-shopová řešení Shoptet zaznamenala během dubna výrazný nárůst internetových obchodů mezi výr...
19. května 2020
Poskytovatel e-shopových řešení Shoptet zaznamenal během karantény prudký nárůst nových e-shopů z řad poskytovatelů lokálních služeb. Během posledních dvou měsíců na platformě vzniklo přes 420 internetových obchodů, které nahradily provoz dočasně uzavřených kamenných poboček. Patří mezi ně kavárny, cukrárny či vinárny, ale také třeba kadeřnictví nebo fotografické ateliéry. Online prodej voucherů nebo rozvoz jídla na objednávku pro tyto podniky často představoval jedinou možnost, jak pokračovat v podnikání. Více než 70 % z nich si ale svůj e-shop plánuje ponechat i nadále. Povinné uzavření pro...
29. dubna 2020
Letošní svátek zamilovaných stráví Češi vzhledem k aktuální situaci většinou v pohodlí domova. Nasvědčují tomu i nákupy v internetových obchodech. Zatímco loni v tomto období výrazně stoupl zájem o zážitkové dary jako wellness pobyty nebo večeře, letošní dárky budou konzervativnější. V e-shopech se oproti jiným měsícům o 350 % zvýšily prodeje květin. Spotřebitelé také nakupují více čokolád (nárůst o 220 %) nebo vína (o 150 % více), přičemž jeden nákup v průměru vychází na 420 korun. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, největší české platformy pro e-shopy. Před Prvním májem, tradičním č...
1. dubna 2020
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet pokračuje v růstu, v březnu překonal hranici 20 tisíc obchodů využívajících jeho platformu. Společnost během uplynulého roku navíc zdvojnásobila množství doplňků, mezi nejoblíbenější patří slevové kupony nebo různé platební brány. Shoptet ve spolupráci s Rohlik.cz minulý týden spustil službu Suchý Rohlík zaměřenou na prodej trvanlivých potravin. Platformu využívají pro rozvoz jídla záchranným složkám i restaurace Zdeňka Pohlreicha. Společnost Shoptet, český lídr v oblasti e-commerce, zaznamenala na své platformě v uplynulých týdnech dvojn...
25. března 2020
Počet nově založených e-shopů se během minulého týdne více než zdvojnásobil. Společnost Shoptet, největší český poskytovatel e-shopových řešení, zaznamenala v uplynulém týdnu 270 nových internetových obchodů. Běžný týdenní nárůst přitom činí v průměru 130 e-shopů. Aktuálně se na něm nejvíce podílejí firmy z oblasti gastronomie, potřeb pro domácí mazlíčky, drogerie či výrobci ochranných pomůcek. Současná situace tak urychlí dlouhodobý trend růstu množství e-shopů. Omezení a různá preventivní opatření proti šíření koronaviru nutí část podnikatelů přesouvat své aktivity do online prostředí. Spol...
23. března 2020
Během posledního únorového a prvních dvou březnových týdnů vzrostly v e-shopech obraty za dezinfekční a hygienické prostředky meziročně o 10 200 %. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, největšího českého poskytovatele e-shopových řešení. V internetových obchodech se daří i domácím pekárnám, jejichž prodeje vzrostly o 420 %. Několikanásobný nárůst poptávky (o 240 %) zaznamenaly i deskové hry. O stovky procent stouply i prodeje šicích strojů a materiálu pro výrobu roušek. Největší podíl na obrovském nárůstu obratu za online prodej zboží z kategorie dezinfekce a péče o ruce eviduje Shoptet ve...
Stránka 8 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?