Tiskové zprávy<span class="pagination-appendix">, Strana 9</span>
17. květen 2017
Praha, 17. května 2017 – Podnikání v online prostředí stále láká, založení e-shopu je totiž v současné době již otázkou několika málo kliknutí. Další operace spojené s vedením e-shopu však mohou zabrat více času, než se na první pohled zdá. Proto se stále více obchodníků uchyluje k nové strategii a využívá metodu dropshippingu. V současnosti tento obchodní model využívá asi 8 % e-shopařů, jedná se o 10% nárůst oproti minulému roku. I v případě, že internetový obchod funguje na platformě se zautomatizovanými procesy a mnoho věcí tak zvládne bez zásahu lidského faktoru, existuje spousta aktiv...
5. květen 2017
Praha, 4. května 2017 – Mohlo by se zdát, že nákupy v e-shopech, které jsou otevřené 24 hodin denně a sedm dní v týdnu, nemůže ovlivnit počasí ani roční období. Opak je pravdou. Lidé nakupují on-line nejvíce za nepříznivého počasí, a to o více než 20 % než slunečného počasí. V létě musí e-shopaři vynaložit větší úsilí, aby své zboží dobře prodali, v této době využívají zákazníci o cca 15 % častěji než je roční průměr možnost nákupů přes mobilní zařízení. Obecně platí, že většina objednávek přichází v dopoledních hodinách, tedy během pracovní doby. Rozložení nákupů během celého roku funguje...
19. duben 2017
Praha, 19. dubna 2017 – Ani po zavedení EET nebudou mít e-shopaři klid. Příští rok totiž vstoupí v platnost nové nařízení o ochraně osobních údajů GDPR (General Data Protection Regulation), které bude mnohem přísnější než dosavadní předpisy, a sankce za jeho nedodržování by mohlo být pro mnoho společností likvidační. Nařízení se bude týkat všech firem a institucí, ale i jednotlivců a online služeb v rámci celé EU, které shromažďují nebo zpracovávají osobní údaje, tedy i všech českých e-shopů. GDPR začne platit od 25. května 2018. Obecné nařízení o ochraně osobních údajů bylo schváleno 27. dub...
11. duben 2017
Praha, 11. dubna 2017 – Celá třetina zákazníků není spokojena s rychlostí a kvalitou komunikace e-shopů. Přitom právě komunikace patří mezi základní faktory, podle kterých v současné době lidé posuzují důvěryhodnost e-shopů. Zásadní roli hrají také pravdivé informace o dodání zboží a přehledné obchodní podmínky. Přestože mnoho zákazníků stále řeší, že si nemůže zboží z e-shopu osahat, přesto nakonec přes internet nakoupí, vědí totiž, že mají možnost objednávku vrátit či reklamovat. Nejčastěji lidé z internetového obchodu odcházejí s prázdnou kvůli tomu, že nevzbuzuje dostatečnou důvěru. Svou ...
23. březen 2017
Praha, 23. března 2017 – E-shopaři se s EET vyrovnali každý po svém. Lze říci, že v této sféře nedošlo k žádnému hromadnému ukončování podnikání kvůli neznalosti práce s počítačem nebo absenci internetového připojení, jak tomu bylo u drobných obchodníků. Část e-shopů se vyhnula povinnosti evidence tržeb tak, že zrušila možnost on-line plateb, nicméně se jednalo pouze o 5 % z těch, které tuto službu nabízely. Ze všech internetových obchodů, na které se nutnost EET vztahuje, má v současné době již více než 90 % nějaké řešení, k 1. březnu přitom mělo elektronickou evidenci vyřešeno pouze 50 % z n...
9. březen 2017
Praha, 9. března 2017 – Rok 2016 byl pro společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení a pokladních systémů, opět velmi úspěšný. Obrat vzrostl o 73 %, což v reálu znamená nárůst o 20,5 mil. Kč. V současné době má Shoptet pod svými křídly čtvrtinu všech e-shopů v ČR a do dvou let plánuje ovládnout 50 % trhu. Firma v současnosti spravuje více než 10 300 e-shopů, což představuje přibližně čtvrtinu všech internetových obchodů na českém trhu a o 4000 e-shopů více než na konci roku 2015. Obrat společnosti v minulém roce dosáhl 48,2 milionů Kč s DPH, což znamená meziroční ...
21. únor 2017
Praha 21. února 2017 – Až 40 % e-shopů je ročně založeno na jaře, druhá vlna pak přichází na podzim (35 %). Ti, kdo si e-shop pořídí v první polovině roku, jsou úspěšnější a životnost jejich obchodu je třikrát větší. Díky tomu, že se mohou dobře připravit na hlavní nákupní sezónu, vánoční nákupy a novoroční výprodeje, mohou mít zisk hned během prvního roku. Mohlo by se zdát, že jaro je pro e-shopy a e-shopaře do jisté míry klidové období. Opak je pravdou. V této době se toho v zákulisí děje nejvíc. Zakládají se nové internetové obchody (40 %), stávající e-shopaři mají čas inovovat a modernizo...
13. únor 2017
Praha, 13. února 2017 – Už jen dva týdny zbývají do okamžiku, kdy vejde v platnost povinnost vedení EET pro malé i velké obchodníky, tedy i pro majitele e-shopů. Ti se ale dosud vzpamatovávali z povánočních výprodejů a jejich zájem o elektronickou evidenci narůstá až v posledních dnech, a to zhruba o 30 % oproti předchozímu měsíci. Počítá se s tím, že tento zájem se bude i nadále zvyšovat, proto je vhodné vybrat optimální řešení co nejdříve. Majitelé e-shopů budou elektronickou evidenci řešit různými způsoby, záviset bude především na tom, na jaké platformě daný e-shop funguje. „Pokud prode...
25. leden 2017
Praha, 25. ledna 2017 – Druhá vlna zavedení povinnosti EET pro obchodníky přichází prakticky ihned po skončení vánočních prodejů a novoročních výprodejů. Na přípravu mají tedy druhou polovinu ledna a únor. Více než 75 % e-shopařů a 85 % majitelů kamenných obchodů není na elektronickou evidenci tržeb ještě připraveno. Nejkratší měsíc pro ně bude místo odpočinku znamenat mnoho práce. Důležité je vybrat si vhodný produkt. Obchodníci se od podzimu prakticky nezastavili. Nejprve se museli připravit a vypořádat s obdobím vánočních nákupů, poté je čekaly výměny nevhodných dárků a novoroční výprodeje...
17. leden 2017
Na platformě společnosti Shoptet běží od středy 11. ledna přes 10 000 e-shopů. V zemi, kde je 38 500 e-shopů to v praxi znamená, že každý čtvrtý internetový obchod pochází z dílny této firmy. Shoptet na trhu působí osmým rokem a během té doby získal majoritní pozici na českém trhu. E-shopy od Shoptetu jsou populární pro jednoduché intuitivní ovládání, moderní svěží design a především po technologické stránce jdou takříkajíc s dobou. Neustále přináší nějaké „vychytávky“ a novinky, které usnadňují provozovatelům internetových obchodů práci. Nedílnou součástí e-shopů je také plnohodnotný poklad...
Stránka 9 z 19 - 184 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Obrat e-shopů byl v letošním prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než v loňském, e-shopy Shoptetu v růstu překonaly průměr trhu
- Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba
- Češi si v pandemii zvykli na nákupy v e-shopech, čtyři z deseti lidí budou nakupovat převážně online i po návratu k normálu
- Tým Shoptetu posílil Ivo Mrena z Peppermint Digital, zaměří se na slovenský trh i budování značky Shoptet Premium
- Online poptávka po rozvozu květin je před MDŽ třikrát větší než na Valentýna, květiny v e-shopech koupilo 140 tisíc mužů
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
Poslední články z blogu
- Na Shoptet chtějí větší a větší značky. To mě na práci obchodníka baví
- Ptáme se v Doller, jak budovat komunitu a brand
- Březnové novinky
- Recyklační příspěvek: jak ho uvést na účtenku?
- Technická podpora je i o komunikaci. Jedině tak klientovi nabídneme nejlepší řešení
- Jak převést offline business do onlinu – Případová studie
- Petr Handlíř: Jak z reklamy na Facebooku vytěžit maximum?
- Chcete lépe pracovat s daty? Jak jednoduše na Google Data Studio, ukáže Tomáš Hanáček
- Výroba potravin doma a bezpečnost potravin – 2. díl
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic