Tiskové zprávy, Strana 10
15. října 2019
PRAHA - Až dvě třetiny českých firem hlásí, že jim akutně chybí IT odborníci. Jak se tento nedostatek projevuje na trhu? Především pomalejším růstem firem, až po skokové nárůsty mezd, které si už mnohé firmy nemohou dovolit. Podle odhadů Shoptetu až polovina všech českých firem musela kvůli nedostatku IT odborníků přehodnotit své obchodní plány. “Dvě třetiny českých firem jsou závislé na IT, což je i náš případ. Chybí nám několik lidí, takže jsme museli upravit naše plány týkající se vydávání novinek a přidaných služeb pro eshopy,” popisuje ředitel Shoptetu Miroslav Uďan a doplňuje: “Odhaduj...
30. září 2019
PRAHA - Více než polovina české e-commerce běží na platformě Shoptetu, tedy konkrétně téměř 19 000 eshopů. Firma, která vznikla v roce 2009, se během deseti let stala jedničkou českého a slovenského trhu v poskytování eshopových řešení. V ČR je jen v letošním roce aktivních více než 42 tisíc e-shopů, přičemž do konce roku by jich mělo být přes 44 tisíc. V meziročním srovnání jde o nárůst o 3,5 %. “Česko je e-shopovou velmocí. A právem. Na počet obyvatel se pyšníme nejvyšším počtem e-shopů v Evropě. A vzhledem k tomu, že toto číslo neustále roste, tak jízda ani zdaleka nekončí. Odhaduji, že do...
4. září 2019
PRAHA - Letní výprodeje bývají pro obchodníky druhými svátky v roce. Těmi prvními a nejdůležitějšími jsou tradičně Vánoce. Přestože výprodeje tradičně lákají na obří slevy, statistik ukazují, že realita je někde jinde. Průměrné slevy v online obchodech byly zhruba 35 %. Upozorňuje na to Shoptet, největší česká platforma s e-shopovým řešením. Na její platformě běží již 18 tisíc e-shopů z aktuálně celkových 42 000 v ČR. Z dat Shoptetu vyplývá, že online obchodníci nejvíce zlevňovali oblečení a to v průměru o 37 %. “Průměr trochu kazí dražší sportovní značky, které tolik nezlevňují. Průměr se zd...
28. srpna 2019
PRAHA - Tuzemská e-commerce hledá stále ve velkém podporu v kamenných prodejnách. Celkem 40 % provozovaných online obchodů má i svoji kamennou pobočku. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží v Česku celá třetina veškerých e-shopů. “Data z trhu ukazují, že v průměru každý pátý provozovatel e-shopu očekává, že jeho online aktivity podpoří kamennou prodejnu. Nicméně drtivá většina majitelů internetových obchodů věří, že e-shop naplní očekávání hlavního prodejního kanálu,” komentoval situaci na trhu ředitel společnosti Shoptet Miroslav Uďan. Shoptet, na jeho platformě běž...
11. srpna 2019
PRAHA - Česká e-commerce scéna je nejrychleji rostoucím trhem v celé Evropě. Tento prim by měla udržet až do roku 2021. Vyplývá ze studie 2019 Global Payments Trends Reports americké banky JP Morgan. Za dvouciferným růstem stojí zejména silná eshopová scéna, jak upozorňuje společnost Shoptet. Podle JP Morgan tuzemská ecommerce roste meziročně o 16 %. Předstihla díky tomu i takové trhy jako Velkou Británii či Francii a Německo. Na pomyslném druhém a třetím místě jsou totiž Itálie s 14% růstem Španělsko s 13,5%. Jak ale americká banka upozorňuje, Španělsko je silné díky oděvní skupině Inditex, ...
10. července 2019
PRAHA - Česká e-commerce nadále meziročně roste dvouciferným tempem - konkrétně o 18 %, jak ukazují pololetní výsledky. Trendem letošního roku bude nakupování z mobilu, to by již letos mělo vůbec poprvé překonat objednávky z klasických počítačů. Upozorňuje na to Shoptet, největší český poskytovatel e-shopových řešení. Na jeho platformě běží již 17 tisíc e-shopů. V tuzemsku je aktivních necelých 42 tisíc e-shopů, což je meziročně o 2 % více. Do konce roku by jich mělo být již více než 44 tisíc. Data dále ukazují, že rostou i tržby online obchodníků, v prvním pololetí meziročně o 18 %. “Nejenž...
19. června 2019
České e-shopy mohou nově snadněji expandovat na evropský trh. Shoptet jakožto největší česká eshopová platforma připravil ve spolupráci s firmou Expando doplněk, který zjednodušuje prodávání na evropském Amazonu. Amazon má přes 300 milionů aktivních uživatelů a každý rok na něj vstupuje 700 000 nových prodejců. “Ale jen 5 % se uchytí. Velké množství prodejců se zasekne na prvních krocích. Založení účtu na Amazonu se sice může zdát složité, ale nápověda je zpracovaná kvalitně a případně vám také může pomoci partner jako Expando,” vysvětluje Miroslav Uďan ředitel Shoptetu, na jehož platfo...
29. května 2019
PRAHA - Prodej potravin online zaznamenává obrovský boom. V tuzemsku je nyní již 3500 aktivních e-shopů, které prodávají potraviny a potravinové doplňky. V meziročním srovnání jich je o 17 % více. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, na jejíž platformě běží přes 16 tisíc online obchodů. “V tuzemsku je celkem možné nakupovat na více než 41 tisíc e-shopů, přičemž právě ty zaměřené na potraviny patří aktuálně mezi ty nejprogresivnější. Jen za první pololetí tohoto roku jim meziročně vzrostly tržby o 24 %. Odhadujeme, že do konce roku u nich Češi nakoupí potraviny za sedm miliard korun,” v...
1. května 2019
Zatímco v poslední dekádě rostly v oblasti e-commerce zejména tradiční kategorie jako oblečení, bytové doplňky či sportovní vybavení. Tu následujících poznamená růst úžeji specializovaných obchodů. Zejména v těch oblastech, která byla doposud pro kamenné obchody tolik typická - tedy potraviny, drogerie a výživové doplňky a věci spojené s péčí o zdraví. Jen letos posílí o desítky procent meziročně. “To je přitom zboží, které doposud zákazníci chodili nakupovat očima, tedy zejména čerstvé. Případně si byli zvyklí dojít pro radu nebo konzultaci. Jako je tomu právě v drogistickém zboží nebo s pří...
20. března 2019
PRAHA - V průměru každý desátý online nákup Češi vrátí. V období kolem Vánoc je to pak dokonce 16 % veškerého zakoupeného zboží v rámci tuzemské e-commerce. Nejnáročnější jsou zákazníci v oblasti módy. Obchodníkům s oblečením se v průměru za rok vrátí každý pátý nákup, o Vánocích pak dokonce každý třetí. Vyplývá to ze statistik společnosti Shoptet. Ta slouží jako platforma pro online prodej pro více než 16 tisíc obchodníků v ČR. “Každý obchodník musí počítat s tím, že část zboží zákazníci po zakoupení vrátí. To jim umožňuje zákon. Mezi nejčastější důvody vrácení zboží je nespokojenost s daným...
Stránka 10 z 24 - 232 položek celkem
Kontakt pro novináře
pr@shoptet.czTiskové zprávy
- Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
- AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
- E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
- Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
- Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
- Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday
- Dosahují milionových obratů výrobou kvalitních potravin s přípravou začali doma během pandemie
- Úspěšní podnikatelé jako výzva k online podnikání – nová kampaň Shoptetu
- Zájem Čechů o nákup na malých a středně velkých e-shopech stále roste. Rádi objevují unikátní produkty a služby
- Češi o sebe více pečují. Roste zájem o kosmetiku, roli hraje kvalita a udržitelnost
Poslední články z blogu
- Spolupráce se Shoptet Partnery je pro nás klíčová, i proto potřebuje tým posilu
- SEO nebo PPC? Do čeho se vašemu e-shopu vyplatí investovat?
- Reshoper 2024: Co dělají jinak e-shopy, které rostou i v nepředvídatelné době?
- Retence aneb Jak mít spokojeného zákazníka, který pravidelně nakupuje
- Jak efektivně řešit chybové stránky 404?
- „Dobrý lídr inspiruje v profesní i osobní rovině,“ říká šéf slovenského Salesu
- SEO v roce 2024 – jeho proměny i konstanty
- Co jako OSVČ přichystat k podání daňového přiznání z příjmů?
- Smlouvy s dodavateli a distributory. Co si pohlídat z hlediska práva?
- Google Consent Mode v2 a konec cookies třetích stran. Co znamenají pro váš e-shop?