Poslední článek na blogu

Jak na jednoduchou klíčovku bez placených nástrojů?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 10

6 mýtů o e-shopech
12. duben 2016

Praha, 12. dubna 2016 – I přesto, že v České republice funguje více než 38 000 e-shopů, nepřestává ubývat lidí, které by lákalo vlastnit internetový obchod. Řada z nich ovšem svůj nápad nedotáhne do finále, případně velmi záhy s vedením e-shopu skončí, a to často kvůli některému ze šesti mýtů, které podnikání přes internet tajemně obestírají. Představy lidí o fungování e-shopu jsou často velmi zkreslené a od reality se výrazně liší. Jak to tedy ve skutečnosti je?  E-shop si může pořídit jen člověk, který rozumí IT Před lety, kdy internet byl výsadou horních deseti tisíc a pro „obyče...

Zobrazit více

Výsledky e-commerce za rok 2015
23. březen 2016

Výsledky e-commerce za rok 2015 – obliba nakupování přes internet stále stoupá Praha, 23. března 2016 – Češi si nákupy přes internet zamilovali. Dokazuje to nejen neustále narůstající počet online obchodů, kterých je v současné době zhruba 38 000, ale také jejich výdělky. Celkový obrat českých e-shopů za rok 2015 byl 81 miliard Kč, což je o celých 20 % více než v roce 2014. Přesto e-shopy stále tvoří pouhých 8 % z celkových maloobchodních prodejů a možnost pro další růst je tak i nadále obrovská. Podrobný průzkum stavu e-commerce za rok 2015 připravila společnost Shoptet ve spolupráci se srov...

Zobrazit více

Jaro je ideální pro založení e-shopu
15. březen 2016

Praha, 15. března 2016 – Po vánočních nákupech a novoročních výprodejích se může zdát, že si e-shopaři konečně budou moci vzít delší dovolenou. Pravdou ale je, že v těchto dnech se pilně připravují na další rok a svůj obchod vylepšují. Pro začínající je právě tato doba vhodná pro založení e-shopu, mají tak dostatek času se etablovat na trhu před hlavní nákupní sezónou. Lidé v e-shopech nakupují po celý rok, ale stejně jako v kamenných obchodech nejvíce utratí během předvánočních nákupů a novoročních výprodejů. Dalo by se tedy říci, že pak pro provozovatele internetových obchodů nastává klidov...

Zobrazit více

Tipy, jak získat loajálního zákazníka
24. únor 2016

Praha, 24. února 2016 – Téměř každý e-shopař ví, že získat nového zákazníka je podstatně náročnější a dražší než si udržet toho stávajícího. Jak si ale „vychovat“ loajálního zákazníka, který se bude stále vracet? Kromě kvalitního zboží a služeb je potřeba nabídnout i něco navíc. „Zkušení provozovatelé internetových obchodů toto pravidlo znají a dělají vše pro to, aby je spokojený zákazník navštěvoval znovu a znovu. Konkurence mezi e-shopy je v Česku veliká, a tak už opravdu nestačí odbavit objednávku včas a bez chyb. Alfou a omegou je vybudovat si se zákazníkem fungující vztah. Vzhledem k tom...

Zobrazit více

V e-shopech se v lednu nakupovalo o sto šest
15. únor 2016

Praha, 15. února 2016 – Předvánoční nákupní horečka zdaleka neskončila Štědrým dnem. Lidé využili lednové výprodeje, což v praxi znamenalo, že počet objednávek klesl oproti prosinci pouze o 9 %. Průměrná cena objednávky se v lednu pohybovala kolem 1650 Kč, což je jen o 8 % méně než během vánočních nákupů.  V lednu lidé využili slev a výprodejových akcích a v e-shopech nakupovali skoro stejně jako před Vánoci. Oproti prosinci počet objednávek klesl pouze o 9 %. Je to téměř o 16 % více, než je celoroční průměr. „I přes to, že nejvíce lidé pořizovali právě zlevněné zboží, tak hodnota jedné obje...

Zobrazit více

Projeví se Valentýn v českých e-shopech?
11. únor 2016

Svátek svatého Valentýna slaví v Česku přibližně 60 % lidí, a to spíše ženy než muži. Ti jsou ve většině případů k oslavám „donuceni“ svými partnerkami. Mezi dárky pak převládají drobnosti, jako jsou květiny, sladkosti či šperky v hodnotě kolem 600 Kč. Tyto pozornosti zatím pořizuje více než 70 % dotázaných na poslední chvíli, a to především v kamenných obchodech. V e-shopech nakoupilo nebo plánovalo nakoupit téměř čtvrtina respondentů. Vzhledem k tomu, že letos svátek připadá na neděli, využije možnost donášky květin nebo bonboniéry jen málokdo. Tuto možnost využije nebo o ní uvažuje pouze 1...

Zobrazit více

Co všechno musí umět dobrý e-shop?
26. leden 2016

První čtvrtletí je ideální čas pro založení nového e-shopu nebo up-grade toho stávajícího. Během roku se stačí etablovat a připravit se na tu hlavní nákupní sezonu. Přinášíme rady, co všechno by měl internetový obchod umět a na co si dát pozor. E-shop by měl v prvé řadě mít intuitivní a snadno ovladatelnou administraci, tak aby jej provozovatel mohl spravovat bez znalostí programování a nebyl odkázaný na technickou podporu. Ideálně by měl mít všechny potřebné funkce, jako například skladové hospodářství nebo možnost vytvářet a evidovat nutné doklady, protože nákup dalších programů a jejich pr...

Zobrazit více

Shoptet rostl nejrychleji ve svém oboru
21. leden 2016

Pro společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení, byl rok 2015 více než úspěšný. Obrat firmy za minulý rok vzrostl o 51 %, tj. o 7,9 milionů Kč. Shoptet se tak stala nejrychleji rostoucí firmou ve svém oboru. Společnost Shoptet v minulém roce posílila své postavení na trhu. V prosinci 2015 běželo na její platformě 6600 e-shopů, což je o 2100 více než v předešlém roce. V současnosti tak „shoptetí“ internetové obchody představují více než 20 % komerčních řešení. Vedle toho od dubna nabízí unikátní službu, kterou je pokladní systém umožňující jednotnou správu on-line ...

Zobrazit více

V e-shopech loni nejvíce nakupovali Pražané
12. leden 2016

Mezi městy, kde se v minulém roce nejvíce nakupovalo on-line vévodí Praha. Přes 16 % všech on-line objednávek putovalo právě do hlavního města. Moravskoslezský kraj pak vykazuje menší zájem o e-shopy než ostatní regiony. Přehled 30 top měst je součástí této zprávy. Z celkových 81 miliard Kč, které lidé minulý rok utratili v e-shopech, putovalo přes 16 % z kapes Pražanů. Nepochybně svou roli tu hraje i samotný počet obyvatel, z celkového počtu tu žije 12 %. E-shopy hojně využívají i přes fakt, že v hlavním městě se dá v kamenných obchodech koupit prakticky cokoli a jsou lehce dosažitelné. „Li...

Zobrazit více

Jak se nakupovalo před Vánoci na e-shopech
28. prosinec 2015

Vánoční nákupy se z velké části přesunuly do on-line světa a vzhledem k nutnosti dopravy začaly o něco dříve než v kamenných prodejnách. Hlavní špička pak nastala na začátku prosince a vyvrcholila 14. prosince. Mezi akcemi, které zákazníky přiměly k nákupu, patřil letos Den dopravy zdarma. Naopak během tzv. černého pátku nezaznamenali prodávající žádné velké změny. Lidé nakupují v e-shopech převážně během pracovního týdne, největší propady byly pravidelně v sobotu. Vánoční sezóna začíná pro e-shopaře často již na přelomu září a října. „S blížícím se Štědrým dnem pak počet objednávek rostl. Ne...

Zobrazit více

Stránka 10 z 17 - 163 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterGoogle+YoutubeRss