Tiskové zprávy, Strana 9
1. dubna 2020
Největší český poskytovatel e-shopových řešení Shoptet pokračuje v růstu, v březnu překonal hranici 20 tisíc obchodů využívajících jeho platformu. Společnost během uplynulého roku navíc zdvojnásobila množství doplňků, mezi nejoblíbenější patří slevové kupony nebo různé platební brány. Shoptet ve spolupráci s Rohlik.cz minulý týden spustil službu Suchý Rohlík zaměřenou na prodej trvanlivých potravin. Platformu využívají pro rozvoz jídla záchranným složkám i restaurace Zdeňka Pohlreicha. Společnost Shoptet, český lídr v oblasti e-commerce, zaznamenala na své platformě v uplynulých týdnech dvojn...
25. března 2020
Počet nově založených e-shopů se během minulého týdne více než zdvojnásobil. Společnost Shoptet, největší český poskytovatel e-shopových řešení, zaznamenala v uplynulém týdnu 270 nových internetových obchodů. Běžný týdenní nárůst přitom činí v průměru 130 e-shopů. Aktuálně se na něm nejvíce podílejí firmy z oblasti gastronomie, potřeb pro domácí mazlíčky, drogerie či výrobci ochranných pomůcek. Současná situace tak urychlí dlouhodobý trend růstu množství e-shopů. Omezení a různá preventivní opatření proti šíření koronaviru nutí část podnikatelů přesouvat své aktivity do online prostředí. Spol...
23. března 2020
Během posledního únorového a prvních dvou březnových týdnů vzrostly v e-shopech obraty za dezinfekční a hygienické prostředky meziročně o 10 200 %. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, největšího českého poskytovatele e-shopových řešení. V internetových obchodech se daří i domácím pekárnám, jejichž prodeje vzrostly o 420 %. Několikanásobný nárůst poptávky (o 240 %) zaznamenaly i deskové hry. O stovky procent stouply i prodeje šicích strojů a materiálu pro výrobu roušek. Největší podíl na obrovském nárůstu obratu za online prodej zboží z kategorie dezinfekce a péče o ruce eviduje Shoptet ve...
9. března 2020
Necelá polovina českých e-shopů (40 %) se podle údajů společnosti Shoptet v posledních týdnech potýká s nedostatkem sortimentu dováženého ze zahraničí. Internetové obchody prodávající zboží přímo z Číny pociťují výpadky dodávek dokonce v 70 % případů. Kvůli poptávce po zboží, které nyní v e-shopech chybí, dosahují propady obratu některých z nich až 30 % oproti běžnému období. Komplikace v mezinárodním obchodu a pohybu zboží i osob způsobené koronavirem dopadají i na provozovatele českých internetových obchodů. Podle údajů společnosti Shoptet, největšího českého poskytovatele e-shopových ...
26. února 2020
Podle údajů společnosti Shoptet, největšího českého poskytovatele e-shopových řešení, přibývá nejvíce nových internetových obchodů vždy začátkem roku. A to zhruba dvaapůlkrát více než v jiných měsících. Mezi jejich zakladateli převažují muži nad ženami, jejich podíl činí 63 %. Nové e-shopy nejčastěji prodávají oblečení a doplňky (18 %). Za lednovým trendem mohou stát předsevzetí, vidina nového začátku i prolínání státních svátků. Nový rok – nové já. Podle údajů společnosti Shoptet vyplývá, že podnikatelé považují podmínky začínajícího kalendářního roku za nejpříznivější pro založení nového e-...
14. února 2020
Nejčastějším dárkem, který Češi pořizují z internetových obchodů ke svátku svatého Valentýna, jsou květiny. Jejich prodeje stouply oproti běžnému období trojnásobně a vyrovnaly se tak i loňským nákupům květin před Prvním májem. Vedle tradičních dárků v podobě čokolády či plyšáků stoupá také obliba erotického prádla, drobných elektrospotřebičů, ale i víkendových pobytů. Data vyplývají z analýzy společnosti Shoptet, největší české platformy pro e-shopy. Před Dnem svatého Valentýna v českých e-shopech prudce stoupá – převážně ze strany mužů – poptávka po květinách. A to zhruba trojnásobně oproti...
16. ledna 2020
Společnost Shoptet, lídr na trhu české e-commerce, dosáhla za rok 2019 obratu v hodnotě 150 milionů korun bez DPH. V předminulém roce 2018 evidovala celkový obrat ve výši 104 milionů, meziročně se tak jedná o jeho 44% navýšení. Na platformě společnosti vzniklo v uplynulém roce 6,5 tisíce nových e-shopů. Řešení Shoptet tak využívá přibližně 8 z 10 nově vzniklých obchodů. Celkem jich společnost ke konci roku 2019 evidovala 19 102, tedy zhruba 41 % všech českých e-shopů. Ke konci roku 2019 evidoval Shoptet oproti předminulému roku 2018 nárůst obratu o 44 %. „Během loňského roku na platformě vzni...
2. ledna 2020
Loňské nákupy Čechů v internetových obchodech dosáhly celkové hodnoty 161 miliard korun. To je meziročně o 21 miliard korun, tedy o 15 % více než předloni, a zároveň dosud nejvíce v české historii elektronického obchodování. Vyplývá to z údajů společnosti Shoptet, lídra na trhu české a slovenské e-commerce, který provozuje více než 20 tisíc e-shopů. Rekordnímu ročnímu obratu napomohl i stoupající počet internetových obchodů, který meziročně vzrostl o 3,5 %. Největší podíly na obratu tvořila elektronika, kosmetika a oblečení. Celkový obrat tuzemských internetových obchodů za loňský rok op...
30. prosince 2019
Začátek nového roku je skvělá příležitost, kdy mohou e-shopy zavést nová či vylepšená pravidla svého fungování. Jejich provozovatelé tak mohou nejen zlepšit své podnikání, ale zároveň udělat něco i pro naši planetu. Pomůže jim k tomu jednoduché desatero, které sestavila společnost Shoptet, největší český poskytovatel řešení pro komplexní správu e-shopů. Jaké jsou tedy rady pro e-shopy na rok 2020? K balení objednávek využívejte co nejvíce recyklovatelných materiálů, zredukujte například množství použitého igelitu. Při přípravě a balení zásilek využijte i použité krabice a výplň. Nepoužív...
16. prosince 2019
Trojici nejprodávanějšího vánočního sortimentu tradičně představuje móda, dům & zahrada a elektronika. Dohromady tvoří více než třetinový (34 %) podíl na veškerém online prodeji. Podle analýzy společnosti Shoptet je ale ze spodních míst rychle dohání nové kategorie zboží. Jedná se o ekologické a české rukodělné produkty. Jejich prodej vzrostl přibližně o 31 %, což je dvojnásobné tempo oproti první trojici. Hlavním důvodem jsou podle Shoptetu změny ve struktuře české e-commerce. Místní producenti či výrobci stále častěji prodávají produkty napřímo přes nově zakládané e-shopy. Dos...
Stránka 9 z 24 - 235 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
- Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
- Češi se předzásobují medvídky HHC
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
Poslední články z blogu
- Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?
- Jak naplno využít doplněk Základní SEO?
- Jak poznat, že je sales práce pro mě? Vyzpovídali jsme zkušeného obchodníka
- AI v zákaznické péči. Na co si dát pozor při použití umělé inteligence
- Doklad k přijaté platbě, WebP nebo cookie lišta. Přehled Shoptet novinek za první pololetí 2024
- Propagujte jednodušší platby na svém e-shopu a vyhrajte v soutěži s Visa Click to Pay
- Obaly zásilek a nejčastější chyby při balení. Jak to vidí soudní znalec?
- Tvorba grafiky na míru. Jak s grafikem domluvit úpravy pro váš Shoptet
- Místo letní brigády rozjet e-shop? Shoptet nabízí 20% slevu pro studenty
- 7 nejčastějších právních chyb při provozování e-shopu