Poslední článek na blogu

Vybíráme sociální sítě pro e-shop. Jaké a kolik jich mít?

Odebírat novinky e-mailem

Nevyplňujte toto pole:
Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů
 

Tiskové zprávy, Strana 19

V e-shopech se nejvíce nakupuje během pracovní doby
21. září 2015

Praha, 21. září 2015 – Téměř polovina nákupů v e-shopech se odehraje mezi 9 a 15 hodinou, konkrétně se jedná 48 %. Je to přesně v době, kdy jsou lidé v práci. Průměrná cena jedné objednávky je 1609 Kč. Mezi nakupujícími stále převládají muži. Internetové obchody mají otevřeno doslova 24 hodin, přesto nejvíce nákupů se uskuteční během pracovní doby. Mezi 9.00 a 15.00, tedy za 7 hodin, proběhne 48 % všech nákupů. „Pro lidi zaměstnané v kanceláři s přístupem k internetu, je to ideální doba pro vyhledání, porovnání a nákup požadovaného zboží. Pokud si vyčlení čas, tak mají klid a nejsou rušeni dě...

Zobrazit více

E-shop jako příležitost pro absolventy
14. září 2015

Praha, 14. září 2015 – Absolventi či studenti se mohou díky provozování e-shopu naučit základy podnikání a rozjet prosperující byznys. On-line svět je pro tuto generaci domovem a není potřeba velkého vstupního kapitálu. Marketing lze zvládnout pomocí sociální sítí, které velmi dobře znají. Cenné zkušenosti pak ocení i případní zaměstnavatelé. Současně lze internetový obchod mít při studiu nebo práci. Pro absolventy, kteří chtějí mít vlastní byznys nebo se jim nedaří získat vysnění zaměstnání, je provozování e-shopu jednou z možností, jak se postavit na vlastní nohy. Díky možnosti pronájmu e-s...

Zobrazit více

Na rychlosti záleží
28. srpna 2015

Praha, 28. srpna 2015 – Zboží, které si lidé nakoupí v e-shopech, chtějí mít doručeno do tří dnů, a proto si většinou vybírají zboží skladem. Tomuto se samozřejmě přizpůsobili i samotní provozovatelé internetových obchodů, kteří mají více než 73 % nabízených produktů ihned k dispozici a expedují je do druhého dne. Hrozí, že pokud vybraný produkt nebude na skladě, tak jej zákazník v 74 procentech případů objedná jinde. Rychlost doručení je jedním z aspektů, který lidé při online nákupech sledují. Pro 27 % zákazníků je to po ceně a předchozí dobré zkušenosti rozhodující faktor, proč právě nakou...

Zobrazit více

Nakupujete v e-shopech? Důvěřujte, ale prověřujte
14. srpna 2015

Praha, 14. srpna 2015 – Nákupy v e-shopech nejsou nic výjimečného a mnoho lidí si již život bez nich prakticky neumí představit. Šetří čas a často i peníze. Spolu s masovým rozšířením využívání služeb online obchodů klesla i ostražitost nakupujících. Lidé čím dál tím více využívají k placení své debetní karty, aniž by například ověřili zabezpečení. Nezkoumají, zda je e-shop důvěryhodný a ani jestli vůbec reálně existuje. Podvodné e-shopy ale nevymizely, stále existují, i když málo, řádově se jedná o 0,5 %. Obava z podvodu při nákupu v online obchodu, je prakticky nulová. Je to částečně dáno t...

Zobrazit více

Chcete si přivydělat nebo rozšířit svou působnost? Založte si e-shop
28. července 2015

Praha, 28. července 2015 – Pro studenty, lidi na rodičovské dovolené nebo ty, kteří chtějí mít další příjem, může být e-shop tou správnou volbou. Prodejní kanál, který není omezen na jedno město, ocení zase majitelé kamenných obchodů. Díky pronájmu e-shopových řešení není potřeba mít velký kapitál a ani být IT odborníkem. Dokonce není třeba ani předchozí zkušenost. Internetové obchodování je populární napříč generacemi. Lidé tímto způsobem nakupují téměř vše, od oblečení, kosmetiku, elektroniku až po potraviny. „Přestože tato oblast v České republice posiluje (přibližně 15% v roce 2014), stál...

Zobrazit více

Jak podpořit prodej během letních měsíců
15. července 2015

Praha, 15. července 2015 – Teplé počasí vytáhne většinu lidí ven, pryč od klávesnic. Pro online obchodníky to i přes vzrůstající podíl nákupů přes mobilní zařízení znamená pokles. V porovnání s prosincem, kdy se prodává nejvíce, je pokles o 32 %, oproti ročnímu průměru to pak dělá 9 %. Přinášíme tři tipy, jak podpořit prodej v těchto měsících. Pro provozovatele e-shopů znamenají letní měsíce pokles tržeb. Může za to především teplé počasí, kdy lidé tráví více času venku v přírodě a nemají takovou potřebu nakupovat. Nejedná se o dramatický propad, oproti průměrnému měsíci je to o 9 %. „Mnoho e...

Zobrazit více

E-shop není půjčovna
23. června 2015

Praha, 23. června 2015 – Období dovolených je pro české e-shopaře svým způsobem rizikové. Stále více lidí využívá možnost vrácení zboží v rámci 14denní lhůty bez udání důvodu jako příležitost si vypůjčit potřebné vybavení na dovolenou. Jedná se především o elektroniku, jako jsou dražší fotoaparáty či navigace nebo sportovní vybavení. Možnost vrácení zboží do čtrnácti dnů od zakoupení bez udání důvodu láká mnohé zákazníky k tomu, aby e-shop využili jako bezplatnou půjčovnu. Nejvíce se tento trend projevuje v období dovolených. Lidé zpravidla chtějí mít s sebou do zahraničí co nejlepší vybavení...

Zobrazit více

Společnost Shoptet roste a posiluje svůj tým odborníků
10. června 2015

Praha, 10. června 2015 – Společnost Shoptet, která se specializuje na pronájem e-shopových řešení, představuje své nové posily ‒ Terezu Tesařovou (22) jako oblastní manažerku a výkonnostního manažera Lukáše Štěpku (23). Tereza Tesařová před příchodem do Shoptetu pracovala jako specialistka jazykových pobytů v rámci Letuška.cz. Ve společnosti Shoptet bude zastávat pozici Area Manager (oblastní manažerky). Mezi její povinnosti bude patřit především péče o klienty a komunikace s nimi - poskytování potřebných informací a získávání zpětné vazby pro další vývoj služeb. Současně bude mít na starost ...

Zobrazit více

Při nákupu rozhoduje důvěryhodnost e-shopu - Deset tipů jak na to
28. května 2015

Praha, 28. května 2015 – E-shopy jsou dnes již pro většinu Čechů součástí běžného dne. Přesto jsou lidé stále při on-line nákupech obezřetnější než v reálném světě. Mnoho provozovatelů si toto neuvědomuje a pořád se dopouští stejných chyb, které odrazují potenciální zákazníky. Níže naleznete desatero důvěryhodného e-shopu. Důvěryhodnost internetového obchodu je základ úspěšného on-line podnikání. Zákazník, dříve, než uskuteční svůj nákup, chce mít jistotu, že vše proběhne v pořádku. Proto mnoho lidí před tím, než nakoupí v daném e-shopu poprvé, si vyhledá na internetu recenze a potřebné infor...

Zobrazit více

Objednat na e-shopu a vyzvednout osobně
14. května 2015

Praha, 14. května 2015 – Lidé si oblíbili nákupy na e-shopech, přesto si zboží rádi vyzvednou osobně. Ročně roste obrat e-commerce přibližně o 10 %, zvyšuje se i podíl internetových obchodů, které mají současně kamennou prodejnu nebo umožňují osobní odběr. Vychází tak vstříc svým zákazníkům. Jednotný systém správy obou obchodů jim ulehčuje práci.

Zobrazit více

Stránka 19 z 24 - 235 položek celkem

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Sledujte nás

FacebookTwitterYoutubeRss