Tiskové zprávy, Strana 9
9. března 2020
Necelá polovina českých e-shopů (40 %) se podle údajů společnosti Shoptet v posledních týdnech potýká s nedostatkem sortimentu dováženého ze zahraničí. Internetové obchody prodávající zboží přímo z Číny pociťují výpadky dodávek dokonce v 70 % případů. Kvůli poptávce po zboží, které nyní v e-shopech chybí, dosahují propady obratu některých z nich až 30 % oproti běžnému období. Komplikace v mezinárodním obchodu a pohybu zboží i osob způsobené koronavirem dopadají i na provozovatele českých internetových obchodů. Podle údajů společnosti Shoptet, největšího českého poskytovatele e-shopových ...
26. února 2020
Podle údajů společnosti Shoptet, největšího českého poskytovatele e-shopových řešení, přibývá nejvíce nových internetových obchodů vždy začátkem roku. A to zhruba dvaapůlkrát více než v jiných měsících. Mezi jejich zakladateli převažují muži nad ženami, jejich podíl činí 63 %. Nové e-shopy nejčastěji prodávají oblečení a doplňky (18 %). Za lednovým trendem mohou stát předsevzetí, vidina nového začátku i prolínání státních svátků. Nový rok – nové já. Podle údajů společnosti Shoptet vyplývá, že podnikatelé považují podmínky začínajícího kalendářního roku za nejpříznivější pro založení nového e-...
14. února 2020
Nejčastějším dárkem, který Češi pořizují z internetových obchodů ke svátku svatého Valentýna, jsou květiny. Jejich prodeje stouply oproti běžnému období trojnásobně a vyrovnaly se tak i loňským nákupům květin před Prvním májem. Vedle tradičních dárků v podobě čokolády či plyšáků stoupá také obliba erotického prádla, drobných elektrospotřebičů, ale i víkendových pobytů. Data vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, největší české platformy pro e-shopy. Před Dnem svatého Valentýna v českých e-shopech prudce stoupá – převážně ze strany mužů – poptávka po květinách. A to zhruba trojnásobně oproti...
16. ledna 2020
Společnost Shoptet, lídr na trhu české e-commerce, dosáhla za rok 2019 obratu v hodnotě 150 milionů korun bez DPH. V předminulém roce 2018 evidovala celkový obrat ve výši 104 milionů, meziročně se tak jedná o jeho 44% navýšení. Na platformě společnosti vzniklo v uplynulém roce 6,5 tisíce nových e-shopů. Řešení Shoptet tak využívá přibližně 8 z 10 nově vzniklých obchodů. Celkem jich společnost ke konci roku 2019 evidovala 19 102, tedy zhruba 41 % všech českých e-shopů. Ke konci roku 2019 evidoval Shoptet oproti předminulému roku 2018 nárůst obratu o 44 %. „Během loňského roku na platformě vzni...
2. ledna 2020
Loňské nákupy Čechů v internetových obchodech dosáhly celkové hodnoty 161 miliard korun. To je meziročně o 21 miliard korun, tedy o 15 % více než předloni, a zároveň dosud nejvíce v české historii elektronického obchodování. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, lídra na trhu české a slovenské e-commerce, který provozuje více než 20 tisíc e-shopů. Rekordnímu ročnímu obratu napomohl i stoupající počet internetových obchodů, který meziročně vzrostl o 3,5 %. Největší podíly na obratu tvořila elektronika, kosmetika a oblečení. Celkový obrat tuzemských internetových obchodů za loňský rok op...
30. prosince 2019
Začátek nového roku je skvělá příležitost, kdy mohou e-shopy zavést nová či vylepšená pravidla svého fungování. Jejich provozovatelé tak mohou nejen zlepšit své podnikání, ale zároveň udělat něco i pro naši planetu. Pomůže jim k tomu jednoduché desatero, které sestavila společnost Shoptet, největší český poskytovatel řešení pro komplexní správu e-shopů. Jaké jsou tedy rady pro e-shopy na rok 2020? K balení objednávek využívejte co nejvíce recyklovatelných materiálů, zredukujte například množství použitého igelitu. Při přípravě a balení zásilek využijte i použité krabice a výplň. Nepoužív...
16. prosince 2019
Trojici nejprodávanějšího vánočního sortimentu tradičně představuje móda, dům & zahrada a elektronika. Dohromady tvoří více než třetinový (34 %) podíl na veškerém online prodeji. Podle analýzy společnosti Shoptet je ale ze spodních míst rychle dohání nové kategorie zboží. Jedná se o ekologické a české rukodělné produkty. Jejich prodej vzrostl přibližně o 31 %, což je dvojnásobné tempo oproti první trojici. Hlavním důvodem jsou podle Shoptetu změny ve struktuře české e-commerce. Místní producenti či výrobci stále častěji prodávají produkty napřímo přes nově zakládané e-shopy. Dos...
11. prosince 2019
Předvánoční nákupy zboží v internetových obchodech včera dosáhly letošního denního maxima. Češi během úterý 10. prosince utratili v e-shopech více než 1,1 miliardy korun. A to z velké části mezi 16. a 20. hodinou. Údaje vyplývají z monitoringu objemu online nákupů prováděného v reálném čase společností Shoptet, lídrem v oblasti české e-commerce. Několikanásobně vyšší prodeje budou internetové obchody evidovat až do poloviny příštího týdne, oproti loňskému předvánočnímu období stoupnou podle odhadů až o pětinu. Češi včera utratili vůbec nejvyšší denní částku vynaloženou na nákupy v internetový...
9. prosince 2019
Elektronika, oblečení, kosmetika, zboží pro dům a zahradu, ale taky třeba erotické pomůcky. Za to všechno letos Češi na e-shopech zaplatí jenom v předvánočním čase víc než 12 miliard korun. Celková suma, kterou v roce 2019 na e-shopech utratíme, přesáhne podle odborníků 161 miliard korun. Což je o 16 % víc než v loňském roce. „Sledujeme, že některé zboží se v letošním roce prodává víc než loni. I ve srovnání se zbytkem trhu. Takovým případem je třeba oblečení a obecně móda. Zaznamenali jsme meziroční nárůst o 24 %. Že bychom ale oproti tomu sledovali u některého jiného druhu zboží propad...
29. listopadu 2019
Český trh ani letos nebude čekat pravý Black Friday, který se k nám rozšířil ze západních trhů. Tam se pohybují slevy běžně vysoko nad 50 %. V Česku se ale budou průměrné slevy v případě velkých e-shopů pohybovat na úrovni 35 %. U menších online prodejců to bude v průměru dokonce jen 16 %. V obou případech se slevy týkají výprodejového zboží. Například u elektroniky se jedná o starší modely, které jsou jinak hůře prodejné. Data vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, která spravuje téměř 20 000 e-shopů všech velikostí napříč tržními segmenty. Přestože intenzita kampaní na Black Friday v...
Stránka 9 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?
- „E-shopy se snaží dostat co nejvíc lidí a co nejlevněji na web. To ale nestačí.“ Lukáš Pítra o zákaznické zkušenosti
- Proč je při startu podnikání lepší pronájem e-shopu než vlastní řešení