Poslední článek na blogu

Jak efektivně řešit chybové stránky 404? 

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 7

Nejčastějšími dárky z e-shopů budou chytré hodinky, robotické vysavače i poukazy, více než polovina nákupů je z mobilů
14. prosince 2020

Mezi nejprodávanější zboží z e-shopů patří před letošními Vánoci zejména chytré hodinky, domácí reproduktory, sluchátka, robotické vysavače, ale i dárkové poukazy do kadeřnictví nebo na masáže. Online prodeje tohoto zboží totiž meziročně vzrostly až trojnásobně, vyplývá z údajů společnosti Shoptet. Návštěvníci e-shopů také několikanásobně častěji vyhledávají produkty vhodné pro domácí aktivity, jako jsou výtvarné sady nebo deskové hry. Průměrný vánoční dárek bude stát téměř dva tisíce korun, více než polovinu z nich (56 %) zákazníci kupují z mobilních zařízení. Vůbec nejvíce vánočních dárků p...

Zobrazit více

Rekordní den předvánočních nákupů v e-shopech přišel dříve než loni, Češi včera nakoupili za jeden a půl miliardy
10. prosince 2020

Češi ve středu 9. prosince nakoupili v internetových obchodech zboží za zhruba jeden a půl miliardy korun, a to převážně v odpoledních hodinách. Překonali tak loňské denní maximum předvánočních nákupů, které v e-shopech dosáhlo objemu 1,1 miliardy korun. Vyplývá to z monitoringu objemu online nákupů v reálném čase společnosti Shoptet, největší české e-shopové platformy. Vrcholný nákupní den sezony tak přišel o den dříve než loni. Hlavní důvodem jsou obavy zákazníků o včasné doručení vánočních dárků kvůli přetíženým přepravním službám. Včerejší rekord v celkové hodnotě nákupů v e-shopech v jed...

Zobrazit více

Slevy během Black Friday dosáhnou ve velkých e-shopech 35 %, týkat se ale budou hlavně výprodejového zboží
27. listopadu 2020

Během „nákupního svátku“ Black Friday, který české obchody přebírají po vzoru těch amerických, se průměrné slevy ve velkých e-shopech letos dostanou na úroveň 35 %. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet, tuzemského lídra v oblasti řešení pro tvorbu a správu internetových obchodů. U menších e-shopů budou podle ní slevy činit v průměru 15 %. V obou případech se však budou týkat zejména staršího výprodejového zboží. Do nakupování nejen vánočních dárků v českých e-shopech se letos na Black Friday podle společnosti Shoptet zapojí více než půl milionu spotřebitelů. V případě nákupů ve velkých...

Zobrazit více

Během Black Friday útraty v e-commerce poprvé přesáhnou miliardu korun, podle odhadů o čtvrtinu převýší ty loňské
18. listopadu 2020

Předvánoční nákupy Čechů se kvůli zavírání většiny obchodů v rámci protikoronavirových opatření masivně přesouvají na internet. Vlivem současné situace letošní útraty v e-commerce na Black Friday poprvé přesáhnou úroveň jedné miliardy korun. Tedy o čtvrtinu více, než kolik Češi v největších slevových akcích utratili loni (cca 800 milionů korun). Průměrná útrata se bude pohybovat kolem 900 korun. Údaje vyplývají z odhadů společnosti Shoptet, největší české platformy pro tvorbu a správu internetových obchodů. Díky kombinaci slevových akcí a zavřených obchodů přesáhnou letošní útraty v českých e...

Zobrazit více

Na splátky budou Češi v e-shopech před Vánoci kupovat hlavně elektroniku, na oblíbenosti získávají odložené platby
11. listopadu 2020

Podle společnosti Shoptet, tuzemské jedničky na trhu e-shopových řešení, se před letošními Vánoci v internetových obchodech uskuteční až 4 % nákupů na splátky. Zájem již nyní stoupá zejména o sortiment z kategorie elektroniky a zejména mobilních telefonů. Právě přes e-shopové platformy proběhne podle společnosti Home Credit až 80 % všech sjednaných spotřebitelských úvěrů. K nákupům vánočních dárků obecně využije e-shopy podle průzkumu Equa bank 60 % Čechů. Vedle klasických splátek budou Češi také více využívat odložené platby umožňující zaplatit až po obdržení zboží. Zhruba čty...

Zobrazit více

Druhou vlnu zažívají i e-shopy, poptávka po nových obchodech je o 60 % větší než obvykle
19. října 2020

Internetovým obchodům se v České republice stále nebývale daří. Podle analýzy společnosti Shoptet, jedničky na poli e-shopových řešení, poptávka po založení nových e-shopů opět sílí. Aktuálně je zhruba o 60 % větší než v běžných měsících. V důsledku pandemie, která často mění i celé obchodní modely, se nárůst týká také online obchodování mezi firmami navzájem. A zatímco u produktů spjatých s cestováním došlo meziročně k propadu obratu o téměř polovinu, bezmála poloviční růst naopak vykazují prodeje potravin či drogerie. Poptávka po nových e-shopech je v České republice stále silná, jak potvrz...

Zobrazit více

E-shopy zbrojí na Vánoce více než loni, podle lídrů české e-commerce očekávají kvůli covidu rekordní online prodeje
12. října 2020

České internetové obchody se podle společnosti Shoptet, jedničky na poli řešení pro tvorbu a správu e-shopů, připravují na letošní předvánoční nákupy více než obvykle. Přes 70 % z nich již shání brigádníky do skladů, což je obtížné zejména ve velkých městech. Už od poloviny roku se na hlavní sezonu připravuje třeba internetový obchod Mall.cz. Ten očekává, že lidé budou s ohledem na své zdraví výrazně více nakupovat online, stejně jako tomu bylo na jaře. Logisticko-technologická společnost Zásilkovna se na vrchol sezony připravuje dokonce už od začátku roku – nabírá stovky brigádníků, zprovozni...

Zobrazit více

Upcyklace dobývá českou e-commerce. V oblíbenosti vedou repasované notebooky a telefony, ale i použité oblečení
29. září 2020

Trh s repasovanými produkty má v České republice podle společnosti Shoptet hodnotu přesahující 300 milionů korun. Mezi nejoblíbenější produkty patří notebooky a mobilní telefony značky Apple. Obliba recyklovaných výrobků je na vzestupu také u oblečení. Na situaci, kdy průměrný Čech ročně vyprodukuje až 16 kilogramů textilního odpadu, se snaží reagovat velké koncerny i tuzemské značky. Vzniká dokonce i nový trend pronájmu oblečení. Pro budování udržitelného byznysu se ideálním nástrojem stává e-commerce. Obliba recyklovaných a repasovaných produktů stoupá, a společně s ní přibývá také internet...

Zobrazit více

Shoptet expanduje do Maďarska, českým e-shopům chce usnadnit vstup na tamní trh a stát se jeho jedničkou
24. srpna 2020

Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet zahájil expanzi do Maďarska. Jeho cílem je otevřít českým internetovým obchodům cestu na tamní trh e-commerce a stát se na něm do pěti let dominantním hráčem. Za tímto účelem Shoptet aktuálně buduje nové týmy v Budapešti i Praze. Na expanzi společnost plánuje vynaložit desítky milionů korun z vlastních zdrojů. Jedním z cílů zahraniční expanze Shoptetu je usnadnit e-shopům využívajících jeho platformu, kterých je aktuálně přes 21 tisíc, vstup na maďarský trh e-commerce. Společnost se na něm chce zároveň do tří až pěti let stát jedničkou. „...

Zobrazit více

V online prodejích sportovních potřeb vedou hoverboardy a paddleboardy, daří se i elektrickým kolům a koloběžkám
11. srpna 2020

Češi trávící léto aktivně sledují nové trendy – podle statistik největší české e-shopové platformy Shoptet totiž meziročně zhruba dvojnásobně vzrostly online prodeje hoverboardů a paddleboardů. Roste také zájem o elektrokoloběžky a elektrokola, u obou kategorií meziročně zhruba o 50 %. Zatímco v prvním letošním kvartálu se podle Shoptetu prodeje sportovních potřeb propadly o třetinu, ve třetím kvartálu zatím meziročně stouply o pětinu. Zrychlily i prodeje hobby a zahradnických potřeb, například prodeje křovinořezů vzrostly meziročně o 250 %. Největší meziroční nárůst prodejů sportov...

Zobrazit více

Stránka 7 z 24 - 232 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss