Tiskové zprávy<span class="pagination-appendix">, Strana 10</span>
12. leden 2017
Praha, 12. ledna 2017 – Hlavní prodejní sezóna, která letos odstartovala začátkem října, pro obchodníky ještě neskončila. První týdny povánočních výprodejů zatím ukazují, že lidé nakupují stejně jako před Vánoci (pokles pouze o 8 %). I když se mnoho nakupujících domnívá, že povánoční výprodeje jsou výhodnější, míra slev je stejná jako v posledních týdnech před Vánoci. Nákupní nálada pokračuje téměř beze změn i po Vánocích. V on-line světě povánoční výprodeje odstartovaly téměř ihned po Štědrém dnu a obchodníci nezaznamenali skoro žádný pokles. Oproti období před Vánoci jsou prodeje jen o 8 % ...
29. prosinec 2016
Někteří lidé se nakupování přes internet stále obávají, stále více Čechů ale internetové obchody využívá běžně a pořizuje v nich vše, od elektroniky přes hračky až po zboží denní potřeby. Díky tomu čemu český trh e-commerce stále strmě roste, což dokazují i výsledky za rok 2016. Letos se totiž poprvé přehoupnul celkový obrat tuzemských e-shopů přes magickou hranici 100 miliard Kč, v roce 2015 přitom činil „pouhých“ 81 miliard. Toto a další zajímavá zjištění přinesl průzkum společnosti Shoptet a srovnávače Zboží.cz. „Celosvětový obrat e-commerce za rok 2016 byl více než 1,9 bilionu amerických ...
22. prosinec 2016
Praha, 22. prosince 2016 – Období vánočních nákupů je možné z pohledu většiny e-shopů již uzavřít. Oproti minulým rokům začaly vzhledem k počasí o něco později, nicméně o to výrazněji. Nejvíce objednávek se uskutečnilo 12. prosince. Akce jako Den dopravy zdarma nebo tzv. černý pátek nakupující ocenili. Letos vánoční nákupy na internetu odstartovaly o něco později. „V předchozích letech jsme mohli sledovat nárůst nákupů již v druhé polovině září. Letos to bylo až na začátku října, což bylo do určité míry dáno i počasím v září, kdy teploty dosahovaly ke 30°C. V říjnu pak došlo k nárůst objedná...
14. prosinec 2016
Letošní období vánočních nákupů míří k cílové rovince, neztrácí však nic na své rychlosti. Poslední objednávky v e-shopech je třeba učinit minimálně tři pracovní dny před Štědrým dnem. Oproti minulému roku vzroste obrat e-shopů o cca 24 %. Obchodníci a e-shopaři nevyjímaje mají od října plné ruce práce a počet objednávek s blížícími se Vánoci roste. „Dle našich zkušeností mohou internetové obchody očekávat největší nápor tento týden, konkrétně 14. a 15. prosince. Pokud lidé volí pro nákup dárků e-shopy a chtějí mít jistotu, že dorazí včas, je nutné objednat zboží, které je skladem nejpozději ...
23. listopad 2016
Elektronickou evidenci tržeb vnímá většina podnikatelů negativně, přesto je možné se na tuto povinnost podívat i z jiného úhlu. Díky kvalitnímu systému si mnozí mohou svou práci zjednodušit a často ještě ušetřit náklady spojené s používáním zastaralých softwarů. Proto je více než důležité si správně vybrat a zvolit pokladní systém, který nabídne i něco navíc. Ideální je nenechávat vše na poslední chvíli, přesto více než 80 % obchodníků, kterých se týká druhá vlna, bude EET řešit až po novoročních výprodejích. Mnoho obchodníků se strachuje, že elektronickou evidenci tržeb nezvládne například k...
16. listopad 2016
Hlavní nápor v souvislosti s vánočními nákupy e-shopy zaznamenaly začátkem listopadu, kdy došlo k nárůstu objednávek o 26 %. Alespoň část dárků bude letos v internetových obchodech pořizovat téměř 96 % on-line dotázaných1. Téměř dvě třetiny nakupujících nebude experimentovat a využijí služeb e-shopů, se kterými mají již předchozí dobrou zkušenost. Jen 18 % respondentů má již pořízenou většinu dárků. „První vlna vánočních nákupů na e-shopech většinou začíná v polovině září. Letos sice tento nárůst přišel o něco později, ale o to výrazněji. Začátkem října stoupl počet objednávek o 16 %. Určitou...
15. listopad 2016
Dobrý den, s blížícím se termínem zavedení povinnosti EET pro část podnikatelů, rozšířila společnost Shoptet svůj pokladní systém Pokladna také pro ubytovací služby. nových zařízení. Intuitivní systém je velmi jednoduché ovládat odkudkoli a z jakéhokoli zařízení, včetně mobilů a tabletů, tudíž odpadá nutnost pořizování nových zařízení nebo jiného pokladního softwaru. Shoptet Pokladna není pouze software pro EET, ale nabízí plnohodnotný pokladní systém, který lze propojit s účetním systémem. Statistiky a přehledy umožňují mít neustálou kontrolu nad stavem svého podnikání. Cena za měsíc začíná ...
25. říjen 2016
Praha, 25. října 2016 – Je konec října, na pultech supermarketů se pomalu objevují první čokoládové kolekce a čím dál více obchodů začínají zdobit vánoční dekorace. Opravdová předvánoční horečka, která vypukne již zhruba za měsíc, se totiž nezadržitelně blíží, a je proto nyní optimální doba vychytat poslední nedostatky, aby nejen kamenné, ale především internetové obchody nápor zákazníků ve zdraví přežily. „Konec léta byl ideálním časem na celkovou analýzu předvánočního období loňského roku, jeho vyhodnocení a nastavení plánu na letošek. Nyní by už měli majitelé e-shopů mít představu, jak blí...
18. říjen 2016
Praha, 18. října 2016 – Ačkoli se první vlna zavedení elektronické evidence tržeb kvapem blíží, e-shopů se tato povinnost začne týkat až od 1. března 2017. Již nyní se ale mnoho majitelů internetových obchodů obává, jaký bude mít EET na jejich podnikání dopad. Jako velký problém se může jevit i pouhé rozdělení, které typy plateb podléhají elektronické evidenci tržeb a které nikoliv. Mezi prvně jmenované patří platba v hotovosti či kartou při osobním převzetí, kartou online, využití platebních metod typu PayPal nebo platba na dobírku, kdy prodejce inkasuje peníze od přepravce v hotovosti. V tě...
27. září 2016
Praha, 27. září 2016 - Rychlý a spolehlivý partner, který zboží doručí včas a v pořádku, je pro e-shopy zcela zásadní. V uplynulých dvou letech vzrostl podíl menších dopravců, velcí giganti si udrželi svou pozici. Nejčastěji lidé volí Českou poštu, která v současné době ukrajuje přes 42 % z pomyslného koláče. Na druhém místě se již několik let drží PPL s 15 %. Česká pošta hraje, díky své husté síti poboček a tradici, od začátku mezi dopravci prim. Dalo by se předpokládat, že vzhledem k narůstající konkurenci bude její pozice klesat. Naopak za poslední dva roky došlo k mírnému nárůstu. „V roce...
Stránka 10 z 19 - 184 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Obrat e-shopů byl v letošním prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než v loňském, e-shopy Shoptetu v růstu překonaly průměr trhu
- Do čela Shoptetu od dubna usedl nový CEO, zakladatele Miroslava Uďana střídá Samuel Huba
- Češi si v pandemii zvykli na nákupy v e-shopech, čtyři z deseti lidí budou nakupovat převážně online i po návratu k normálu
- Tým Shoptetu posílil Ivo Mrena z Peppermint Digital, zaměří se na slovenský trh i budování značky Shoptet Premium
- Online poptávka po rozvozu květin je před MDŽ třikrát větší než na Valentýna, květiny v e-shopech koupilo 140 tisíc mužů
- Respirátory o víkendu na internetu hledalo 600 tisíc lidí, zájem je hlavně o balení po pěti a deseti kusech
- Před Valentýnem se v e-shopech daří erotickým deskovým hrám, online nákupy květin vzrostou až o třetinu
- Česká e-commerce získá další impulz k rozvoji, e-shopová jednička Shoptet pomáhá začínajícím e-shopařům vzdělávacím projektem
- E-shopy na platformě Shoptet loni prodaly za 36 miliard korun, meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu
- Nové dvoufaktorové ověření totožnosti může krátkodobě snížit podíl plateb kartou v e-shopech až o deset procentních bodů
Poslední články z blogu
- Na Shoptet chtějí větší a větší značky. To mě na práci obchodníka baví
- Ptáme se v Doller, jak budovat komunitu a brand
- Březnové novinky
- Recyklační příspěvek: jak ho uvést na účtenku?
- Technická podpora je i o komunikaci. Jedině tak klientovi nabídneme nejlepší řešení
- Jak převést offline business do onlinu – Případová studie
- Petr Handlíř: Jak z reklamy na Facebooku vytěžit maximum?
- Chcete lépe pracovat s daty? Jak jednoduše na Google Data Studio, ukáže Tomáš Hanáček
- Výroba potravin doma a bezpečnost potravin – 2. díl
- Když e-shop mění jméno: Jak se z Nemléko stal Optimistic